| Forfatter |
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey foto !!!!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke så meget brok nu....frem med billederne __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
shras skrev:
|
Come on, Miju!
Indicierne er overvældende, og med en sådan historie forventer du vel ikke at man tager det skrevne for gode varer? Lidt dokumentation kunne måske vende billedet?
Hold dig til realiteterne, og begræns de "våde drømme" til om natten... 
|
|
|
Hvad bilder du dig egentlig ind? og hvad er det for en svinsk tone du føre?
Hvad du tager for gode vare? har jeg ikke meget andet end skuldertræk overfor.
Men hold "miju" ude fra denne debat tak!
Han har intet med min profil og hvad der her er skrevet at gøre.
|
|
|
Temperementet stemmer ihvertfald meget godt overens...  __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
Du skriver som om at du ikke kender ham Don godnok , men hvorfor skulle han så bruge din IP , hvis han ellers gør det .
<FONT face="Times New Roman, Times, serif" color=#cc0000>Vi kender hinanden ganske godt efterhånden, miju og mig, han har trodsalt bygget for næsten 100kg. kr. højtaler til mig.For at sige det lige ud og har sagt det til dig før jeg tro du er fyldt med ? ja du ved selv .
<FONT face="Times New Roman, Times, serif" color=#cc0000>Igen en ganske ubehagelig tone her, du skulle skamme dig!Som jeg også har skrevet i dette forum , du skifter ref lyd så tit som vi skifter sokker og man må da håbe at vi gør det tit .
JA, miju har skiftet ref. nogle gange, alt efter hvad jeg har haft der imponerede ham, SO WHAT?Det værste er at nogle tager det du skrive for gode vare .
<FONT face="Times New Roman, Times, serif" color=#cc0000>Værre ville vre hvis nogen tog dig for gode vare! |
|
|
Kom nu bare med de fotos vi bliver til grin og i bliver konger .
Hvad angår nye ref , det skifter man ikke tit hvis man ved hvad lyd man vil have .
Mine øre siger mig der er så stor forskel på Classe Linn ML at man ikke kan skifte smag fra det ene øjeblik til det andet .
Mine ord kan du stole på , kan man det på jers ? .
For at sige det lige ud jeg er ved at død af grin .
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må du snart se at få nogle foto - jeg kan næsten ikke vente mere
|
| Til top |
|
| |
Don Coreleone Lukket konto

Lukket på egen anmodning
Bruger siden: 14 September 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Der er meget begrænset respons på folks anmodning om at måtte se billederne, og jeg er da også selv nysgerrig!
Så en reaktion ville da være ok, inden det bliver stemplet som fup og fiduser - 6 stk. 33H er jo allerede ud i det seriøse overdrev....
(overdrev? tja for dig måske)
|
|
|
Jeg har fået at vide at DU har offentlliggjort at min profil var oprettet fra miju's Ip. add. og derfor har mange sat spørgsmålstegn ved om den er ægte, samt kørt en decideret hetz mod miju.
Her må jeg spørge så pent jeg kan, hvad fanden bilder du dig ind?
Du er da ikke værdig og moden til at sidde som moderator her inde og overhoved have adgang til sådan info som ip add. mm. når du sådan uden vidre offentliggøre sådant, og hermed er med til at starte en hetz, samt så tvivl og hermed forpæste klimaet her inde, ( noget en moderator burde være her for netop at undgå)
Af denne grund vælger jeg at øjeblikkeligt forlade dette forum, og slætte min profil mm.
Jeg ønsker ikke at deltage i et forum med en så lav tone, og så løslig omgang med information vedrørende ip. add, og folks profiler, når den slags er lagt i hænderne på folk som dig, så nej tak!
Du burde skamme dig og efter min mening ikke længere sidde her som modrator.
Hvis du alligevel gør dette, ( adm. trods dette alligevel lader dig sidde som moderator) er dette bestemt ikke et forrum jeg ønsker at deltage på nogen måde i.
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
THE DON IS ALIVE 
billeder.... be om.....
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Argh ingen billeder...hvad sker der så lige __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
Ronin skrev:
|
Der er meget begrænset respons på folks anmodning om at måtte se billederne, og jeg er da også selv nysgerrig!
Så en reaktion ville da være ok, inden det bliver stemplet som fup og fiduser - 6 stk. 33H er jo allerede ud i det seriøse overdrev....
(overdrev? tja for dig måske)
|
|
|
Jeg har fået at vide at DU har offentlliggjort at min profil var oprettet fra miju's Ip. add. og derfor har mange sat spørgsmålstegn ved om den er ægte, samt kørt en decideret hetz mod miju.
Her må jeg spørge så pent jeg kan, hvad fanden bilder du dig ind?
Du er da ikke værdig og moden til at sidde som moderator her inde og overhoved have adgang til sådan info som ip add. mm. når du sådan uden vidre offentliggøre sådant, og hermed er med til at starte en hetz, samt så tvivl og hermed forpæste klimaet her inde, ( noget en moderator burde være her for netop at undgå)
Af denne grund vælger jeg at øjeblikkeligt forlade dette forum, og slætte min profil mm.
Jeg ønsker ikke at deltage i et forum med en så lav tone, og så løslig omgang med information vedrørende ip. add, og folks profiler, når den slags er lagt i hænderne på folk som dig, så nej tak!
Du burde skamme dig og efter min mening ikke længere sidde her som modrator.
Hvis du alligevel gør dette, ( adm. trods dette alligevel lader dig sidde som moderator) er dette bestemt ikke et forrum jeg ønsker at deltage på nogen måde i.
|
|
|
Det var da en skam. Dit anlæg lyder ellers superfedt og vi var mange der rigtig gerne havde set billeder af det.
Noget andet er, at netop den tone du lægger for dagen har været genstand for megen debat idet DEN om noget forpester miljøet herinde.
Men Du og Mijo kender åbenbart hinanden så godt at I også har samme temperament når folk siger noget I ikke kan lide at høre.
Jeg er sikker på, at Administrator med glæde vil lukke din profil.
Tak for besøget.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
|
|
|
"Af denne grund vælger jeg at øjeblikkeligt forlade dette forum, og slætte min profil mm."
RAP RAP 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
|
|
|
Øv øv - jeg havde "våde drømme  " om de billeder. Er du medlem af en andet forum hvor man så kan se dem?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
|
Argh ingen billeder...hvad sker der så lige
|
|
|
Det var kattelemmen der åbnede.
Hilsen Nilau.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej men nu har don jo trods alt logget på,det kan da ikke være så svært at finde ud af hvor fra,hvis det er fra skåne må en undskyldning være på sin plads.jeg skrev tidligere at vi nok ikke fik nogle billeder at se med den tone,det er der vel ingen der finder sig i og det gjorde don så heller ikke,men don du kan da gøre det for miju når han sådan er kommet skudlinien?
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Hattori Hanzo skrev:
|
|
|
|
Hilsen Nilau.
|
|
|
Og så alligevel ikke... Den blev vist lidt for tynd til at folk køber den.  __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
|
|
|
Er du gal et temperement. Hvis du ikke ville vise os billeder kunne du i det mindste have skrevet det for et par dage siden da vi bad om dem.
__________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
|
|
|
Så kan man kun sige - Snip snap snude så er den historie ude 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Hattori Hanzo skrev:
|
|
|
Hilsen Nilau. |
|
|
hehe hvor får du det fra  .
slap af han må være mega gal nu hvis han har det setup.
Hvis det var mig have jeg postet 200 fotos af det
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
|
Tråden har midlertidigt været lukket for oprydning pga. upassende sprogbrug m.m.
Der hersker tilsyneladende tvivl om trådens og det indrykkedes ægtehed. HIFI4ALL.DK´s holdning er, at folk skal være ærlige, og at "snyde-udstyr" ikke har sin plads på HIFI4ALL.DK. Opdages sådanne og er der tydeligt bevis for sådanne, lukkes tråden og sanktioneres der overfor den pågældende bruger jf. normale retningslinier.
Det skal dog hertil retfærdighedsvis nævnes, at forfatteren til denne tråd skal have chanchen for at bevise modsatte, hvorfor tråden da også igen åbnes.
Der har også være forlydende om at brugeren benytter samme IP som andre tilmeldt bruger, hvilket er jeg hermed kan bekrfæte er korrekt, men er det ingen garati for evt. snyd.
PC´er kan være på delt netværk, PC´en kan være udlånt, PC´en kan være placeret på et offentlig sted, som f.eks. et bibliotek osv osv...
Jeg opfordre til at sproget i denne tråd fortsættes i god, argumenterende og fornuft tone.
Tak!
|
|
|
Jeg vil hermed opfordre til at bide mærke i min ip add. jeg nu logger på med.
Og som jeg fremover vil logge på med når jeg beøger disse sider, hvilket vil blive med en anonym profil og ganske sjældent, grundet den dårlige tone og stemning her inde.
Og ikke mindst vil en offentlig undskyldning til miju være på plads fra Ronin samt resten af forummet, adm. mf. for at han er blevet trukket ind i dette og i den grad latterliggjort og mistænkeliggjort grundet en moderators misbrug af viden og info.
Jeg er meget ked af ( set på baggrund af det i de sidste dage her inde mistænkliggørelse og tilsvining af miju og dragen mit grej i tvivl mm.) at have oprette profilen hjemme fra miju, men det tænkte vi ikke over kunne give nogen problemer, men grundet en hvis moderator skulle det vise sig at blive et ret belastende problem for miju, hvilket jeg beklager og er i den grad harm over.
Jeg vil faktisk opfordre adm. om t omgående lukke denne tråd, og gerne fjerne den helt! samt ikke mindst min profil, ( skulle jeg ikke selv kunne fjerne den? hvad jeg om lidt vil undersøge og i såfald gøre)
Jeg ønsker ganske enkelt ikke at spilde min tid i, eller på nogen måde ydderligere sættes i forbndelse med et forum med en så lav og dårlig tone og så megen mistrø, mistænkliggørelse og jantelov. FØJ! det forløbende kan give mig kvalme.
Efter at have læst hele denne tråd, samt gennemset en del debat indlæg her inde må jeg sige at dette er spild af tid og latterligt, der er for mange folk her inde der ørelægge tonen og stemningen, og derfor er det på ingen måde noget jeg gider at beskeftige mig med, ( fatter ikke at miju overhoved og især efter det her paserede gider? men det må han om.)
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
|
Det er noget af en udskrivning...
- Marklevinson : ML32 Reference - Pre. amp. = 150.000 kr
- Marklevinson : ML 33H Mono - Power apms. ( 6 stk.) = 110.000,00 kr * 6 stk. = 660.000 kr.
- Marklevinson : ML 32 Phono module. = 25.000 kr.
I alt = 835.000 kr.
Hvis de DIY'er har kostet omkring 100 K, så er du jo tæt på at have brugt en million på udstyr - og så kan jeg ikke forstå at du "kun" har 40 kvm. lytterum??
|
|
|
Med ALT, har jeg ofret lidt over 1,2 mill. ( foruden speciel instalationer til amp's.)
40 m2 er her ganske idielt.
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr-Tricket skrev:
| Kan egentlig godt forstå, at folk ikke umiddelbart tror på det, synes det kan sammenlignes med at sige, at man har en ferrari. Det tror folk jo heller ikke på før de har set den... vel? |
|
|
Skal du så også have billeder af min Mercedes, mit sommerhus på Bornholm, min Villa ved kysten i Ystad, samt min bank bog og hele min virksomhed? for at tro noget??
|
| Til top |
|
| |