| Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej i får lige en meget sen update.
under en oprydning faldt jeg over det famøse kabel.
jeg ville give det en sidst chance. jeg besluttede at jeg ikke ville splitte mine ht terminaler af på et kabel så jeg valgte at lodde 2X20cm kraftigt monster kabel på i forstærkerenden for at det var til at hånterer og måske påvirke lyden lidt(hørt jeg nogen råbe voldtægt) og få sat nogen solide spadder på HTenden.
jeg fik det lavet af en der er vant til at rode med miliudstyr i millionklassen. han lavede et utroligt flot arbejde med krypflex farved rør og hele gøjemøjet.
Nå til sagen hvor dan lyder det ?
Knapt så varmt hvad er også var menningen nuanceret uden at være udpenslende.
jeg føler ikke selv jeg har ofret noget men fået ekstra. stadig masser af boggiefaktor men samtidig en opstrammning af lydbilledet og flere nuancer.
det har natuligvis krævet lidt tilvænning. men der gik ikke lang tid før jeg var sikker på at det var en vinder.
DAN ACOUSTIC er foræret til værdigt trængene og jeg har fået det TARA moslet ind i kabelbakkerne.
konklusion. kan man blande kabler ? ja åbenbart i visse tilfælde.
Om det er den gode terminering eller det lille stykke monster der har givet resultatet ved jeg ikke .
Men det gav da en lykkelig slutning.
og nu kan jeg genkende de kvaliteter i beskriver.
nogen gange skal man prøve det uprøvede __________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|