|
1. Den er ikke driftstabil fordi det aldrig nogensinde begrænser sig til at surfe. Hvis du ikke tror på mig, så forsøg dig endelig - der skal ikke ret meget til før at tingene pludselig ikke fungerer. Men prøv at forklar hvorfor den ikke er driftsabil, når den er det nu? Er det fordi jeg skal bruge et andet windows?
2. Hvis du sætter en ny køler i din PSU, så jo. Dit RadeOn er så vidt jeg ved ikke passivt kølet, og det vil være det der larmer mest. På mit radeon er der monteret en vga silencer, jeg ved faktisk ikke hvor meget det siger, for det eneste jeg kan høre i mit kabinet, er min cpu køler, som ikke larmer vildt meget.
3. Du vil alligevel have computeren tændt når du hører musik? Jeg syntes ikke det argument er helt godt? Nej det ved jeg, men der er forskel på at gå ind i et andet rum og skifte sang, og skærmen står tændt. Og så kunne skifte på en fjernbetjening der hvor man hører musikken.
4. OK - grunden til at jeg nævnte det var at TV-out på en HTPC stinker. Jeg ville bare være sikker på at du ikke ville bruge den sammen med et alm. tv. Fint nok. Jeg er faktisk ikke så meget inde i det med tv-kort. Hvis jeg har et LCD-TV og en selector hvad skal jeg så bruge et tv-kort til, er det ikke kun hvis jeg vil optage? eller tager jeg fejl?
Mvh
Brian |