Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 00:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Lærreder med microperf. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kim G
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 10 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 September 2005 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

-> D.J. Kig på www.dynamax.dk  . De har ifølge hjemmesiden et mikroperforeret Stewart lærred hængende i demorummet. Jeg ved ikke om de stadig har det, men det er da et forsøg værd.

Ellers kan du kontakte www.htp.dk, som sikkert kan finde et sted at se et perforeret Stewart lærred. De har i hhvert fald solgt nogle Stewart lærreder gennem tiden.

Venligst

Kim

Til top Vis Kim G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim G Besøg Kim G's Websted

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 27 September 2005 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Tak for linkene

Dem skal jeg nok gøre brug af senere, grunden til at jeg ikke har startet med dem, er at jeg godt kan lide at høre nogle personlige meninger fra folk ( og generelt forberede mig lidt på forhånd), der selv ejer eller har set dem ( og som ikke sælger dem  til dagligt) - de er for det meste ikke lige så "farvede" og mere villige til at pejle en ( mig  ) ind på evt. problemstillinger.

Det skal dog siges, at jeg har handlet før hos HTP og været meget glad for deres vejledning og faglige kompetencer.

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

LMDK:

FORTÆL,  

Hvilken projektortype bruger du ? og hvilken opløsning`?

Hvis du feks. rykker dig ind på 3m med dit store 110" lærred kan du så se hullerne ?   ( hvis ikke , er jeg vist sikker med 82"  )

Og var der en "markant" ( ved godt, at det er en subjektiv ting ) forbedring ved at ( går ud fra, at det ikke var dit første lærred  ) skifte til et Stewart lærred ?   ( hvad var det gamle lærred  i såfald for et ? ) .

[/QUOTE]   LMDK, kan jeg ikke lokke dig til at svare på overstående - evt PM. - tak.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes