| Forfatter |
|
Finn29 Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
DAMN , BUSTED 
Design er jo en smagssag så i nogens øjne ville det sikkert.
ovenstående MBL skulle endda være yderst velspillende. __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Hold da op hvor er der mange smukke design HT ude i verden, det var jeg slet ikke klar over, eller os er det bare fordi de mange af dem ikke appelerer til sådan en som mig økonomisk 
De der kontra basser kunne jeg nu godt tænke mig, det er sg da stil, men gad vide hvordan de spiller? :-o
Michael
|
|
|
$369,000 A PAIR. YES YOU HEARD CORRECT.
så er det bare at spare sammen __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naaa Finn 1.5 mill tror jeg ikke rigtig jeg ville ofre om jeg så havde dem. Men sådan er det jo med alt der ser specielt eller godt ud, det koster desværre..... 
Michael
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger


Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
DAMN , BUSTED 
Design er jo en smagssag så i nogens øjne ville det sikkert.
ovenstående MBL skulle endda være yderst velspillende.
|
|
|
Det er også hvad jeg har hørt, omend jeg ikke selv har lagt øre til den.
|
| Til top |
|
| |
SuBi Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et andet bud kunne være Mordaunt Short Performance 6, som jeg syntes er meget flotte. Koster ca. 5000 euro, men jeg har desværre ikke haft mulighed for at høre dem.......

Mvh
Sune
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er flotte, men prøv at se hvor dygtige kineserne er til at lave kopier. Den til højre er fra det kinesiske mærke Trohs-Tnuadrom.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
| De er flotte, men prøv at se hvor dygtige kineserne er til at lave kopier. Den til højre er fra det kinesiske mærke Trohs-Tnuadrom. |
|
|
Hvis lyden er ligegyldig er B&O vel et oplagt valg __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
De ser smarte ud , har du dem hjemme på prøve Jensen ? 
Hvad hedder sådan nogle bidske bæsker ?
Er det Wilson eller ??
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
27pH Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
| De er flotte, men prøv at se hvor dygtige kineserne er til at lave kopier. Den til højre er fra det kinesiske mærke Trohs-Tnuadrom. |
|
|
LOL 
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
De ser smarte ud , har du dem hjemme på prøve Jensen ?  Hvad hedder sådan nogle bidske bæsker ? Er det Wilson eller ??
|
|
|
Er ikke helt sikker men mener det er Wilson Benesch.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |