Forfatter |
|
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
Sendt: 28 September 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
Ronin skrev:
Tråden med diskussion om USB-harddiske blev lukket fordi den i grove træk ikke havde noget med en HTPC at gøre andet end at den var postet under HTPC-tråden, og det samme blev tråden om problemer med tastaturet - det handler om at finde skillelinien, og hvis ikke den bliver fundet vil der, som der efterhånden har været mange gange, være tråde omhandlende generelle problemer med computere camoufleret under HTPC-tråden.
|
|
|
Lagringskapcitet er da et utroligt vigtigt emne når der tales om computere i HTPC-regí, så hvor er "skillelinien"?
|
|
|
Ligeledes er siddekomforten en vigtig del af den gode lydoplevelse, men det gør stadig ikke det her til et sofaforum.
Selvfølgelig skal der trækkes grænser. __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 28 September 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
Sendt: 28 September 2005 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
powda skrev:
zerocool skrev:
Ronin skrev:
Tråden med diskussion om USB-harddiske blev lukket fordi den i grove træk ikke havde noget med en HTPC at gøre andet end at den var postet under HTPC-tråden, og det samme blev tråden om problemer med tastaturet - det handler om at finde skillelinien, og hvis ikke den bliver fundet vil der, som der efterhånden har været mange gange, være tråde omhandlende generelle problemer med computere camoufleret under HTPC-tråden.
|
|
|
Lagringskapcitet er da et utroligt vigtigt emne når der tales om computere i HTPC-regí, så hvor er "skillelinien"?
|
|
|
Ligeledes er siddekomforten en vigtig del af den gode lydoplevelse, men det gør stadig ikke det her til et sofaforum.
Selvfølgelig skal der trækkes grænser.
|
|
|
Ja, derfor er møbler også på listen over eksempler til diskussionemner under kategorien Tilbehør / Tweaks.

|
Til top |
|
|
powda Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup skrev:
powda: Jae - det kan man sige, men hvis der var et forum oprettet der hed "Møbler", så var sofaen jo dækket af den ligesom storage er dækket af HTPC gruppen....
|
|
|
Nu har jeg ikke læst pågældende tråd om USB disken, men i fald at det kun handlede om en sådan, uden nogen videre relation til lyd eller billede, så kan jeg virkelig ikke se, hvad man efterhånden ikke kunne smide ind under gruppen HTPC.
Men - det vil altid være et vurderings spørgsmål, hvor meget og hvad der må skrives om forskelligt tilbehør, og det gælder i bund og grund alle kategorier. Jeg håber da heller ikke, at de interesserede heri mister deres HTPC gren. Men det indlæg, jeg kommenterede, var simpelthen for søgt. __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
powda Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
powda skrev:
zerocool skrev:
Ronin skrev:
|
|
|
|
|
|
Selvfølgelig skal der trækkes grænser.
|
|
|
Ja, derfor er møbler også på listen over eksempler til diskussionemner under kategorien "Tilbehør".
Tilbehør / Tweaks Kabler, stik, møbler, hovedtlf., tips og tricks m.m.

|
|
|
Ah, mon ikke de mener hifi møbler, og ikke sofaer. De mener vel heller ikke højspændingskabler med kabler :] __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
Sendt: 28 September 2005 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende tråd. Den hopper jeg lige med på.
Kan da som en sidebemærkning sige at jeg har fået enormt meget hjælp fra, og gavn af, at benytte HTPC delen i dette udemærkede forum.
Rune __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kenneth: Er der for øvrigt blevet fundet en moderator?
|
Til top |
|
|
Binnerup Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med på at stemme zerocool ind 
Og han har selvfølgelig intet at skulle have sagt... __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 28 September 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi afventer, for flere frivillige til opgaven.  Og der bliver ikke noget med at "stemme" nogen ind - det er i sidste ende min afgørelse.
|
Til top |
|
|
Binnerup Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
powda Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
De nævnte eksempler rummer på nær to emner om biografstole, som da vist rigeligt kan rummes på dette forum.
For at gentage mig selv, har jeg fremsat to væsentlige betragtninger:
1) Det er en vurderingssag fra gang til gang, og
2) Selvfølgelig skal der kunne trækkes grænser.
Ad 1: Af hensyn til praktiske årsager, må man forvente en vis margin for bedømmelsen.
Ad 2: Du spørger hvor grænsen går. Den vil vel altid være flydende. __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
GuldLos Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Vi afventer, for flere frivillige til opgaven.
Og der bliver ikke noget med at "stemme" nogen ind - det er i sidste ende min afgørelse.  |
|
|
Hva' ? Er det ikke Robinson regler?
nå, ikke mere pjat herfra...
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
Til top |
|
|