Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Designer højttalere... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:
Finn29 skrev:

Der er vist en, som har været på http://www.exoticaudio.org/
Meget kan man sige om disse rædsler, men pænt design bliver det nu aldrig.

DAMN , BUSTED

Design er jo en smagssag så i nogens øjne ville det sikkert.

ovenstående MBL skulle endda være yderst velspillende.



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Hold da op hvor er der mange smukke design HT ude i verden, det var jeg slet ikke klar over, eller os er det bare fordi de mange af dem ikke appelerer til sådan en som mig økonomisk

 

De der kontra basser kunne jeg nu godt tænke mig, det er sg da stil, men gad vide hvordan de spiller? :-o

 

 

Michael

$369,000 A PAIR.
YES YOU HEARD CORRECT.

så er det bare at spare sammen



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Naaa Finn 1.5 mill tror jeg ikke rigtig jeg ville ofre om jeg så havde dem. Men sådan er det jo med alt der ser specielt eller godt ud, det koster desværre.....

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:

DAMN , BUSTED

Design er jo en smagssag så i nogens øjne ville det sikkert.

ovenstående MBL skulle endda være yderst velspillende.

Det er også hvad jeg har hørt, omend jeg ikke selv har lagt øre til den.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
SuBi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Et andet bud kunne være Mordaunt Short Performance 6, som jeg syntes er meget flotte. Koster ca. 5000 euro, men jeg har desværre ikke haft mulighed for at høre dem.......

Mvh

Sune

Til top Vis SuBi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SuBi
 
Boye
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2019
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

De er flotte, men prøv at se hvor dygtige kineserne er til at lave kopier. Den til højre er fra det kinesiske mærke Trohs-Tnuadrom.
Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Boye skrev:
De er flotte, men prøv at se hvor dygtige kineserne er til at lave kopier. Den til højre er fra det kinesiske mærke Trohs-Tnuadrom.




Hvis lyden er ligegyldig er B&O vel et oplagt valg

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:



 De ser smarte ud , har du dem hjemme på prøve Jensen ?   
 Hvad hedder sådan nogle bidske bæsker ?
 Er det Wilson eller ??


__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
27pH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 685
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Boye skrev:
De er flotte, men prøv at se hvor dygtige kineserne er til at lave kopier. Den til højre er fra det kinesiske mærke Trohs-Tnuadrom.

LOL

Til top Vis 27pH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 27pH
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

piobyte skrev:
jensen skrev:



 De ser smarte ud , har du dem hjemme på prøve Jensen ?   
 Hvad hedder sådan nogle bidske bæsker ?
 Er det Wilson eller ??

Er ikke helt sikker men mener det er Wilson Benesch.

 



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes