Forfatter |
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 07 Oktober 2003 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ja det er meget godt lavet med den der lift 
Lækkert anlæg, ser flot ud når det står sådan oven på hinanden 
Hvis du er tilfreds med lyden kan det jo ikke være bedre....
|
Til top |
|
|
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
Sendt: 07 Oktober 2003 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke nok med at projektorliften er blæret, sej, tjekket og misundelsesværdig - minsandten om du ikke har lavet arbejdet så flot at det nærmest er umuligt at se udskæringen i loftet! Ingen lister der skæmmer det kosmetiske indtryk - virkelig flot arbejde 
|
Til top |
|
|
Novicen Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Status: Offline Indlæg: 115
|
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
KÆFTDETFLOT!!!
Og når du siger, du er kritisk med lyd blir jeg glad, for jeg har osse lagt mig efter den dér TV-tuner, dels fordi mit fjernsyn ikke har NICAM og så har det desuden kun én lydudgang. Så jeg vil lige høre om lyden er helt OK, så man kan bruge den til at sende tv-lyden ind i sin forstærker? __________________ Novicen
|
Til top |
|
|
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Smithers!
Har din Denon-forstærker íkke problemer med at komme af med varmen når dvd´en står direkte oven på? Samtidig risikerer man også at dvd´en får driftsproblemer, da den ikke er konstrueret til at blive så varm som den (måske?) bliver...
Og jeg bliver lige nødt til at sige det igen; Nøøøøj hvor gad jeg godt have en stue med de dimensioner (og en sådan lift )
|
Til top |
|
|
Smithers Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen,
Tv-tuneren er ikke valgt specifikt ud fra dens lydegenskaber - jeg købte den, eftersom den umiddelbart syntes at have et fornuftigt tradeoff mellem pris og features/specs. Jeg har kun tidligere erfaringer med tv-tunere fra pc-kort (pci), hvor det har været rart at have til adspreddelse, når jeg arbejdede om aftenen.
Tv-tuneren er bestemt ikke det stærkeste kort i mit setup. Det bør nævnes, at jeg ikke har adgang til hybridnet, og at jeg indtil videre ikke har følt behov for en parabol. Jeg bruger altså en almindelig husantenne som signalmodtager. De digitale signaler, man kan få fra en sattelitmodtager, er nok en helt anden historie, men så har man jo også en recieverbox, til at dekode signalet. Endvidere er jeg i tvivl om, hvor god lydkvalitet, man i det hele taget kan få ud af et almindeligt analogt tv-signal.
Min tuner modtager nicam-signal, som gengives på moderat vis. Jeg er altså ikke begejstret, men heller ikke så utilfreds, at jeg vil udskifte den. Alt andet lige er det begrænset, hvor meget tv jeg ser - hvis hjemmebioen skal komme til sin ret, er det med hjælp fra dvd'en...
Søg andetsteds for andres erfaringer med eksterne tv-tunere - jeg har desværre ikke de fornødne erfaringer til at give gode retningslinjer på dette område.
|
Til top |
|
|
Ricky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 28 Oktober 2003 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon bio du har, smithers. Du er ikke bange for at sne inde, hva'?
Et alternativ til bag ht'erne kunne overveje at finde nogle mindre højtalere og hænge dem på væggen istedet. På den måde flytter du lyden op over dit hoved og den for mere luft at boltre sig på.
__________________ Venligst
Ricky - Husk film skal ses i hjemmebiografen
|
Til top |
|
|
nismo Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 40
|
Sendt: 28 Oktober 2003 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel nok flot lavet. det hel virker meget gennemført ud fra billederne.
Hat`s off __________________ If I`m 2 Loud, You`re 2 Old
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 29 Oktober 2003 kl. 06:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er virkelig gennemført. Ja specielt dit hejs til projectoren. Meget imponerende. Ville gerne selv lave noget lign. i min stue, men der bliver ikke nok luft mellem det sænkede loft og selve loftet.
Men, det kan være jeg finder en løsning en dag, hvis det bliver aktuelt.

__________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 115
|
Sendt: 29 Oktober 2003 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er vild med din projektorløsning i loftet. Den stjæler min opmærksomhed fra alt det andet, som jo også er ganske fint.
Hvad jeg dog ikke bryder mig om er din botaniske have foran fronthøjttalerne. Men planterne sænkes måske automatisk ned i gulvet?
|
Til top |
|
|