Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: The Don’s gear (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wizdrake
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 19 September 2005 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

et 40 kvm gennemarbejdet rum må lyde godt .. og 8x5 er da en halv stor lokale .. jeg kan da bo på det halve .. 

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 September 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:
Olsen skrev:

Det er noget af en udskrivning...

• Marklevinson : ML32 Reference - Pre. amp. = 150.000 kr
  • Marklevinson : ML 33H Mono - Power apms. ( 6 stk.) = 110.000,00 kr * 6 stk. = 660.000 kr.
  • Marklevinson : ML 32 Phono module. = 25.000 kr.

I alt = 835.000 kr. 

Hvis de DIY'er har kostet omkring 100 K, så er du jo tæt på at have brugt en million på udstyr - og så kan jeg ikke forstå at du "kun" har 40 kvm. lytterum??

Med ALT, har jeg ofret lidt over 1,2 mill. ( foruden speciel instalationer til amp's.)

40 m2 er her ganske idielt.

Har du fået råd til et digicam så vi ka' se nogle foto's ?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 19 September 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:
Administrator skrev:

Tråden har midlertidigt været lukket for oprydning pga. upassende sprogbrug m.m.

Der hersker tilsyneladende tvivl om trådens og det indrykkedes ægtehed.
HIFI4ALL.DK´s holdning er, at folk skal være ærlige, og at "snyde-udstyr" ikke har sin plads på HIFI4ALL.DK. Opdages sådanne og er der tydeligt bevis for sådanne, lukkes tråden og sanktioneres der overfor den pågældende bruger jf. normale retningslinier.

Det skal dog hertil retfærdighedsvis nævnes, at forfatteren til denne tråd skal have chanchen for at bevise modsatte, hvorfor tråden da også igen åbnes.

Der har også være forlydende om at brugeren benytter samme IP som andre tilmeldt bruger, hvilket er jeg hermed kan bekrfæte er korrekt, men er det ingen garati for evt. snyd.

PC´er kan være på delt netværk, PC´en kan være udlånt, PC´en kan være placeret på et offentlig sted, som f.eks. et bibliotek osv osv...

Jeg opfordre til at sproget i denne tråd fortsættes i god, argumenterende og fornuft tone.

Tak!

Jeg vil hermed opfordre til at bide mærke i min ip add. jeg nu logger på med.

Og som jeg fremover vil logge på med når jeg beøger disse sider, hvilket vil blive med en anonym profil og ganske sjældent, grundet den dårlige tone og stemning her inde.

Og ikke mindst vil en offentlig undskyldning til miju være på plads fra Ronin samt resten af forummet, adm. mf. for at han er blevet trukket ind i dette og i den grad latterliggjort og mistænkeliggjort grundet en moderators misbrug af viden og info.

Jeg er meget ked af ( set på baggrund af det i de sidste dage her inde mistænkliggørelse og tilsvining af miju og dragen mit grej i tvivl mm.) at have oprette profilen hjemme fra miju, men det tænkte vi ikke over kunne give nogen problemer, men grundet en hvis moderator skulle det vise sig at blive et ret belastende problem for miju, hvilket jeg beklager og er i den grad harm over.

Jeg vil faktisk opfordre adm. om t omgående lukke denne tråd, og gerne fjerne den helt! samt ikke mindst min profil, ( skulle jeg ikke selv kunne fjerne den? hvad jeg om lidt vil undersøge og i såfald gøre)

Jeg ønsker ganske enkelt ikke at spilde min tid i, eller på nogen måde ydderligere sættes i forbndelse med et forum med en så lav og dårlig tone og så megen mistrø, mistænkliggørelse og jantelov. FØJ! det forløbende kan give mig kvalme.

Efter at have læst hele denne tråd, samt gennemset en del debat indlæg her inde må jeg sige at dette er spild af tid og latterligt, der er for mange folk her inde der ørelægge tonen og stemningen, og derfor er det på ingen måde noget jeg gider at beskeftige mig med, ( fatter ikke at miju overhoved og især efter det her paserede gider? men det må han om.)

Don, vil lige høre:

Den tegnsætning du og Miju bruger, lærer man den på Bornholmske skoler?

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 September 2005 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:
Olsen skrev:

Det er noget af en udskrivning...

• Marklevinson : ML32 Reference - Pre. amp. = 150.000 kr
  • Marklevinson : ML 33H Mono - Power apms. ( 6 stk.) = 110.000,00 kr * 6 stk. = 660.000 kr.
  • Marklevinson : ML 32 Phono module. = 25.000 kr.

I alt = 835.000 kr. 

Hvis de DIY'er har kostet omkring 100 K, så er du jo tæt på at have brugt en million på udstyr - og så kan jeg ikke forstå at du "kun" har 40 kvm. lytterum??

Med ALT, har jeg ofret lidt over 1,2 mill. ( foruden speciel instalationer til amp's.)

<FONT face="Times New Roman">40 m2 er her ganske idielt.

Så er det jo et nice setup du har , men kan vi ikke godt få at se fotos , det er jo sådan noget 99% kan lide at se på .

Og jo den er kørt langt ud , men problemet er nok mere alle de indlæg med fede setup og aldrig fotos .

Skal da nok give MJ et skulder klap herfra , du forstå sgu at sætte noget igang .
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

John Doe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Sendt: 19 September 2005 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Ja folk tager godt på vej, Hr. Don C, men hvis du har fulgt med herinde længe nok, ved du også, at der har været lidt for mange fup-anlæg uden billeder, til at folk bare tager et flere-hundredetusinde-kroners anlæg for gode vare. Det er nok mere dét som er grunden og ikke jantelov.

Hvis du virkelig vil lukke munden på folk herinde, så smid da et enkelt billede af anlægget og miju's HT, for derefter at lukke din konto - så skal du se tudefjæs... mig inklusiv.

Mvh. Christian

Til top Vis John Doe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af John Doe

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 September 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:

Jeg er meget ked af ( set på baggrund af det i de sidste dage her inde mistænkliggørelse og tilsvining af miju og dragen mit grej i tvivl mm.) at have oprette profilen hjemme fra miju, men det tænkte vi ikke over kunne give nogen problemer, men grundet en hvis moderator skulle det vise sig at blive et ret belastende problem for miju, hvilket jeg beklager og er i den grad harm over.

Jeg vil faktisk opfordre adm. om t omgående lukke denne tråd, og gerne fjerne den helt! samt ikke mindst min profil, ( skulle jeg ikke selv kunne fjerne den? hvad jeg om lidt vil undersøge og i såfald gøre)

Jeg ønsker ganske enkelt ikke at spilde min tid i, eller på nogen måde ydderligere sættes i forbndelse med et forum med en så lav og dårlig tone og så megen mistrø, mistænkliggørelse og jantelov. FØJ! det forløbende kan give mig kvalme.

Efter at have læst hele denne tråd, samt gennemset en del debat indlæg her inde må jeg sige at dette er spild af tid og latterligt, der er for mange folk her inde der ørelægge tonen og stemningen, og derfor er det på ingen måde noget jeg gider at beskeftige mig med, ( fatter ikke at miju overhoved og især efter det her paserede gider? men det må han om.)

Hvis du bliver så sur over at folk ikke tror på dig, kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke bare viser nogle billeder, så er det jo os, som har svært ved at tro på det, som bliver til grin. Desuden kan jeg ikke forstå hvad du mener med at der er meget jantelov på dette forum

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:

Skal du så også have billeder af min Mercedes, mit sommerhus på Bornholm, min Villa ved kysten i Ystad, samt min bank bog og hele min virksomhed? for at tro noget??

Er egentlig ligeglad med din Mercedes og dit sommerhus, men vil da gerne se dit anlæg, så skal jeg nok komme med en undskylding, hvis du gerne vil have det.

Don Coreleone
Lukket konto
Lukket konto
Lukket på egen anmodning

Bruger siden: 14 September 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Hvad angår temperament? så er miju faktisk en meget rolig og afslappet herre, og hans reaktioner her inde er ganske afdæmpede i forhold til hvad jeg føler, og gerne ville give udtryk for.

JEG har temperament ja, i den grad, især over for idioti og folk som her inde, for meget til at have tålmodighed med dette forum, og en del af dets brugere.

Til top Vis Don Coreleone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Coreleone

Don Coreleone
Lukket konto
Lukket konto
Lukket på egen anmodning

Bruger siden: 14 September 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Jeg vil atter opfordre adm. til at lukke og fjerne denne tråd.

Og øjeblikelig slette min profil tak.

Til top Vis Don Coreleone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Coreleone

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2005 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Dr-Tricket skrev:
Don Coreleone skrev:

Skal du så også have billeder af min Mercedes, mit sommerhus på Bornholm, min Villa ved kysten i Ystad, samt min bank bog og hele min virksomhed? for at tro noget??

Er egentlig ligeglad med din Mercedes og dit sommerhus, men vil da gerne se dit anlæg, så skal jeg nok komme med en undskylding, hvis du gerne vil have det.

Kan jeg godt forstå, men nu hedder det jo heller ikke mercedes4all.dk eller sommerhus4all.dk, men hvis det havde gjort det, kunne han muligvis være intereseret

Mit Setup:   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p osts.asp?TID=35114&KW=Rees
Til top Vis Rees's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rees

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

prøv at gå imd på euphonia eller hififorum.nu og sammenlign deres omgangstone med hifi4all's,kæmpe forskel.Jeg tror på don c men har også den mening at hvis mand vil ud med hvilket setup mand har, er billeder en selvfølge,men ok det er så bare min mening.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Til Don Cor(e)leone...

Efter min ringe mening, bør "miju" blive lidt stødt over det du skriver om ham...

JA, miju har skiftet ref. nogle gange, alt efter hvad jeg har haft der imponerede ham, SO WHAT?

Måske er det bare mig, der er underlig. Men jeg ville da nødig "beskyldes for" at skifte personlig reference hver gang jeg har hørt et setup der "imponerer"!

I aften skal jeg besøge en hifi-bekendt, der efter sigende skulle ha' et rigtig godt anlæg. Så må vi se om jeg har skiftet reference i morgen tidlig. Tænk at leve med den risiko for reference-skift flere gange om ugen! Uha-da! Jeg bliver helt bekymret.

Hilsen Nilau

(I'm impressed)

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Et spørgsmål til dig hr. Don, hvorfor er det du ikke vil uploade et foto? har du grim maling på vægen eller?

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Læs Don's allerførste indlæg.....er stærkt revideret må man sige

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:

Hvad angår temperament? så er miju faktisk en meget rolig og afslappet herre, og hans reaktioner her inde er ganske afdæmpede i forhold til hvad jeg føler, og gerne ville give udtryk for.

JEG har temperament ja, i den grad, især over for idioti og folk som her inde, for meget til at have tålmodighed med dette forum, og en del af dets brugere.

Undskyld for mit ordvalg.

Men jeg forstår ikke at du ikke bare sender en besked til Administrator og beder ham lukke din profil.

I stedet for st blive ved med at sidde her og kæfte op om din Mercdedes og sommerhus osv. Og i stedet for at sidde her og svine os andre til.

Fis dog af, hvis din tålmodighed ikke rækker.

Vi andre er helst fri for at læse flere af dine udgydelser, hvis de serud som ovenstående.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Til Don

Det er klart at folk har nogle forventninger til at se foto's - og du har absolut ingen grund til at lade være, hvad havde du forventet ? - at folke ikke ville reagere på dit indlæg !?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2005 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:

Læs Don's allerførste indlæg.....er stærkt revideret må man sige

Ja det er ikke helt det samme der står som der gjorde i begyndelsen ...

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2005 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Don Coreleone skrev:

Jeg vil atter opfordre adm. til at lukke og fjerne denne tråd.

Og øjeblikelig slette min profil tak.

Det nytter ikke at skriv med store bogstaver, benyt venligt en typografi i tråd med retningslinierne.

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

At kalde et forum for useriøst  fordi folk tillader sig at være skeptiske over for informationer der ikke underbyggede det er da.... useriøst!

Langt størstedelen af tiden er der en god tone her inde. Ofte når tonen bliver lidt skinger, er det de samme personer der er involveret. Nogle har et lidt hidsigt temperament og vælger at forstå indlæg på den mest kritiske måde, i stedet for lige at læse dem to gange, hvilket nogen gange er påkrævet når der skal kommunikeres på skrift! Jeg vil ikke nævne nogen navne, men nogen af de personer har også optrådt i tråden her.

Hvis du kan opfatte det som jantelov at folk er en anelse skeptiske overfor hvorvidt et anlæg til 1.2 mill virkelig findes, så ender du desværre nok i samme kategori. Du kunne bare have lagt et billede ved og så havde den ikke været længere.

At det blev offentliggjort at du havde oprettet profilen fra samme IP som Miju var ikke heldigt. Men når Miju selv fortæller at han har lavet højttalerne så er det vel ikke den store hemmelighed at I to kender hinanden?

At nedgøre flere 100 brugere på den måde som du gør, fordi du ikke kan li' hvad et par stykker skriver, det er tyndt. Og hvis det er den stil du havde planlagt at holde her inde, så kan jeg personligt godt undværre at se billeder af dit anlæg. Jeg havde håbet på en ny bruger, med et spændende anlæg og måske nogle interessante holdninger til nogle af debatterne, men vi endte med en mudderkaster mere....

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 September 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

her er lidt af det samme

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3137&KW=duc k64

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3225&KW=duc k64

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=384&KW=Mike %2DJ

Var det ikke dig der hed Krly også .

Nå slut herfra , det var nu sjovt og havde sådan glædet mig til at se fotos fra den klub og ikke bare MJs setup .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes