Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
Sendt: 15 September 2005 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
Det er jo fint for dig, men så lader det jo også rent faktisk til at B&W ikke vil overholde deres "garanti" i fremtiden, og at de nærmere har været heldige lige at finde nogle enheder et sted.
Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
Sendt: 15 September 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
Det ret skidt kan jeg godt se.
Du kunne prøve at ringe rundt! til hver af Klubbens afdelinger!? du kunne være så heldig at en af dem, har en liggende på deres lokale reservedels lager. "et forsøg værd"
Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
Sendt: 15 September 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
Så endte det da heldigvis med at være god service fra både klubben og b&W's side. de har jo trods alt været flinke begge parte til at hjælpe dig.
Men det er sgu stadigvæk underligt at det skal være så svært at skaffe enheder til denne højttaler, utroligt at B&W ikke producere enhederne i længere tid.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
Sendt: 15 September 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
Jep, det er også det som plager mig en del. Kan ikke lige se hvad der er af alternativer for de ca. 10K som jeg vel kan få for hele sættet. Men det er sgu en ringe politik fra B&W's side må jeg indrømme.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum