Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 12:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Tara Labs højttalerkabel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 18 September 2005 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Michael K skrev:
til 747dk: Kalbet koster lidt ver 300 kr /meteren i hifiklubben.

takker. Fint så var 420kr. for 6 meter vist et ret godt køb

Michael K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 September 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

747DK skrev:
Michael K skrev:
til 747dk: Kalbet koster lidt ver 300 kr /meteren i hifiklubben.

takker. Fint så var 420kr. for 6 meter vist et ret godt køb

hvor købte du det?

Til top Vis Michael K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Michael K

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 September 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

QXL der dukker nogle gange kabler op

http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=10448

jbdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Sendt: 18 September 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft et par Tara Labs Prism højttalerkabler i nogle år. Min konklusion er at de er forholdsvis dyre og at de ikke giver særligt meget for pengene. Er netop skiftet til de langt billigere Supra Ply 2.0 kabler der er meget mere spændende at lytte til. Se om du kan låne evt kabler med hjem inden du køber - det plejer at kunne lade sig gøre hos de fleste gode forhandlere, inkl. HIFI Klubben.

Til top Vis jbdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jbdk

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

hmm jeg har nu modtaget mit Tara labs rsc prime 500.
sikke en kamp for at afisolere man føler sig lidt til grin som forbruger.

Skal Taralabs spilles til ??

for pt er lydbilledet noget lystklingene det virker nærmest som sjælen er taget ud af musikken.
det kan da ikke passe at mit gamle standard DAN ACOUSTIC 2.5mm er bedre ca 20 kr m.?

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 25 September 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

JA! det er lidt belastende at afisolere og terminere!!

Lyst klingende????????  

Det er dog det sidste jeg vil forbinde RSC Prime500 med!???????????

Det har hul igennem, fin opløsning og detaljering samt fin dynamik! samtidig med at der er en dejlig krop og fylde i bunden der dog er neuanceret og velkontroleret!  der er lidt varme og krop over lyden...

Hvis ik du oplever dette? er det da godtnok Mystisk!!?!

Giv lidt tid til at brænde det ind, ( og ja som ALT! skal det hvis nyt? skal det lige brændes ind en uges tid!) og giv tid til at nær lytte, og se om det ikke åbner noget mere op end det du havde før?.. altså hvad angår opløsning, detaljering, perspektiv og lydbillede samt dynamik!..  og se så om det du savner ikke stille og roligt indfinder sig?

Hvis ikke? er jeg alvorligt bange for at du måske skal ta en lille kik på resten af keden, da disse kabler ( trods sin relativ beskedene pris ) faktisk er istand til at afsløre mangler og fejl mm. som mindre gode kabler masker, og ikke synliggøre og måske dækker over med en subjektiv fornæmmelse af fylde og varme mm. men som reelt også masker detaljer og opløsning mm..

Det KAN! være farligt at skifte ud og købe dyre og bedre ET! sted.. da det kan sætte en lavine i skred! ..

Hvad bruger du af interconects???

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 September 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

747DK skrev:

Skal Taralabs spilles til ?? 

Ja da, det skal alle kabler  

Edit: Jeg faldt også lige over den udtalelse lystklingende ? Det er ikke lige det første ord der falder mig ind når snakken går på Tara

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

hej Miju og Acer
beklager det sene svar min jeg ville lige danne mig et indtryk. lyst var nok et forkert udtryk jeg vil sige at diskanten er fin bassen er også fin men stykket imellem altså mellemtone virkede koldt og tilbagetrukket. hvad der giver indtryk af en Tynd og usammenhængene lyd(groft sagt)
jeg har haft solidcore før og dette er ikke hvad jeg forbinder med solid core.
hvis det ikke havde været så hamrende bøvlet at sætte til havde det været flået af med det samme
før skiftet ville jeg beskive lyden som levende med et enormt lydbillede LET varme(ikke candyfloss) Sprød mellemtone og lytteglæde.

Når det er sagt virker det det som om at tilspilning har flyttet lidt ved lyden. men kan tilspilning virkeligt flytte lyden så meget ? nat og dag?
Og hvor mange timer skal et kabel typisk spilles til? det var spritnyt.
for lige nu føles det mest som jeg er slået hjem i et spil ludo

interconects hurra for det danske sprog som signalkabler bruger jeg profigold og skammer mig ikke et spørsmål om fornuftig leder og fornuftig skærm. ja jeg har haft en kuffert med hjem og min erfaring er at man ikke rykker ret langt med signalkabel. mere finjustering.
Jo skift fra sort monacor til fornuftigt signakabel. rykker vildt!

Vedr. maskeringer mm. tja hvis jeg poster en formue i kabler og enheder bare for at genskabe lyden før kabelskift så kan folk med rette kalde mig dum.

lad os se hvad tiden bringer. jeg giver det en god uge.

Mvh Dennis

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

747DK skrev:

Når det er sagt virker det det som om at tilspilning har flyttet lidt ved lyden. men kan tilspilning virkeligt flytte lyden så meget ? nat og dag?
Og hvor mange timer skal et kabel typisk spilles til? det var spritnyt.
for lige nu føles det mest som jeg er slået hjem i et spil ludo  

, ja man bliver overrasket over hvor meget tilspilning giver men hvor lang tids tilspilning de kræver er forskellig fra kabel til kabel. Jeg har haft et sæt Naim HT-kabler der ændrede sig de første 50 timer, derefter ikke mere og de blev aldrig min kop the. Omvendt skal mine Jorma netkabler have over 100 timer før der begynder at komme noget sug i bassen på dem  . Og efter en godt 4-500 timer er der så osse fuld gjæf på må man sige , men de kræver lnag tilspilningstid. Men generelt tror jeg man skal over 50 timer før man kan begynde at bedømme noget overhovedet

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 September 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

747DK skrev:
Når det er sagt virker det det som om at tilspilning har flyttet lidt ved lyden. men kan tilspilning virkeligt flytte lyden så meget ? nat og dag? Og hvor mange timer skal et kabel typisk spilles til? det var spritnyt. for lige nu føles det mest som jeg er slået hjem i et spil ludo  

, ja man bliver overrasket over hvor meget tilspilning giver men hvor lang tids tilspilning de kræver er forskellig fra kabel til kabel. Jeg har haft et sæt Naim HT-kabler der ændrede sig de første 50 timer, derefter ikke mere og de blev aldrig min kop the. Omvendt skal mine Jorma netkabler have over 100 timer før der begynder at komme noget sug i bassen på dem  . Og efter en godt 4-500 timer er der så osse fuld gjæf på må man sige , men de kræver lnag tilspilningstid. Men generelt tror jeg man skal over 50 timer før man kan begynde at bedømme noget overhovedet

Takker for dine tip og tal det er virkeligt brugbart

jeg har kørt noget burnin på det imens jeg var på arbejde med hvid støj. mit problem er at jeg jo ikke er særlig vild med lyden så det er begrænset hvor meget det kører når jeg er hjemme men lavede da lige en lille tester med TheThe:Dusk og grant lee buffalo:Fuzzy..

ok diskant er utroligt veldefinereret og alligevel afslappet.
generelt er hele lydbilledet godt defineret med virkeligt pinpoint af instrumenter. men mellemtonen er stadig noget tilbagetrukket/kølig bassen er ikke svulmende eller pumpet på nogen måde men følger resten af lydbilledet.

det der undre mig virkeligt er at der er absolut intet i mit anlæg der arbejder mod en kølig mellemtone?? tværtimod jeg tror at selv med ringledning havde jeg fået en stor lyde med en let varme i mellemtone(og sikkert skod diskant og bas )

men min elskede boogiefaktor er væk men jeg er nu ret vild med diskanten og defineringen af instrumenter. men mere fylde og varme ville være guld værd.
der mangler drive!

Mit umiddelbare indtryk af lyden.Monitorlyd der kræver rigtigt gode inspilninger for at lyde godt absolut ikke min smag da jeg hellere vil nyde god musik i middelmådig indspilning. end dårlig musik i superindspilning.

men jeg vil da give dem noget mere burnin.

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

i får lige en lille update.
Jeg fortsatte med at køre burnin på det mit taralabs lyden rykkede sig en anelse men stadig monitorlyd der kun lød godt med topindspilninger og ellers hård i lyden.
jeg har også fået andre til at give deres beskrivelse.
Det er nu en uge siden jeg sidst har haft det tændt!

Når jeg har skulle høre musik er jeg gået ind i mit arbejdsværelse hvor jeg har min gamle Nad3020I med en gammel Nad analog tuner og en gammel sony cd. plus et par fornuftige reol højttalere og en sub.
Det spiller røven ud af bukserne på mit mainsetup!
hvad angår drive musikalitet og lytteglæde og stadig med en ret god detaljering.
Det var klart et lille vellydene setup jeg havde lavet derinde men det var på ingenmåde i nærheden af mit main før taralabs.

Sådan skal det natuligvis ikke være

Sa jeg er skiftet tilbage til mit gamle DAN ACOUSTIC 0.5cm og det er skøønt
alt faldt på plads og jeg har igen det store lydbillede med en storisk ro i lydbilledet og en fantastisk mellemtone.

Folk kan tro jeg er døv men der er vel 20 mennesker der har lyttet med mine taralabs og alle var enige med mig detaljeret hård og kold og ingen drive.

Konklusion.
Jeg har aldrig oplevet at et kabel kunne vende op og ned på et anlægs grundlæggende kvaliteter! kun flytte lidt på det.(jeg har prøvet en del)
Det er måske kaosteorien der har spillet mig et puds her ? men en ting er helt sikkert at det kabel i mit setup var altødelæggende på trods af at det slet ikke er kablets typiske kvaliteter der kom til udtryk her.

Det skal siges at jeg ikke i tvivl om at de meldinger jeg har fået her er folks reelle oplevelser af kablets egenskaber og dette er ingen kritik af jeres hjælp det funkede bare ikke hos mig

Jeg er stadig glad for hjælpen undervejs og takker

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ikke kategorisk afvise at et Tara kabel kan være hård og kold i et givent setup, og det må det jo være hos dig når så mange mennesker kan høre det samme som dig, så er der noget om det fordi ørene snyder ikke . Jeg vil dog sige, at netop den beskrivelse af et Tara kabel ligger helt i den anden grøft af hvad man normalt ville betegne dem som og det er; blød bas, svampet gengivelse, sovs og kartofler (den er grov ), varm og sprød klang så derfor forekommer det mig besynderligt at de lyder hårde og kolde hos dig. Men ud med dem, de duer ikke i dit setup.....hvad med at prøve Naim's eget kabel ? Det fungerede slet ikke hos mig, men er rost af mange så det var måske værd at prøve ?    

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

#Acer
ja det er ret underligt at det opfører sig sådan hos mig jeg havde regnet med at i værste tilfælde gav det ingen forskel man aldrig at det ville ødelægge alt? virkeligt mystisk.

Hvis du kigger på mit setup er der absolut intet der drejer mod kold mellemtone snarere tværtimod.

jeg havde troet det ikke var tilsluttet ordenligt hvis ikke jeg havde gjort rigtig meget ud af termineringen. det tog mig en hel fredag aften.
Min størst ærgelse og fejl bestod nok i at jeg ikke fulgte min gutfeeling og flåede det af igen med det samme igen.
Min erfaring er at alt helst skal lyde godt fra starten af, at det så bliver bedre med tiden er kun godt.
Istedet valgte jeg så at leve med noget jeg egenligt ikke gad høre på i små 14 dage det var dumt.

naim?? ok men jeg må indrømme at dette projekt har skræmt mig lidt..
jeg vil gerne have en lidt bedre opløsning i diskant og en mere fast bas men ikke på bekostnig af musikalitet og mellemtone så vil jeg meget hellere leve med de små mangler og masser af boogie faktor.

De skal siges at mit anlæg satens kan bide fra sig når der er brug for det. man kan ikke høre hård rock/punk med candyfloss lyd

Niels L.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

747DK skrev:
#Acer
ja det er ret underligt at det opfører sig sådan hos mig jeg havde regnet med at i værste tilfælde gav det ingen forskel man aldrig at det ville ødelægge alt? virkeligt mystisk.

Hvis du kigger på mit setup er der absolut intet der drejer mod kold mellemtone snarere tværtimod.

jeg havde troet det ikke var tilsluttet ordenligt hvis ikke jeg havde gjort rigtig meget ud af termineringen. det tog mig en hel fredag aften.
Min størst ærgelse og fejl bestod nok i at jeg ikke fulgte min gutfeeling og flåede det af igen med det samme igen.
Min erfaring er at alt helst skal lyde godt fra starten af, at det så bliver bedre med tiden er kun godt.
Istedet valgte jeg så at leve med noget jeg egenligt ikke ga d høre på i små 14 dage det var dumt.

naim?? ok men jeg må indrømme at dette projekt har skræmt mig lidt..
jeg vil gerne have en lidt bedre opløsning i diskant og en mere fast bas men ikke på bekostnig af musikalitet og mellemtone så vil jeg meget hellere leve med de små mangler og masser af boogie faktor.

De skal siges at mit anlæg satens kan bide fra sig når der er brug for det. man kan ikke høre hård rock/punk med candyfloss lyd

Hej...

Man skulle jo næsten tro, at der være noget galt et sted i dit setup!? Eller at Dan Acoustics-kablet er helt usædvanlig blødt og bamset...?

Jeg må dog indrømme, at jeg ikke kender alle komponenterne i dit anlæg, men hvad med forstærkeren og dine signalkabler? Det er jo ikke givet, at alle Marantz-produkter er varme i lyden...

Den 'lydoplevelse' du har haft er ret ekstrem. Man kan ikke udelukke en totalt negativ synergieffekt (!) men alligevel...

Prøv med et velrenommeret kabel i et andet fabrikat end TaraLabs. Hvis nogenlunde det samme sker...ja, så behold kablet og byg dit anlæg op omkring dét!

Hilsner fra

Niels L.

Til top Vis Niels L.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels L.

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

#Niels L.
ja det ville være sandsynligt og et seriøst bud. Men det tror jeg ikke, jeg skiftede fra et yamaha forstærkersæt til min marantz PM7200 netop for at få en mere musikalsk klang og boogiefaktor og det fik jeg.
det er det bedste jeg kunne have gjort den lyder fantastisk og arbejder perfekt sammen med mine levende SAer jeg fik virkeligt lytteglæden tilbage. en skive mere en skive mere...
den lyd jeg har fået er forbavsende tæt på hvad andre har oplevet med samme forstærker

Mit yamaha var faktisk lidt for hård i lyden men dog ikke så slemt som med det tara labs.

på begge forstærkere kørte jeg med Dan Acoustics så der falder teorien til jorden problemet var desuden tilstede ved alle signalkiler også lp.

den negative synergieffekt du omtaler tror jeg faktisk mere på. eller en HiFi poltergeist

det skal lige tilføjes at tara jo ikke spillede elendigt.. det lød ikke som netledning. men det var afgjort for analytisk i mit setup og en meget kølig mellemtone.
jeg gav det virkeligt en chance men det skal aldrig være et kabel der bestemmer hvad jeg skal høre og det gjorde det.

men tak for buddet

Mvh Dennis

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Taralabs lidt dyre kabler, som dit falder så'n lige ind under er faktisk ret afslørende, og kan bringe unoder frem..

Hos mig er mellemregistret meger homogent, og neutralt samt med meget fin opløsning.. toppen er smooth men alligevel udstragt og ganske velopløst.

Bunden er velkontroleret, meget neuanceret og subjektiv hørt meget dyb, men samtidig med god krop og fylde..

Der er IKKE! indbygget Boogie faktor eller noget andet i det! det servere tingene som de er ( så tæt på som nu muligt inden for de rammer dette kabel trodsalt har) 

Prime500 har dog en lille tendens til at forstærke hvisse tendenser en anelse, hvor de noget dyre modeller heller ikke gør dette, men er endnu mere passive i forhold til hvad de får gennem sig..  ( hvilket er en egenskab jeg ynder ) Det kan derfor virke afslørende og ganske analytisk måske endda lidt klinisk på noget udstyr og lidt for varmt og svampet på andet, alt efter udstyrets grundliggende egenskaber.. eller det kan ganske enkelt blot afsløre nogle mangler der kan være i enkelte toneregistre men ellers forholde sig passivt i de områder der stort set er som de skal være??

Her kan man så vende det om og sige at så duer kabler ikke i denne sammenhænge, og vælge noget der tilgodeser det Taralabs kablet ikke gjorde, og samtidig bibeholder de posetive egenskeber..  hvilket er noget af en opgave  altås keep on trying!!... 

Eller også må man sige at kablet er som det skal være og så finde fejlen andet stads i anlæget.. ( hvilket måske er lidt nemmere men kan blive dyre, dog kan en længere kabel jagt også løbe op!!)

Taralabs kablerne er generelt netop fra De dyreste Prime modeller og opefter til de dyre modeller og så klart endnu mere udpræget i disse.. ganske afbalancerede og homogene i lyden, der stikker ikke noget frem eller lades tilbage ( selv om det nærmest er det du har oplevet med din mid.??) altås ganske neutrale, men alligevel med en hvis krop og varmen ned efter, samt god fylde og pondus i bunden, uden at rode, decideret overfokucere eller andet negativt, men meget kontroleret og neuanceret.. toppen er glat og udstragt, uden at gøre særligt opmærksom på sig selv, der er den opløsning der skal være, hverken mere eller mindre.. (

På nogen kan denne glat her og balance virke kedelig eller som begrænsning.. men så er det fordi de er vant til mere kunstig"fut" i eller tillæg fra kablet selv ( over fokucering på enkelte parametre ).. og som IKKE! er en korekt og mereneutral formidling.

Hvad du skal gøre ved jeg ikke.. men som sagt der er altid en risiko ved at skifte fra noget kendt til noget nyt og ukendt, og ligeledes i at prøve at opnå forbedringer.. 

Hos mig og på det meste grej jeg har lyttet af det grej og som jeg anser og opfatter som nogenlunde tilnærmende en alt for farvet gengivelse, til hvor Taralabs er anvendt har det fungeret rigtig godt og opføre sig nogenlunde indenfor hvad jeg her har beskrevet.... men på enkelte løsninger kan det tippe enten den ene eller den anden vej.. (hvilket netop kendetegner ganske afbalancerede/ neutrale kabler)

Nogle gange kan man få noget frem man ikke viste var galt eller ønsker at høre.. TRO MIG! har selv prøvet det, og har måtte lave delefilter justeringer og signal kabel udskiftninger, JA! endda engang  har jeg måtte revurdere min opfattelse af en mellemtone enhed, jeg ellers troede var ganske ok... osv.. det er sgu ik altid lige nemt!!

Håber du finde ud af en fornuftig løsning på den ene eller anden måde..

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Har KT radio i Odense ikke nogle kabler du kan låne med hjem, eks. nogle NO, MIT eller Transparent for at høre hvordan de opfører sig ?    

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

#miju sikke en smøre men absolut spændene læsning

"Prime500 har dog en lille tendens til at forstærke hvisse tendenser en anelse, hvor de noget dyre modeller heller ikke gør dette, men er endnu mere passive i forhold til hvad de får gennem sig.. ( hvilket er en egenskab jeg ynder ) Det kan derfor virke afslørende og ganske analytisk måske endda lidt klinisk på noget udstyr og lidt for varmt og svampet på andet, alt efter udstyrets grundliggende egenskaber.. eller det kan ganske enkelt blot afsløre nogle mangler der kan være i enkelte toneregistre men ellers forholde sig passivt i de områder der stort set er som de skal være??"

Enig men der er intet i mit anlæg der peger i den retning den eneste forklaring jeg kan finde er at tara labs ikke er gode venner med SA som er en ret levende højttaler jeg havde for sjov sat min gamle NAD3020i for istedet for min marantz og jeg oplevede igen den ret kølige lyd.

"På nogen kan denne glat her og balance virke kedelig eller som begrænsning.. men så er det fordi de er vant til mere kunstig"fut" i eller tillæg fra kablet selv ( over fokucering på enkelte parametre ).. og som IKKE! er en korrekt og mere neutral formidling."
helt enig næsten alle det intet ved om HiFi synes at et seriøst anlæg mangler bas og fylde.(loudness) en neutral gengivelse er ikke kedelig og er faktisk ret medrivende og jeg hader amerikaner lyd.
jeg har tidligere haft mit gamle kabel spændt for mange andre dele og det reagerer promte jeg vil ikke mene det har loudness effekt det kan lyde virkeligt bidsk/ hårdt hvis delene vil det. det er ikke et dårligt kabel men som jeg også læste i en test mangler det lidt opløsning i diskat og bas men et ret neutralt kabel.

Husk at jeg har to anlæg der hverisær lyder meget forskelligt men begge lyder rigtigt godt.
det gør at jeg ikke bliver lydmongol af at kun høre på et anlæg og danne mig en illusion om at SÅDAN! skal et anlæg lyde

men tak for hjælpen

#Acer
det lyder som et godt forslag :-) det ville være dumt ikke at prøve jeg har tidligere været heldig med MIT som signalkabel.

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

747DK, men du skriver at du hader amerikaner lyd ?  Så skal du godt nok holde dig langt væk fra Tara, Transparent og MIT......måske noget duelund, det er tilpas let i bassen ?

747DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
747DK, men du skriver at du hader amerikaner lyd ?  Så skal du godt nok holde dig langt væk fra Tara, Transparent og MIT......måske noget duelund, det er tilpas let i bassen ?

Ok så hårdt var det ikke ment "amerikaner lyd" der mente jeg den flommede lyd hvor alt lyder ens. det var mere for at undrestrege at mit setup absolut ikke er så varmt i sin lyd som folk kunne tro Cowboy Junkies lyder nøjagtigt så nøjent og intenst som det skal
Med stor lyd i mit setup mener jeg kun når det passer sig.
Lyd er lige så svært at forklare som en smag på mad.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes