Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: The Don’s gear (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 17 September 2005 kl. 05:36 | IP-adresse registreret  

Når kristian ( alias The Don) logger på fra sin egen ip add. ( når han nu kommer hejm og får tid mm.) og eventuelt oploader fotos!...... FORVENTER JEG EN OFFENTLIG UNDSKYLDNING HER INDE FRA RONIN, DER STARTEDE MED AT OFENTLIGGØRE AT KRISTIANS PROFIL VAR LAVET PÅ MIN PC OG FRA MIN IP ADD.!! ( hvilket egentlig ikke RAGER! nogen! og er info han IKKE! behøvede at fremture med på denmåde!.. ) HAN HERVED MERE ELLER MINDRE INDDIREKTE ANTYDER AT JEG SKULLE STÅ BAG PROFILEN MM!.. OG DET ER FUP DET HELE.. !!??

Hvilket jeg tager VOLDSOMT!!!!!!! andstød af!..  og det i en grad der får mig til at overveje fremtidig tilstedeværelse her i forrumet!............

Meget PIS! må man her ligge "ryg" til  ( og har man lagt "ryg" til ) når man deltager i debat og andet her i forrumet!.. men dette er grænsen! MIN! grænse!.. 

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 17 September 2005 kl. 06:15 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Ja det lyder desværre til at være en and, men derfor var det nu meget spøjst alligevel - når man nu tænker efter må han være ganske velhavende for at have / har haft alt det udstyr han nævner.  

Nå gud være med ham , han har ihvertifald fået sindene i kog hos visse forum brugere så kom ikke og sige at hans indlæg ikke har haft effekt

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 September 2005 kl. 08:08 | IP-adresse registreret  

Nu synes jeg der bør falde lidt ro over denne tråd, indtil "The Don" får tiden til at vise det lækre udstyr frem.

Indtil da, skal jeg venligst anmode om, at det tidligere viste sprogbrug i tråden undlades fremover.

Upassende sprogbrug hører ikke hjemme på HIFI4ALL.DK, og vil blive fremover blive fjernet uden varsel.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

hajen71
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 September 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

fuldstændig enig i at ronin er gået over grænsen i det her tilfælde... lad nu the don komme frem med nogen billeder..... men man må selvfølgelig også acceptere hvis the don ikke vil have billeder ud på nettet af sit svedige setup...

Til top Vis hajen71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hajen71

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 September 2005 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Der var en mere der aldrig kom til foto , og dem var der mange af .

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3137&KW =duck64&PN=0&TPN=1

rap rap.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 September 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Jeg tro bare at vi skal lad denne tråd hvile indtil at der popper nogle billeder op - eller måske en besked om at vedkommende ikke vil dele synsindtrykket i form af foto's med dette fora.

Jeg vil allerede nu forudse at vedkommende ikke ønsker at deltage med foto's - men det må komme an på en prøve, det kan jo være at min mistro bliver gjort til skamme.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Mulleblop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005
Sendt: 17 September 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Jeg tro bare at vi skal lad denne tråd hvile indtil at der popper nogle billeder op - eller måske en besked om at vedkommende ikke vil dele synsindtrykket i form af foto's med dette fora.

Jeg vil allerede nu forudse at vedkommende ikke ønsker at deltage med foto's - men det må komme an på en prøve, det kan jo være at min mistro bliver gjort til skamme.

hahaha... skulle han nu ikke ville poste fordi folk siger han ikke har noget af det.

Til top Vis Mulleblop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulleblop

FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 September 2005 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3137&KW =duck64&PN=0&TPN=1 rap rap.

Jeg tror sku også det er en and, det her! De har såmen også samme avatar billede de 2 her :)

Altså det kan ikke passe alle hifientusiater på øen kun har 1 computer med internet, og den computer bliver så brugt af 4 forskellige (Don, miju, Duck64 og Mike J) personer der hver har sit syge anlæg, som der mærkeligt nok aldrig nogensinde kommer billeder af...

rap rap rap rap...
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 September 2005 kl. 02:23 | IP-adresse registreret  

FreZh skrev:
jensen skrev:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3137&KW =duck64&PN=0&TPN=1 rap rap.

Jeg tror sku også det er en and, det her! De har såmen også samme avatar billede de 2 her :)

Altså det kan ikke passe alle hifientusiater på øen kun har 1 computer med internet, og den computer bliver så brugt af 4 forskellige (Don, miju, Duck64 og Mike J) personer der hver har sit syge anlæg, som der mærkeligt nok aldrig nogensinde kommer billeder af...

rap rap rap rap...

du begrunder ikke din mistanke på en avatar, vel? miju og mike-j er samme person, og at to profiler skulle skrive fra samme ip behøver ikke nødvendigvis at være suspekt.
men jeg vil da meget gerne have at 'The Don' smed nogle billeder ind, for hvad er ideen med at fortælle om dette lækre anlæg, når man ikke vil vise billeder.
Men lad tvivlen komme 'den anklagede' til gode

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 September 2005 kl. 02:33 | IP-adresse registreret  

Jeg tror Don mafioso har talt forkert da han talte sine ML 33H monotrin - han må da have 8 stk. ellers kan han da ikke køre 4-vejs aktivt på hans Mega Mike J Reference højttalere?

Men mon ikke de sidste 2 stk. 33H dukker op? Jeg kan ikke tro andet!

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 September 2005 kl. 02:42 | IP-adresse registreret  

My bag! Jeg havde lige overset ICEpower forstærkerne...

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 18 September 2005 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

(Don, miju, Duck64 og Mike J) Har ikke samme IP!  skulle nogen ønske at checke så er MIN! Ip ikke! den samme som Duck64 ( Morten! ) der iøvrigt forlængst har valg at ikke længere deltage her inde, (og som iøvrigt ikke er medlem af vores hifiklub længede, da han er rejst fra øen.)

Morten og jeg HAR!  en kort periode nogle gange delt IP add. da vi brugte samme pc. fra arbejdet.. ( har arbejdede samme sted! ) hvis Ronin eller andre ivrige personer med indsigt i den slags.. kan, gider, vil??!.. checke!??  så vil dette fremgå!.. 

Jeg har min HELT! egen IP. der IKKE! er identisk med andre anvendte her inde, eller andre profiler!..

Han HAR! iøvrigt haft noget ganske seriøst udstyr! der dog nu er solgt, og idag blot er en E-Comp  forstærker og cd. samt et sæt 805... fik jeg at vide sidst jeg snakkede med ham!..

Hvad angår MIT! grej.. så kom der da billeder på efter et par år!.. efter at i længere tid have måtte stå model til samme gang pis som nu her i denne tråd!  hvor meget har jeg dog ikke måtte høre!?!, hvad angår mine højtalere samt div. beskrevet udstyr!???   f**k HVOR ER HER MEGET JANTELOV INDE!.. det er sgu da til at brække sig over!..

Må sige at jeg faktisk følte mig tvunget til at ligge billeder ind for at blive taget alvorligt!...  og gav efter efter et par år...

Når Kristian (The Don)  logger på igen, håber jeg at dette pis og latterlige debat vil høre op!..

Har iøvrigt snakket med ham i telefonen, og han overvejer at ganske enkelt bede adm. om at få slættet sin profil! efter alt dette pis!.... ( endnu en der så mere eller mindre bliver jaget væk herfra ved den attityde der hærsker her inde!) en tanke jeg til tider efterhånden også kan flirte lidt med!...

(Der vil dog nok lige komme en "mindre" opsang til enkelte her inde først vil jeg tro!? dette var vist ik lige hvad og den velkomst han havde regnet med!...)

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 18 September 2005 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

rap rap.

Tjaa. Morten valgte faktisk slet ikke at fortælle specefikt hvad udstyr han dengang havde!!... 

Da han mente at den tilsvining jeg var ude for ved at fortælle hvad jeg havde... gad han ikke!..   ( der herskede en hvis du her dit og dat så er du ik musikalsk og ved ik hvad musik er osv.. osv...  hvilket tildider da stadig kan gøre sig gældende!!)

Til tider fortryder jeg da også at overhoved have offentliggjort her inde hvad jeg har!...

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 18 September 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Det er jo ikke alle der er negative. Jeg må da indrømme, at jeg har været interesseret i tråden fra starten og det er da meget natruligt at folk "hungrer" efter billeder, når man vælger at oprette en tråd om sit anlæg og det er af denne kaliber...
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Sendt: 18 September 2005 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

(Don, miju, Duck64 og Mike J) Har ikke samme IP!  skulle nogen ønske at checke så er MIN! Ip ikke! den samme som Duck64 ( Morten! ) der iøvrigt forlængst har valg at ikke længere deltage her inde, (og som iøvrigt ikke er medlem af vores hifiklub længede, da han er rejst fra øen.)

Morten og jeg HAR!  en kort periode nogle gange delt IP add. da vi brugte samme pc. fra arbejdet.. ( har arbejdede samme sted! ) hvis Ronin eller andre ivrige personer med indsigt i den slags.. kan, gider, vil??!.. checke!??  så vil dette fremgå!.. 

Jeg har min HELT! egen IP. der IKKE! er identisk med andre anvendte her inde, eller andre profiler!..

Han HAR! iøvrigt haft noget ganske seriøst udstyr! der dog nu er solgt, og idag blot er en E-Comp  forstærker og cd. samt et sæt 805... fik jeg at vide sidst jeg snakkede med ham!..

Hvad angår MIT! grej.. så kom der da billeder på efter et par år!.. efter at i længere tid have måtte stå model til samme gang pis som nu her i denne tråd!  hvor meget har jeg dog ikke måtte høre!?!, hvad angår mine højtalere samt div. beskrevet udstyr!???   f**k HVOR ER HER MEGET JANTELOV INDE!.. det er sgu da til at brække sig over!..

Må sige at jeg faktisk følte mig tvunget til at ligge billeder ind for at blive taget alvorligt!...  og gav efter efter et par år...

Når Kristian (The Don)  logger på igen, håber jeg at dette pis og latterlige debat vil høre op!..

Har iøvrigt snakket med ham i telefonen, og han overvejer at ganske enkelt bede adm. om at få slættet sin profil! efter alt dette pis!.... ( endnu en der så mere eller mindre bliver jaget væk herfra ved den attityde der hærsker her inde!) en tanke jeg til tider efterhånden også kan flirte lidt med!...

(Der vil dog nok lige komme en "mindre" opsang til enkelte her inde først vil jeg tro!? dette var vist ik lige hvad og den velkomst han havde regnet med!...)

SLAP nu AF med DE STORE bogstaver MIju.
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 18 September 2005 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

må give miju ret,kan ikke se hvor hans historie ikke er vandtæt ærlig talt,synd hvis vi skal snydes for de billeder,men ok hvis det var mig gad jeg egentlig heller ikke.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 September 2005 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Lad os nu gi' the don en chance mht billeder.Det er jo weekendt.
Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 18 September 2005 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
jensen skrev:

rap rap.

Tjaa. Morten valgte faktisk slæt ikke at fortælle specefikt hvad udstyr han dengang havde!!... 

Da han mente at den tilsvining jeg var ude for ved at fortælle hvad jeg havde... gad han ikke!..   ( der herskede en hvis du her dit og dat så er du ik musikalsk og ved ik hvad musik er osv.. osv...  hvilket tildider da stadig kan gøre sig gældende!!)

Til tider fortryder jeg da også at overhoved have offentliggjort her inde hvad jeg har!...

Hejsa miju 

Så stop da med at skrive !

Jeg kan huske da det var mig i var ude efter - da var du vist også helt fremme med at skrive om hvor dårlig jeg er   og noget med et baseballbat !

Så hvis der ikke kommer foto - så kan jeg side og  HA HA HA 

Hilsen King-)

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 18 September 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Til miju

Hvad er idéen med at remse sit grej op i skrift og evt. med pris men sidenhen ikke vil sætte foto's på ?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

mr highend
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003
Sendt: 18 September 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Hej Moderatorgruppe!'

Hvorfor er det at I ikke lukker denne debat - og ikke deltager?

Skal al den snak mod miju bare fortsætte med Jeres støtte?

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes