Forfatter |
|
rosquist Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Don Coreleone Lukket konto

Lukket på egen anmodning
Bruger siden: 14 September 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
[x
|
Til top |
|
|
FHWac Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imponerende setup.
Glæder mig til at se dine højttaler. Hvad er det for et delefilter du bruger?
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
shakti? virker de?timbre har også nogle på hans accuphase/stax setup,de må da kunne et eller andet de sten
|
Til top |
|
|

Lukket på egen anmodning
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
[x
|
Til top |
|
|

Lukket på egen anmodning
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
shakti? virker de?timbre har også nogle på hans accuphase/stax setup,de må da kunne et eller andet de sten
|
|
|
De giver ro og renhed i lydbilledet. ( dont ask how??)
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja det lyder imponerende , ser det ligeså imponerende ud ? Bare jeg selv havde 40m2 at boltre mig på , men må nøjes med mine 14m2 
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 06:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er meget begrænset respons på folks anmodning om at måtte se billederne, og jeg er da også selv nysgerrig!
Så en reaktion ville da være ok, inden det bliver stemplet som fup og fiduser - 6 stk. 33H er jo allerede ud i det seriøse overdrev.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 06:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Der er meget begrænset respons på folks anmodning om at måtte se billederne, og jeg er da også selv nysgerrig!
Så en reaktion ville da være ok, inden det bliver stemplet som fup og fiduser - 6 stk. 33H er jo allerede ud i det seriøse overdrev.... |
|
|
Hmmm.... __________________ Derfor Økologi
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Foto - foto
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Miju ? har i kun en computer nede på øen .
fotos  .
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Så en reaktion ville da være ok, inden det bliver stemplet som fup og fiduser - 6 stk. 33H er jo allerede ud i det seriøse overdrev....
|
|
|
ØV hvis det ikke passer. Det kunne ellers være et spændende anlæg at kigge lidt nærmere på. Sidder og undre mig over(hvis det ikke eksisterer) hvad folk syntes der er sjovt i at diske op med sådan en historie 
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Ronin skrev:
Så en reaktion ville da være ok, inden det bliver stemplet som fup og fiduser - 6 stk. 33H er jo allerede ud i det seriøse overdrev....
|
|
|
ØV hvis det ikke passer. Det kunne ellers være et spændende anlæg at kigge lidt nærmere på. Sidder og undre mig over(hvis det ikke eksisterer) hvad folk syntes der er sjovt i at diske op med sådan en historie 
MVH WRONG |
|
|
Ja , men det er ikke første gang er det ikke nummer 7 nu , men det kan da godt være at de har mega vilde setup nede på øen der er jo også en masse sorte penge i Fisk
|
Til top |
|
|
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis det er en lodret løgn så er det da virkelig for lavt....
hvor gammel er man så ???
men lad nu the godfather komme på banen med nogen billeder... eller melde ud at det var en joke... en meget dårlig joke...
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well... The Don's ( Kristians) profil her er oprettet hjemme her hos mig!! under et lille hifi arengement mm. ( hvor vi selvfølgelig kikker lidt ind på hifi4all) det sku der da ik være noget suspekt i eller? 
Kristian bor iøvrigt ikke på Bornholm men i Ystad. ( Sverige)
Næstegang "The Don" ( Kristian ) logger på bliver det formodenligt med hans egen IP. add. ( for de der herover har undret og formodet noget underligt og suspekt!?...)
Hvad min forbindelse så er til ham?.... det har de kvikke af jer sikkert regnet ud nu..
Jo det er mig der er manden bag hans nye højtalere...
Disse er en lidt mere kompromisløs udgave af mine, blot med to 10" istedet for en 12" og så supleret af et par 15" subwoofere, og så selvfølgelig med Thiel enheder på toppen. ( ik lige min kop the! men hvad han ønsker sku han få! )
Han har så lige været her over en smut, da der opstod en lille fejl i den ene kanal på det elektroniske delefilter hvilket er rettet promte og nu funker som det skal!!.. og "The Don" er "sendt" afsted med Willum her til morgen..
mvh.
__________________ M.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hajen71 skrev:
hvis det er en lodret løgn så er det da virkelig for lavt....
hvor gammel er man så ???
men lad nu the godfather komme på banen med nogen billeder... eller melde ud at det var en joke... en meget dårlig joke... |
|
|
Ja
Men for dem der har været på hifi4all siden den startet , kan sikkert også huske der kom en del fede setup indlæg dernede fra , men synd man ikke kan se de indlæg mere .
Kan især huske ham med Grypon der kom alrig fotos også LINN og ML og ARC .
Alle var nogle MIC kender .
Men jeg giver da gerne en god flaste vin hvis jeg kan komme til at høre det sidtse setup her
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
...
Tjaaa hvor er billederne henne....
|
Til top |
|
|
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg husker også tydeligt ham der med det der vilde gryphon anlæg... havde han ikke mårten højtalere med i "sit" setup ?
såvidt jeg husker havde han kun billeder fra hjemmesider og brochurer af anlægget...
Sørgeligt get a life...
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hajen71 skrev:
jeg husker også tydeligt ham der med det der vilde gryphon anlæg... havde han ikke mårten højtalere med i "sit" setup ?
såvidt jeg husker havde han kun billeder fra hjemmesider og brochurer af anlægget...
Sørgeligt get a life...
|
|
|
Én af de sjovere episoder var da én eller anden kegle kopierede billederne fra en tråd (var vist noget Primare), og oprettede en tråd hvori han præsenterede "sit" anlæg.
Det blev lidt pinligt da de skarpe medlemmer her på forum genkendte udstyret, og ikke mindst da den rigtige ejer dokumenterede historien. Ak, ja. Hold jer til realiteterne gutter...  __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo! jeg kender sgu ik nogen med Gryphon / Morten!! jeg kender en der kender en der skulle have et sådant setup!..
Og tager ganske anstød af hvad der måske fra nogen antydes!!!!! !!!!!!!!
Og jovist! jeg kender nogle enkelte der har og har gaft noget tungere grej.. blandtandet Classe, Linn, og noget af det lidt tungere E-Comp. samt selvfølgelig Kristain med hans ultra set up..( og MIN absolutte referance.)
Resten af "os" Bornholmere ( hifi folk her jeg kender og der er tilbage fra fra Bornholms Hifiklub! der pt. dog efterhånden er ganske sprædt over det meste af landet desverre!.. vi er dog enkelte der holder kontakt og holder "fanen" højt!..) har ganske ordinert udstyr, så som Holfi, Densen, Primare, NAD, Cayin, Electrocompaniet, LcAudio, Acusticrealety, Audiolab, Denon, Doxa, Cambridge og Sony. ( der er altså kun godt tre her boende med hvad man kan kalde TUNGT! hifhend! og så Kristian der er flyttet til Ystad)
Hvem af dem der vil sætte billeder eller ej og ellers deltage her inde mm. og hvorfor og hvorledes kommer for såvidt ik mig ved!!!!!!!!!!...
(The Don) Kristian har været en smut herinde før ( et par år siden mener jeg!?) under andet alias.. ( men husker ik længere sin gamle profil)
Han har rigtignok haft en del seriøst udstyr vandrende ud og ind af "døren" ( dette er jensen ik ene i verden om!)
Jeg kan sige god for hans nuværende ret omfattende grej!.. det lyder vildt! men ikke desto mindre!..
Jeg har selv nydt godt af dette, og haft mulighed for hjem lån af div. cd. maskiner, samt enkelte amps i den lidt tungere ende, der ellers ville være godt uden for rækkevide!....
mvh. __________________ M.
|
Til top |
|
|