| Forfatter |
|
spraycleaner Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://plus.maths.org/issue4/henwood2/nautilus.jpg
Check f.eks. ovenstående link! flotte højttalere
Er der nogle som kan sende nogle flere links på flotte højttalere jeg overvejer at købe nogle nye og ser mig lidt omkring... prisen er ligegyldig... bare de ikke koster over 50.000kr. (ja jeg ved godt at det gjorde de nautilus)
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er dine design præferencer? Børstet alu? Flot træ eller syret design som den gamle nautilus?
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med lyden? Er det også ligegyldigt?
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe


Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
spraycleaner skrev:
|
Check f.eks. ovenstående link! flotte højttalere
Er der nogle som kan sende nogle flere links på flotte højttalere jeg overvejer at købe nogle nye og ser mig lidt omkring... prisen er ligegyldig... bare de ikke koster over 50.000kr. (ja jeg ved godt at det gjorde de nautilus) |
|
|
Uha da da... Der er een, hvor pengene sidder løst! Er det virkelig KUN designet som er den afgørende faktor???
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye serie fra Focal ser da rigtigt flot ud - hvordan de lyder ved jeg ikke endnu, men hvis eller de holder samme kvalitet som de plejer, kan det ikke være helt ved siden af. Se mere på indgangssiden til hifi4all under nyheder.

__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger


Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du er til Horny-lyd, kan Ferguson Hill's frække horn sikkert gøre det for dig:

Her kommer du dog ikke langt med kr. 50.000,-
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv Arcitec Acoustic, dog kan jeg ikke finde ud af det der med at indsætte billed hér, men de er til at finde. Synes de lyder rimeligt til prisen.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Lestat Forum Bruger


Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
To jeg selv har kigget på hvor designet er godt og lyden også skulle være rigtig god (jeg har ikke fået auditioned dem endnu) er B&W's nye XT4 og Piega's P 5. Begge kan høres hos HFK i Nørregade Århus. Det er børstet aluminium, så hvis man ikke er til den side, så er de måske ikke interessante.
L.
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anthony Gallo er kendt for sine specielle designs.
Jeg har set mærket i speaker corner i København, men ved ikke om de har de her viste modeller.
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at se på de kommende Jamo R909?:
Nu skrev du ikke om de 50.000,- er pr. stk. eller for et sæt...
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|

Et sæt Focal.Hvis lyden er iorden, kunne jeg nemt leve med designet. De er ret elegante.
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger


Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 05:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
En anden kreation fra B&W ved navn Empasis:

Eller et sæt horn fra Avangarde:

|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 06:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
|
Hvis du er til Horny-lyd, kan Ferguson Hill's frække horn sikkert gøre det for dig:

Her kommer du dog ikke langt med kr. 50.000,-
|
|
|
tro heller ikke man kan få et sæt Nautilus for 50K de koster vist 10 gange så meget  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger


Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
zerocool skrev:
|
Hvis du er til Horny-lyd, kan Ferguson Hill's frække horn sikkert gøre det for dig:

Her kommer du dog ikke langt med kr. 50.000,-
|
|
|
tro heller ikke man kan få et sæt Nautilus for 50K de koster vist 10 gange så meget 
|
|
|
Nej, jeg er udmærket med prisskiltet på Nautilusen, så det tror jeg bestemt heller ikke
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|










__________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger


Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vedr. Anthony Gallo så forhandler KF-Scanaudio på Frederiksberg dem ihvertfald også.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op hvor er der mange smukke design HT ude i verden, det var jeg slet ikke klar over, eller os er det bare fordi de mange af dem ikke appelerer til sådan en som mig økonomisk 
De der kontra basser kunne jeg nu godt tænke mig, det er sg da stil, men gad vide hvordan de spiller? :-o
Michael
|
| Til top |
|
| |