| Forfatter |
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Come on, Miju!
Indicierne er overvældende, og med en sådan historie forventer du vel ikke at man tager det skrevne for gode varer? Lidt dokumentation kunne måske vende billedet?
Hold dig til realiteterne, og begræns de "våde drømme" til om natten...  __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Halo! jeg kender sgu ik nogen med Gryphon / Morten!! jeg kender en der kender en der skulle have et sådant setup!..
Og tager ganske anstød af hvad der måske fra nogen antydes!!!!! !!!!!!!!
Og jovist! jeg kender nogle enkelte der har og har gaft noget tungere grej.. blandtandet Classe, Linn, og noget af det lidt tungere E-Comp. samt selvfølgelig Kristain med hans ultra set up..( og MIN absolutte referance.)
Resten af "os" Bornholmere ( hifi folk her jeg kender og der er tilbage fra fra Bornholms Hifiklub! der pt. dog efterhånden er ganske sprædt over det meste af landet desverre!.. vi er dog enkelte der holder kontakt og holder "fanen" højt!..) har ganske ordinert udstyr, så som Holfi, Densen, Primare, NAD, Cayin, Electrocompaniet, LcAudio, Acusticrealety, Audiolab, Denon, Doxa, Cambridge og Sony. ( der er altså kun godt tre her boende med hvad man kan kalde TUNGT! hifhend! og så Kristian der er flyttet til Ystad)
Hvem af dem der vil sætte billeder eller ej og ellers deltage her inde mm. og hvorfor og hvorledes kommer for såvidt ik mig ved!!!!!!!!!!...
(The Don) Kristian har været en smut herinde før ( et par år siden mener jeg!?) under andet alias.. ( men husker ik længere sin gamle profil)
Han har rigtignok haft en del seriøst udstyr vandrende ud og ind af "døren" ( dette er jensen ik ene i verden om!)
Jeg kan sige god for hans nuværende ret omfattende grej!.. det lyder vildt! men ikke desto mindre!..
Jeg har selv nydt godt af dette, og haft mulighed for hjem lån af div. cd. maskiner, samt enkelte amps i den lidt tungere ende, der ellers ville være godt uden for rækkevide!....
mvh. |
|
|
Han har rigtignok haft en del seriøst udstyr vandrende ud og ind af "døren" ( dette er jensen ik ene i verden om!)
Nej heldigvis , jeg kender skam også mange med sådan en lyst enda rigtig mange og 7 af dem kommer nu på lørdag fra holland og BE .
Ej det er lett nok at skrive det kender du ikke noget til det , næsten synd man ikke kan finde de indlæg mere.
Du skriver som om at du ikke kender ham Don godnok , men hvorfor skulle han så bruge din IP , hvis han ellers gør det .
For at sige det lige ud og har sagt det til dig før jeg tro du er fyldt med ? ja du ved selv .
Som jeg også har skrevet i dette forum , du skifter ref lyd så tit som vi skifter sokker og man må da håbe at vi gør det tit .
Det værste er at nogle tager det du skrive for gode vare .
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
|
Well... The Don's ( Kristians) profil her er oprettet hjemme her hos mig!! under et lille hifi arengement mm. ( hvor vi selvfølgelig kikker lidt ind på hifi4all) det sku der da ik være noget suspekt i eller? 
Kristian bor iøvrigt ikke på Bornholm men i Ystad. ( Sverige)
Næstegang "The Don" ( Kristian ) logger på bliver det formodenligt med hans egen IP. add. ( for de der herover har undret og formodet noget underligt og suspekt!?...)
|
|
|
Er du TÆT! eller hva!!... grunden til der blev logget på ( oprettet profil!) kan du læse her!..
7 gange???????? nu må du sgu stoppe.. IGEN! kender ik til nogen "Gryphon" mand!..
Og for de tungnemme, så er der 3 - 4 andre her fra øen der har TUNGT! grej, der har været here inde med en profil.. som jeg kender til.. billeder eller ej???....
Så drop det!!
Gider ik ha mere med denne sag at gøre og spilde min tid med det!..
Det er sidste gang nogen logger på eller opretter noget her fra MIN! computer!.. 
(Restem må Kristian selv rede ud!..)
(indlæg redigeret af admin) __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke da et temperament.
Nåmmen jeg glæder mig stadig til at se billeder af Dons grej. De må da snart komme.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Hans Faber Lukket konto

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej på tråden,
Det må jo så betyde at når DON alias Kristian logger sig på denne tråd næste gang må alt jo gå iorden?
Det er også bedst på denne måde, for så kommer der både sikkert billeder og en forklaring på hele missæren.
Go' weekend. __________________ Mvh Hans...
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhada, har lige læst tråden igennem i håb om at se det lækre grej og jeg skal da love for at bølgerne går højt her til sidst.
Jeg håber da at Don (Kristian) lige læser det her igennem og så kommer sin ven til undsætning med nogle billeder. Så kan vi andre nemlig også få set herlighederne
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det grej kunne det være alt for fedt at se.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej det kan da ikke være en røver....nu har man set frem til visuelt kræs for øjnene...og så er det hele måske bare en bøhmand...argh men altså __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
giv nu lige manden(kristian)en chance for at logge på fra hinsidan og sende billeder her til tråden,syntes i er lidt hårde ved miju vi får sikkert snart billeder det er jeg overbevist om
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men anlægget lyder da fedt alligevel. Uansert om det findes eller ej. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Men anlægget lyder da fedt alligevel. Uansert om det findes eller ej.
|
|
|
Tror hurtigt man kunne gifle et drømmeanlæg ned på papiret som var til at savle over men det gør det vel ikke mindre opdigtet ....men krydser fingre for at den holder vand __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden har midlertidigt været lukket for oprydning pga. upassende sprogbrug m.m.
Der hersker tilsyneladende tvivl om trådens og det indrykkedes ægtehed. HIFI4ALL.DK´s holdning er, at folk skal være ærlige, og at "snyde-udstyr" ikke har sin plads på HIFI4ALL.DK. Opdages sådanne og er der tydeligt bevis for sådanne, lukkes tråden og sanktioneres der overfor den pågældende bruger jf. normale retningslinier.
Det skal dog hertil retfærdighedsvis nævnes, at forfatteren til denne tråd skal have chanchen for at bevise modsatte, hvorfor tråden da også igen åbnes.
Der har også være forlydende om at brugeren benytter samme IP som andre tilmeldt bruger, hvilket er jeg hermed kan bekrfæte er korrekt, men er det ingen garati for evt. snyd.
PC´er kan være på delt netværk, PC´en kan være udlånt, PC´en kan være placeret på et offentlig sted, som f.eks. et bibliotek osv osv...
Jeg opfordre til at sproget i denne tråd fortsættes i god, argumenterende og fornuft tone.
Tak!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
| Men anlægget lyder da fedt alligevel. Uansert om det findes eller ej. |
|
|
Ingen tvivl om det - stil så vores nusgerrighed med de billeder! 
Jeg glæder mig godt nok til at se 6 stk 33H'er 
|
| Til top |
|
| |
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Underholdningsværdien fejler ikke noget 
bare det at han har travlt med at skrive hvor hans gamle udstyr er
Mit nuverende grej afløser følgende setup jeg har haft i en længere årerække : Marklevinson : ML390s cd. - ML380s pre. amp. - to stk. ML334. power amp's. - B&W801 Nautilus. - Taralabs kabler. Dette er nu henvist til mit kontor.
25øre på højkant herfra at manden ikke engang ved hvad det bruges til
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville også gerne se billeder!
Alene 6 stk 33H bruger over 3kw i tomgang! Der bliver varmt på 8x5 m!
Jeg kunne da også skrive en historie om mine 7 sæt Krell Evolution One and Two og mine 7 stk. Wilson Alexandria til surround!
Lad os nu være fornuftige.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
negative indlæg kan ikke bruges til en skid,hvis miju har ret og det er en gæst der har indlogget sig under hans ip adr og han(kristian)læser denne tråd kan jeg egentlig godt forstå hvis han mener dette forum ikke er værd at bruge tid på,han har lavet 1 tråd ikke just en positiv oplevelse for ham skulle jeg mene!miju er ivrig debatør herinde har været har længe med mange indlæg hvorfor skulle han lavet sådan noget barnagtigt?det er da ikke noget man får plusser i karakterbogen for,man må da tro på miju er ærlig indtil at det modsatte er bevist,håber der kommer billeder og en masse røde ører
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
negative indlæg kan ikke bruges til en skid,hvis miju har ret og det er en gæst der har indlogget sig under hans ip adr og han(kristian)læser denne tråd kan jeg egentlig godt forstå hvis han mener dette forum ikke er værd at bruge tid på,han har lavet 1 tråd ikke just en positiv oplevelse for ham skulle jeg mene!miju er ivrig debatør herinde har været har længe med mange indlæg hvorfor skulle han lavet sådan noget barnagtigt?det er da ikke noget man får plusser i karakterbogen for,man må da tro på miju er ærlig indtil at det modsatte er bevist,håber der kommer billeder og en masse røde ører |
|
|
Røde øre er bedre end ingen øre  .
Men nu er det sådan han har jeg postet sit setup flere gange uden det blev til noget foto .
Ja kan være han ikke vil have foto ud på nettet , det kan man forstå , men han gider ikke engang svare på dem der vil se foto .
Men vil da håbe jeg får røde øre så tage vi det men heller det end at nogle laver sådanne endlæg bare for sjov .
Og ja nu vil de nok slet ikke postet foto så findes han eller ikke ? blive sjovt at se , det er jo næsten som med lotto .
|
| Til top |
|
| |
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den første der skriver efter han har postet billeder af hele setup
kan hente 3 kasser cola gratis hos mig 
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm... ikke desto mindre findes der jo mennesker i denne verden for hvem hifi-interessen er så overvældende at de er parate til at købe udstyr i den størrelsesorden. Måske er der ikke mange i DK, men de findes da rundt omkring.
men mon ikke Hr Corleone også har råd til at erhverve sig et dig. camera, så vi kan få opklaret sagen... ? 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 16 September 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
|
hmmm... ikke desto mindre findes der jo mennesker i denne verden for hvem hifi-interessen er så overvældende at de er parate til at købe udstyr i den størrelsesorden. Måske er der ikke mange i DK, men de findes da rundt omkring.
men mon ikke Hr Corleone også har råd til at erhverve sig et dig. camera, så vi kan få opklaret sagen... ? 
|
|
|
Det er vi ihvertfald flere der sidder og venter spændt på - 6 stk 33H i samme rum, yumiiiieee  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |