Sendt: 12 December 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen... Det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har skrevet lidt nyt i den her tråd..
Til Peewee: Nad'en er jeg utroligt glad for, den er forrygende i surround, og den får lige de sidste detaljer med i film osv. I stereo gør den det også ganske habilt. Dog er jeg ikke særligt imponeret af min effektforstærker. Føler ikke rigtigt at den yder min forforstærker fuldt retfærdighed. Desværre! Overvejer lidt en icepower forstærker. eller to!. Savner noget mere power, og lidt mere dynamik!
Mht indstillinger er nad'ens onscreen menu bygget utroligt simpelt op, og den besidder indstillinger for hver højttaler. Alle 7.1 højtalere kan man finjustere! (Nice :D)
Til Hattori: Prisen på mit anlæg er nok blevet lidt højere end de nævnte 14000 kr, med det nye forstærker sæt, nye subsæt, og de selvbyggede baghøjttalere. Vi er i hvertilfælde op og runde de 20000 kr, og også over :(... Men til de penge er det stadig ganske fornuftigt.
Til noget helt nyt: Overvejer lidt at sælge hele mit surround, alt inkl. Bygge nye fronter, skaffe mig lidt ICE, og så kun køre stereo! Meen nu får vi at se hvad der sker...
Har siddet lidt og leget med tanken (regnet på det) og de nye fronter jeg kunne tænke mig at bygge, vil komme til at stå mig i ca. 13000-17000 kr alt inkl. Hvilket er mange penge! Den høje pris skyldes at begge højtaler skal bestykkes med en aktiv sub forstærker som koster ca. 4000 kr stk.
Nå, men mere om det senere...
|