| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
@witzel Hvilken maskine er det du tænker på? Kan ikke finde en der er specielt til at runde hjørner. Men de almindelige Skil høvle, kan selvfølgelig gøre jobbet, men præcisionen skal sidde i håndleddet
|
|
|
nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den helt præcis hedder.. og den er ikke umiddelbart til at se på deres hjemmeside, men jeg kan lige vende tilbage mandag, når jeg har kigget i det blad igen. (det ligger på arbejdet)
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
DanielS:
Den hedder Skil Ocot-sliber, koster 299kr og hvor du kan købe/se den ved jeg ikke, men prøv at ringe til skil. 4489 8410
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker!
Kigger på sagen.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
@witzel
Har du flere oplysninger på det stykke værktøj?
For jeg kan ikke få nogen information om noget værktøj fra Skil (eller andre mærker), der hedder noget med "Ocot-sliber".
Ikke engang Google vil være min ven __________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej daniels,
Jeg var forbi Harald Nyborg i wekenden og de havde en 1800w overfræser der kunne tage 8 og 12mm jern til omkring 700,-. Ellers er der jo altid Festo der har deres 2000w monster der også tager 12mm jern eller deres nye 1400W der er mere handy og tager 8 og 12 mm jern. Desværre er begge to noget dyrere end Harald Nyborgs. Jeg tjekkede dog ikke om hullet i sålen var stort nok til et jern af den størrelse du regner med at bruge ;o)
Mvh
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg vist kigge nærmere på!
Hvis jeg kan få en overfræser til 12mm jern, til ca. 700 kroner, så skal jeg have sådan en.
Der er muligheder for en række andre større jern til 12mm - også specielfremstillet jern.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
SUPER!
Takker @Granholm!
Den smutter jeg ud og kigger på (=køber).
Så kan jeg få købt det 12mm overfræserjern - og så bliver der lavet flotte rundinger på alle højttalere fremover.
|
| Til top |
|
| |