Emne: Super VA tilbud hos Tape Connection!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
Spencer skrev:
| Nu er der gået 20 min. hvor du ikke har fjernet dit indlæg!? |
|
|
Ja hvorfor du ikke slappe af?
Der er da gået fuldstændig havebetjent i den. Du har gjort opmærksom på det du kalder en ulovlighed, og lad så dem der styrer sitet bestemme hvad der er lovligt, og hvad der er ulovligt!!!
|
|
|
Jeg mener at et direkte link til en prisliste, er så klart som noget kan være, og faktisk en slags provokation overfor det at starte en ny tråd op.
Kom den nede midt i en tråd, og som svar på en andens spørgsmål, så var der tale om rådgivning - måske af den konstruktive slags.
At starte en tråd direkte op, med kun et link, er sgu da ikke debat?! __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det løber løbsk!
Bare for at understrege det, så er det forummets admins og moderatorer, som skønner om noget er tilladt eller ej i froummet!
I dette tilfælde er der altså intet i ved med at linke til en forhandler, så længe pågælden ikke har salg for øje, og det er der intet der tyder på her. Der er tale om et tip fra een bruger til andre bruger!
Havde det nu være Otto fra TapeConnection, der havde postet indlægget, så var sagen en anden! (ikke for at drage dig ind i sagen, Otto!)
Det er meget venligt af dig Spencer, at værne om forummet, tro ikke vi ikke sætter pris på den slags, tvært i mod, men du har uret her - beklager!
Nøjes i øvrigt med at sende en rapport, og overlad resten til os! 
- Og så er det altså slut på denne diskusion!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
kim olsen skrev:
|
læser man retningslinjerne for at bruge dette forum nævnes der intet om at alm bruger ikke må linke til annoncøres artikler, hjemmesider eller ling, kun at det er forbudt at linke til noget hvori man selv står som sælger eller har sælgers interesse at varetage.
|
|
|
Igen skal man så bevise at den der linker, har økonomiske interesser. Det kan du ikke bevise, med mindre den der linker selv har opgivet sit fulde navn.
Alle har jo bare et 'nick' og kan være i familie med hvem som helst.
|
|
|
Ja, og du kunne i princippet være en konkurrent der var sur over at der linkes til Tape Connection, fordi du mener at du har bedre produkter end dem - hvor langt skal det her køres ud??
Lad det nu ligge....
Ligeledes slut herfra! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske et politi4all.dk forum, var en idé?
Seriøst; Tag nu lige den diskussion med konen ikke?, i stedet for at gakke helt ud herinde, med alle dine indelukkede frustrationer. Har da sjældent set en situation hvor ordet OVERREAGERE kunne passe bedre ind! Jeg håber virkeligt ikke at det er måden at tackle verdagens situationer på for dig, for så har du da et problem med omverdenen af dimensioner.
(Beklager hvis det kunne lyde som en provokation, det er ikke ment som en sådan, men det er nu min helt ærlige mening, så godt som jeg lige kunne beskrivet det)
God weekend til jer alle
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
He He
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja,,, det er jo spændende om TC´s priser på VA bliver dernede , så må der da være basis for prisen falder ved alle forhandlere af VA hvis den ikke er der nede allerede ???
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
| Ja,,, det er jo spændende om TC´s priser på VA bliver dernede , så må der da være basis for prisen falder ved alle forhandlere af VA hvis den ikke er der nede allerede ??? |
|
|
Prisen på høje juletræer stiger i hvert fald. Det er jo et godt tidspunkt at starte en priskrig. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer, jeg ved jo knapt nok om jeg kan svare i denne tråd uden at hidse dig yderligere op, men jeg synes nu dine kommentarer fortjener et svar fra mig:
Spencer skrev:
| Admin gør alting aldeles gratis, og sætter formentlig penge til hver gang en annoncør får gratis reklame med direkte links. |
|
|
Link eller ej, så er enhver positiv omtale fra en forbruger jo at sidestille med gratis reklame. Om det sker i form af et link eller en generel omtale af at en bruger er tilfreds med produktet, det ændrer vel ikke noget. Hvis man skulle sortere alt fra der har potentiale for at gavne en producent eller forhandler, hvad skal vi så snakke om?
Spencer skrev:
| Jeg kan ikke se at der er gråzoner hvor annoncører opretter profiler, og roser sine egne produkter, men dette er hvad der sker her. |
|
|
Det er godt nok noget af en beskyldning, som jeg da umuligt kan sidde overhørig. Tape Connection har _aldrig_ under nogen som helst form praktiseret skjult reklame. Vi har _ikke_ nogen "undercover" brugere til at rose vores ting eller gøre opmærksom på vores tilbud. Vi har heller aldrig så meget som forsøgt på nogen måde at "bestikke" anmeldere til at give positive anmeldelser, givet sær-rabat til købere mod en positiv omtale, eller hvad hulen man nu ellers kunne finde på af mystiske ting for at promovere sine produkter. Jeg har ingen anelse om hvem "Rockforlife" er, men jeg kan garantere dig for at vi ikke har opfordret nogen til at gøre opmærksom på vores tilbud her. At jeg deltager så meget i dette eller andre fora giver naturligvis en positiv opfattelse af butikken, og dette er penge værd, ja - men i modsætning til hvad du insinuerer, så lægger jeg aldrig skjul på hvem jeg er, og den enkelte person kan derfor til hver en tid selv vurdere om et udsagn fra en person der har økonomiske interesser i emnet er troværdig eller ej. Hvis jeg overtræder spillereglerne, så får jeg det at vide, og netop fordi jeg gør aktivt opmærksom på den kommercielle interesse, så holdes der netop et mere vågent øje med mig end med så mange andre. Dette har blandt andet udløst et paradvarsler for reklame her i forummet, fordi spillereglerne her ikke er som i et par af de andre fora jeg bevæger mig i, og sådan som jeg egentlig mener de bør være. Men som admin vil kunne bekræfte, så har jeg de par gange uden brok efterlevet anvisningerne, slettet det formastelige indlæg og efterfølgende fulgt spillereglerne.
Én ting er at du ikke mener man bør benytte direkte links (hvilket ikke er op til dig at bestemme, hvilket efterhånden er slået fast), noget andet er at du direkte beskylder os for fordægt spil. Jeg tror altid på det bedste i folk, så jeg vælger at tro at det skyldes en skæv formulering af hvad du egentlig mente, og at du ikke rent faktisk beskylder mig for at stå bag brugeren "rockforlife", der startede tråden. Hvis dét er tilfældet, så synes jeg du skal rette ordlyden af dit indlæg, så det ikke fremstår som om at du kommer med en udokumenteret beskyldning, som jeg ærligt talt finder ret fornærmende.
Mht. vores prissætning: Hvorfor, hvordan og hvor længe priserne er som de er, det er forretningshemmeligheder... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Otto
Nu kan glade tilhængere af Tapeconnection jo rose så meget de vil, men det vil uanset hvordan man vender og drejer det være gratis reklame, som ikke bør have en tråd, men en betalt reklame.
Jensen har masser af disse reklamer, og masser af billeder, og demofaciliteter til Vienna.
Hvis I indbyrdes vil ligge i priskrige til den ene segner, har jeg ingen personlige interesser i at den ene eller anden skal vinde.
Men, når jeg ser en tråd, der starter med at linke med en enkelt sætning, og ingen yderligere kommentarer, betragter jeg det på samme måde som spam i min indbakke.
En bøn til det nye hifi4all der er under programmering, vil være et individuelt spamfilter der kun viser tråde uden reklamer, men det er nok ikke lige til at lave.
Edit: Jeg har iøvrigt fået eksemplarisk behandling af dig, så du må se angrebet på reklame generelt som et angreb imod spam, og et håb om at et debatforum bruges til debat, og ikke reklame. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
Nu kan glade tilhængere af Tapeconnection jo rose så meget de vil, men det vil uanset hvordan man vender og drejer det være gratis reklame, som ikke bør have en tråd, men en betalt reklame.
|
|
|
Så du mener altså, at VI som forbrugere og debatører på Hifi4all.dk, skal betale en hel bandereklame, på enten at rose/rise, give tip til hinanden. osv. før det kan være legalt? Helt ærligt, du er helt ude makker...
Vi er faktisk nogen ( rigtig mange ) forbrugere som sætter pris på info, det er klart, at vi ikke ønsker en alt for subjektiv reklame/kommentering fra folk som f.eks. otto selv. ( ikke ondt ment otto :), skulle finde et eks.) Men vi er altså glade over, at vi bliver informeret om diverse prisnedsætninger.
Skulle ham gutten der skrev om kvicklys tilbud på ringenes herre samling således også smides ud af hifi4all.dk??? Jeg kunne faktisk rigtig meget bruge den information, da jeg ikke har fået læst reklamer denne weekend, og netop står og mangler denne samling, så takke være ham, har jeg sparet en del hundrede kroner..! 
Hvad angår Otto og lign. brugere herinde, så synes jeg absolut de begår sig enormt flot. De kommentere tekniske spørgsmål og kommer med holdninger til hifi løsninger, jeg har på intet tidspunkt set noget som helst til reklame, så den slags tilsvininger du reelt kommer med, er helt uacceptable for folk som Otto, der gør et godt stykke arbejde for os.
Du er virkelig langt ude med den sidste kommentar som du lige er kommet med... Vil det så sige, at når jeg siger at Denon's produkter er gode, eller hvis jeg sagde Dali højttalere er perfekte, så reklamere jeg for Dali, og burde straks enten bortvises eller betale en ordenlig stak penge? Tænk før du skriver...
|
| Til top |
|
| |
Lestat Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
Men, når jeg ser en tråd, der starter med at linke med en enkelt sætning, og ingen yderligere kommentarer, betragter jeg det på samme måde som spam i min indbakke. |
|
|
Hvis du bruger lige så meget tid på at kommentere og debattere spam mailen i din indbakke kan jeg godt forstå du er frustreret. Det er ret tydeligt hvad tråden handler om , og det er derfor også temmelig nemt blot at lade være med at klikke på den.
For nu at prøve at dreje tråden i en konstruktiv retning: Man kunne måske overveje om der skulle være et "Gode Tilbud" forum, hvor brugerne postede gode tilbud de havde fundet rundt omkring. Det behøver jo heller ikke kun være en hjemmeside man linker til men også info om at en vanskeligt tilgængelig film eller vinyl plade kan fås i en bestemt obskur butik på Nørrebro.
I et sådan forum kunne der opstilles klare spille regler for hvad der må postes og hvem der må poste - netop med henblik på at undgå at forhandlere poster deres tilbud i forummet. Det ville dertil gøre at den slags indlæg kunne fjernes fra andre fora, da der findes et sted dedikeret til den slags indlæg.
Flere fora på nettet har denne slags subfora, blandt andet: [H]ardOCP AVSForum AVForums (DVD'er) AVForums (Hardware)
Ovenstående fora kunne måske bruges som inspiration, og model for hvordan en løsningsmodel kunne fungere.
L.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
@wamba
Du har misset min pointe med at en tråd skal startes med indhold, og ikke blot et direkte link til en prisliste.
Jeg betragter reklame som spam, også selvom det reklamerer for gode produkter hos firmaer med perfekt service og behandling.
Det er synd at det er Otto, som ikke har postet linket, som må læse med om en generel diskussion der gælder al form for debat. Linket kunne også være et direkte link til prislisten hos et andet firma.
Mange husker nok bladet HiFi & Elektronik, der i starten havde layouts og printtegninger, men i de døende år kun var reklamer, og en liste med karakterer med deres foretrukne produkter.
Jeg vil da gerne se reklamer, men de rigtige steder, og ikke i debatten.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Nu kan glade tilhængere af Tapeconnection jo rose så meget de vil, men det vil uanset hvordan man vender og drejer det være gratis reklame, som ikke bør have en tråd, men en betalt reklame. |
|
|
Så kan jeg jo igen sige: Hvad skal vi så snakke om? 90% af trådene omhandler gode eller dårlige erfaringer med et eller andet, eller råd omkring hvad man skal købe. Alle disse tråde er i en eller anden grad gratis reklame for de omtalte firmaer, det kan ikke undgås.
Spencer skrev:
| Jensen har masser af disse reklamer, og masser af billeder, og demofaciliteter til Vienna. |
|
|
Det vil sige at dét du i bund og grund har ondt i røven over ikke er at jeg får gratis reklame, men at jeg slår plat på Jensens reklamer? Så synes jeg da du skal spørge Jensen om han er utilfreds med os før du farer i blækhuset. For det første køber vi højttalerne af ham, eftersom det er ham der er officiel distributør - hvad vi så vælger at sælge dem til bestemmer vi selv. Det er _kun_ en fordel for Jensen hvis vi sælger nogle flere, det tjener han penge på. For det andet - reklame. Når dette år er omme har vi investeret 15.000,- i at reklamere specifikt for Vienna Acoustics. Desuden er Jensen som sagt distributør af Vienna - en distributørs opgave er blandt andet netop at sørge for at produktet bliver kendt. På de mærker vi distribuerer, Musical Fidelity f.eks., står vi for reklameudgiften - derfor vil du f.eks. se hvis du slår op i et High Fidelity blad at vi reklamerer for Musical Fidelity, mens Jensen reklamerer for Vienna. Ikke kun af hensyn til vores egne butikker, men i lige så høj grad for vores forhandlernet. For det tredje, billeder - nej, vi har endnu ikke produktinfo om Vienna på vores hjemmeside, men det kommer - hvis du kigger lidt rundt på vores side vil du opdage at det ikke kun gælder Vienna, men også nogle af de produkter vi selv distribuerer, DLS f.eks. - vi arbejder på at få oprettet det hele, men der vil gå noget tid før vi har det hele oprettet. Vi er ikke bevidst gået uden om Vienna på det punkt. For det fjerde, demofaciliteter - vi har da også et ganske fint demo-rum, hvor Vienna er yderst rimeligt repræsenteret, og profileret som vores primære high-end højttalermærke, så dér synes jeg altså heller ikke vi skærer hjørner.
Og ærligt talt, så synes jeg det er komisk at du brokker dig over vores måde at profilere Vienna på, og peger på Jensen som forbilledet - hvis der er nogen der har haft gratis reklameværdi ud af dette forum, så er det da om nogen ham, med talrige billedserier af nye produkter osv.
Spencer skrev:
| Hvis I indbyrdes vil ligge i priskrige til den ene segner, har jeg ingen personlige interesser i at den ene eller anden skal vinde. |
|
|
Som jeg har begrundet for ovenfor, så er det ikke en priskrig mellem jeg selv og Jensen, tværtimod tjener han penge når jeg tjener penge. At andre forhandlere så måske kan synes vores priser er så lave at de ikke ønsker at konkurrere med os, det er ærligt talt ikke vores problem.
Det er meget skægt med prisfald, alle forbrugere vil gerne have så lave priser som muligt, når man så sætter priserne ned, så er det gudhjælpemig også et problem...
Spencer skrev:
| Men, når jeg ser en tråd, der starter med at linke med en enkelt sætning, og ingen yderligere kommentarer, betragter jeg det på samme måde som spam i min indbakke. |
|
|
Fair nok, dér er jeg så ret uenig - i tilfælde som dette er der ganske enkelt tale om at en bruger ønsker at dele en information der kan være til gavn for de øvrige brugere af forummet, hvilket netop er hele formålet med et forum. At det gode råd fremstår som et link eller en enkelt sætning, i stedet for to A4-ark med personlige erfaringer, det gør ikke nødvendigvis oplysningen mindre brugbar. Det er jo (desværre ) ikke samtlige hifi4all-brugere der lige kigger på vores hjemmeside en gang om dagen...
Spencer skrev:
| Edit: Jeg har iøvrigt fået eksemplarisk behandling af dig, så du må se angrebet på reklame generelt som et angreb imod spam, og et håb om at et debatforum bruges til debat, og ikke reklame. |
|
|
Fint, jeg forholder mig såvidt muligt også til hvad folk skriver, og ikke hvem de er - så lad os endelig diskutere sagen færdigt, og så være gode venner igen bagefter!  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
| Vi er faktisk nogen ( rigtig mange ) forbrugere som sætter pris på info, det er klart, at vi ikke ønsker en alt for subjektiv reklame/kommentering fra folk som f.eks. otto selv. ( ikke ondt ment otto :), skulle finde et eks.) |
|
|
Klart nok, jeg er vel også et af de mest åbenlyse eksempler Men bare for en ordens skyld, så vil jeg da gerne påpege at jeg netop lægger meget vægt på hvordan opfattelsen af mine indlæg er i forhold til reklame. At jeg kommer med relativt mange subjektive meninger, som naturligvis ganske givet i en eller anden grad er påvirket af mit arbejdsforhold, så er det udelukkende fordi mange brugere har givet udtryk for at de gerne vil have at jeg gør det. Hvis stemningen var at folk helst var fri for mine indlæg, så ville jeg på stedet holde op med at komme med dem - for at skrive uønskede indlæg, DET giver da om noget bad publicity... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lestat skrev:
For nu at prøve at dreje tråden i en konstruktiv retning: Man kunne måske overveje om der skulle være et "Gode Tilbud" forum, hvor brugerne postede gode tilbud de havde fundet rundt omkring. |
|
|
Det har vi ret beset allerede, nemlig forummet "forhandlere", hvor denne tråd vel ret beset egentlig burde ligge? (Admin?) Jeg bemærker ærligt talt ikke selv hvor trådene ligger, men personligt ville jeg nok have lagt den dér. Det gør det jo også lidt nemmere for folk med Spencers holdning at udelade diskussioner om forhandlere og priser, og nøjes med produkt-specifikke diskussioner. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Otto
Når man vil starte en debat om noget generelt, vil der altid være nogen som trækker paraleller til dén og dén forhandler.
Nu var linket jo til en konkret forhandler, og ikke et spørgsmål om hvorvidt tråde må startes op indholdsløst med et enkelt link, og ingen spørgsmål eller kommentarer.
Havde der været et spørgsmål, som f.eks. 'er dette billigt' så var det debat, og ikke reklame.
Skriver man blot 'se her folkens' med eller uden udråbstegn, så er det en reklame.
På nettet er der klar etik/lov der siger at et banner ikke må have teksten 'klik her'.
Dette er ikke lovligt, faktisk, men hvordan det rent praktisk håndhæves, er en anden sag. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Havde der været et spørgsmål, som f.eks. 'er dette billigt' så var det debat, og ikke reklame.
Skriver man blot 'se her folkens' med eller uden udråbstegn, så er det en reklame. |
|
|
Jeg er ikke enig i brugen af ordet reklame. Hvis JEG havde gjort det, så var det reklame. Hvis en anden gør det, så er det i min verden ikke reklame. Under alle omstændigheder, så er det i hvert fald to forskellige grader af reklame - og i dette forum har bagmændene vedtaget at denne form for "reklame", hvor det ikke er sælger selv der står bag indlægget, er tilladt. Og den linie er jeg fuldstændigt enig i.
Noget andet er så at det ville være almindelig god forum-skik at uddybe sagen en smule mere, men det har for mig at se ikke noget med reklame vs. ikke reklame at gøre.
Spencer skrev:
| På nettet er der klar etik/lov der siger at et banner ikke må have teksten 'klik her'. |
|
|
Der står jo heller ikke "se her", og så et link. Det fremgår tydeligt af overskriften hvad der er tale om, det må da være sidestillet med et banner hvor der ikke står andet end "Pioneer, ægte THX for under 10K" (hvilket tilfældigvis er første banner i min browser lige nu). Der er rigeligt mulighed for at vurdere om man har lyst til at se hvor billige VA nu lige er hos Tape Connection eller ej, alene ud fra overskriften. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
@Otto
Nu kan glade tilhængere af Tapeconnection jo rose så meget de vil,
men det vil uanset hvordan man vender og drejer det være gratis
reklame, som ikke bør have en tråd, men en betalt reklame.
Jensen har masser af disse reklamer, og masser af billeder, og demofaciliteter til Vienna.
Hvis I indbyrdes vil ligge i priskrige til den ene segner, har jeg
ingen personlige interesser i at den ene eller anden skal vinde.
Men, når jeg ser en tråd, der starter med at linke med en
enkelt sætning, og ingen yderligere kommentarer, betragter jeg det på
samme måde som spam i min indbakke.
En bøn til det nye hifi4all der er under programmering, vil være et
individuelt spamfilter der kun viser tråde uden reklamer, men det er
nok ikke lige til at lave.
Edit: Jeg har iøvrigt fået eksemplarisk behandling af dig, så du må
se angrebet på reklame generelt som et angreb imod spam, og et håb om
at et debatforum bruges til debat, og ikke reklame. |
|
|
Jeg kan næsten ikke nære mig: Du er LANGT ude spencer. Du er med
garanti en af de slags mennesker der skiver læserbreve til BT, og
brokker dig over at Kim Milton ikke kan danse. Forstår du pointen? Det
er at gøre et stort nummer ud af ligyldigheder. Der må da være grænser
for hvor små ting man tager ilde op.
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS. Jeg har intet at gøre med Tape Connection
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Spencer skrev:
|
@Otto
Hvis I indbyrdes vil ligge i priskrige til den ene segner, har jeg ingen personlige interesser i at den ene eller anden skal vinde.
Men, når jeg ser en tråd, der starter med at linke med en enkelt sætning, og ingen yderligere kommentarer, betragter jeg det på samme måde som spam i min indbakke.
En bøn til det nye hifi4all der er under programmering, vil være et individuelt spamfilter der kun viser tråde uden reklamer, men det er nok ikke lige til at lave.
Edit: Jeg har iøvrigt fået eksemplarisk behandling af dig, så du må se angrebet på reklame generelt som et angreb imod spam, og et håb om at et debatforum bruges til debat, og ikke reklame.
|
|
|
Jeg kan næsten ikke nære mig: Du er LANGT ude spencer. Du er med garanti en af de slags mennesker der skiver læserbreve til BT, og brokker dig over at Kim Milton ikke kan danse. Forstår du pointen? Det er at gøre et stort nummer ud af ligyldigheder. Der må da være grænser for hvor små ting man tager ilde op.
|
|
|
Vi har faktisk en vebegrundet debat kørende i tråden nu.
Det indlæg du citerer, er næsten forældet i forhold til det stadie debatten er på nu.
Læs et par af de sidste indlæg __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|