Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 08:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: eAR.. Rystende god oplevelse! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 33
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=jensen]
Nej der er skam ikke noget galt her , sjovt nok kommer der mange her og de siger det samme og jeg låner med glæde de amps ud jeg har så folk selv kan høre det .

Pusigt nok! så det samme her!..??

Jeg tro mere det er dig der lytter helt forkert

jo j0...! det er jo altid et argument!!!... HVIS DU IKKE HØRE SOM JEG HØRE HØRE VED DU IKKE HVORDAN MAN LYTTER OG LYTTER FORKERT!..

og ikke kommer nok rundt og høre andet end det samme og det samme .

Uha!! jeg kommer nok mere rundt end de fleste MÅSKE ENDDA DIG INC.. ( som følge af mit job der indebære hyppige rejser, her snakker vi om Norge, Sverige, Tysklang, USA, England mf.) og her har jeg mine hifi forbindelser og netværk..

Du kan bare sige til og tag med glæde dit udstyr med .

Tror at det er lidt skummelt at forflytte 125 kg.  x 2 højtalere samt ganske tunge apperater..  fra Øen til fastlandet!..??

Her er rummet til live stemming og ikke en lille pap kasse lyd .

Tjaaa... der er fin live stemning og realisme hos mig også..  i en grad der ryster mange!!... såååå...

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
[QUOTE=Spencer>

@Jensen

ML gør vel dét der er vigtigt for dem - de henvender sig til hjemmemarkedet.

At du ikke kan lide deres lyd, viser vel bare at de har været konsekvente fra model til model, og bevaret den specielle ML-lyd som man enten kan lide, eller ikke kan lide?

Det er jo vigtigt for et firma, ikke at smide det på gulvet man har opnået, ved at flakke rundt i lydfilosofi og lave modeller der lyder tilfældigt.

[/QUOTE>

Ja! jeg tror der er en hel del ML indehavere der er STÆRKT! uenige med Jensen i hans betratninger.. ( og der er jo et par stykker af disse rundt omkring)

Spørg bare "Ikke slips" her inde... han har såvidt jeg ved en fin lille ML. stående i sin samling af gode ting & sager.. og efter hvad jeg kan forstå er der fuld tilfredshed i det lille hjem, og ikke just mngel på dynamik og drive, musikalitet osv.. osv..??

Og en af mine bekendte har en stabel ML , så man sku tro han var forhandler af det!.. og man kan sgu dårlig kan skimte bagvægen for det!..  

Hos ham er det heller ikke lige hvad Jensen beskriver der stikker en i ørene.. der er godtnok RIV i sagerne.. så man nærmest falder ned af stolen..

Jeg er ikke selv ( desverre) indehaver af dette fine grej.. heller ikke endnu noget ICE, men mine erfariger med det ligger meget langt fra hvad jensen beskriver og hvad den gode Hr. Von Kubik giver udtryk for...

Når jeg skriver så posetivt om ICE og specielt det eAr jeg har stiftet bekendskab med, skal det jo heller ikke forstås som at INTET! andet kommer i nærheden af det.

eAr er ganske suverene til prisen og lang over denne.. ( Bertrams "Bæster" også!) og kommer fantastisk tæt på det idielle highend, nærmere end noget andet mere konventionelt udstyr til mere alm. hifu priser.. altså på den lave side af lad os eks. sige 50000 kr. pr. apperat..

Jeg vil ikke påstå at en eAr kan hamle 100% op med og matche eller endda overgå en 100000 eller 200000 kr. Krell forstærker eller anden.. MEN! de kommer forbandet tæt på efter min mening og oplevelse.. tætter end noget andet til prisen man giver for disse og  mange gange her over..

Så når Jensen eller Cm3 "hagler" ICE ned i sammenligning med deres egne eller egne referancer til 50000 +++ kr. og for noget flere hundrede tusinde.. her dette helt ude i "hampen"

Og de får det til at lydesom om det er røv elendigt!?? hvad jeg på ingen måde kan fatte, og følge dem i!..

At det ikke ifølge deres smag hamler op med mellem 10 & 100 gange dyre produkter, er så en ting!.. for det er der sgu praktisktaget intet andet under hvad netop dette koster der gør.. 

Hvad jeg siger er at efter min mening kommer det gog uhyggeligt tæt på.. tættere end noget andet!..

ET! ICE produkt hamler dog op med selv det dyreste og tungeste! og overgår det meste af det! og det er faktisk min egen ultimative effekktin referance nu og Jeff Rowland 301 monotrinene..

Og hvis de ikke kan høre dette? tjaa... så må der sgu være noget grueligt galt et og andet sted i deres udstyrs kede??.. eller også har de en speciel smag..  og det så ok!.. smag & behag..

mvh.

Ja kan være , men den store forskel er at jeg har så tit haft ML og meget andet , hvor man lige kan smide det på for at høre forskel og der er også mange der kommer for at høre det .

Jeg er ligeglad med prisen det køre du meget i nu dyre nu bedre , hvis jeg kunne finde en amp til 1 kr der spiller røven ud på alt det jeg har prøvet så ville jeg spille på den .

Så skriver du 301 var der ikke et indlæg med model 9 også de er så langt fra ens i lyden lige det forstår jeg slet ikke .

Så tilbage i tiden var det LINN CLASS ML nu JR og ICE og ML .

Næste gang jeg har besøg fra holland med udstyr skal jeg smide dig en mail så kan du høre det selv hvis du kan høre det og ikke er for meget farvet af nogle få mærker .

Jeg kan finde en amp der kan spille op med en til 200000kr der kun koster 1/4 og har jeg gjort før det samme med cdafspiller fortiden bruger jeg bare tiden på amps .

Det er lige derfor jeg køber så meget andet end det jeg lige har i stald .

jaja for nogle der ikke kan tage stilling til lyden selv så er prisen altid en hjælp .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Fresko
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2004
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Når den samme ICE forstærker kan lyde vidt forskelligt, er det mon så muligt at det er den del er sidder mellem ørene der spiller lidt med... Jeg tænker her på om forventningerne og preferencerne man har til grejet gør at man underbevidst hører det man vil høre?

Det er jo fx ikke velset at B&O kan lave HiFi, men derimod er Krell og ML en sikker vinder hver gang... der kræver lidt ende i bukserne at gå mod strømmen!

Og det skal lige siges at jeg ikke kender noget til nogen af ovenstående forstærkere

Til top Vis Fresko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fresko

Martin_Kbh
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Rent varme og energi-mæssigt er ICE genialt, men forklar mig lige hvem der ønsker en forstærker der slå fra/til "switching" i en ellers følsom signalvej - det er ligesom mp3 - det der skal igennem kommer fint igennem men resten (det fine) forsvinder. At høre ordentligt hifi koster nu en gang lidt energi.

Jeg ville måske tro lidt mere på en kombi forstærker...if you get my point.

Til top Vis Martin_Kbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin_Kbh

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Kære Miju!

Jeg mener faktisk, at jeg sagde en 3020 ville voldbanke en 202.
Det står jeg gerne ved.
Ellers vil jeg  sige, at det bedste ved ICE er effektopgivelserne.
Tidligere var det kun SAE, Crown og andre PA mærker, der kom i nærheden.
Nu kan man altså købe store forstærkere for ingenting pga. ICE.
Nu er der så det ved det, at jeg snildt klarer mig med mindre, bl.a. derfor bliver ICE vurderet og målt på en anden skala end den høje, om jeg så må sige.
Og her er der absolut intet der taler for ICE so far.
3020 er i mit univers en langt mere nuanceret forstærker end ICE, alle øvrige kvaliteter ufortalte.
Så den vurderes ikke bare op mod alt andet skal du vide.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Jeg er ligeglad med prisen det køre du meget i nu
dyre nu bedre , hvis jeg kunne finde en amp til 1 kr der spiller røven
ud
på alt det jeg har prøvet så ville jeg spille på den .

Trådens absolutte bedste kommentar og mest fornuftigste udtalese.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
Spencer skrev:

At du ikke kan lide deres lyd, viser vel bare at de har været konsekvente fra model til model, og bevaret den specielle ML-lyd som man enten kan lide, eller ikke kan lide?

Det er jo vigtigt for et firma, ikke at smide det på gulvet man har opnået, ved at flakke rundt i lydfilosofi og lave modeller der lyder tilfældigt.

Spørg bare "Ikke slips" her inde... han har såvidt jeg ved en fin lille ML. stående i sin samling af gode ting & sager.. og efter hvad jeg kan forstå er der fuld tilfredshed i det lille hjem, og ikke just mngel på dynamik og drive, musikalitet osv.. osv..??

Hvis det var et spørgsmål til mig, så jo, her mangler ikke noget,der er fuld tilfredshed, ellers havde jeg ikke haft min ML331 i 10 år, 10 år uden service af nogen art på den iøvrigt.

Men jeg kan ikke aggumentere mod Jensen som jo næsten har hørt alt hvad der findes af udstyr på markedet og det er heller ikke så vigtigt for mig om Krell eller Icepower eller noget helt tredie spiller bedre, men mere om jeg har den lyd jeg vil have og det har jeg. I mine helt unge dage skiftede jeg også udstyr hvert halve år for at finde mig til rette med en lyd der tiltalte mig og jeg har altså for 10 år siden slået mig til ro med ML og Madrigals produkter i det hele taget. 

Så jeg søger ikke bevidst efter noget der er bedre , det findes der jo og hva så, man kan købe sig fattig i alt det elektronikfis.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Fresko skrev:

Når den samme ICE forstærker kan lyde vidt forskelligt, er det mon så muligt at det er den del er sidder mellem ørene der spiller lidt med... Jeg tænker her på om forventningerne og preferencerne man har til grejet gør at man underbevidst hører det man vil høre?

Det er jo fx ikke velset at B&O kan lave HiFi, men derimod er Krell og ML en sikker vinder hver gang... der kræver lidt ende i bukserne at gå mod strømmen!

Og det skal lige siges at jeg ikke kender noget til nogen af ovenstående forstærkere

ja lige det og sådan er det .

Prisen har intet at sige , det er mange år siden jeg fik store øjne når jeg så ML og krell det er jeg kommet over .

Men ikke det at jeg ikke kan lide ML det kan jeg skam , der er bare meget andet der er bedre .

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Sjovt - hvis jeg hører noget bluesmusik der lyder mærkeligt, så skifter jeg straks ølmærke.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
miju skrev:
[QUOTE=Spencer>

[/QUOTE>

Hvis det var et spørgsmål til mig, så jo, her mangler ikke noget,der er fuld tilfredshed, ellers havde jeg ikke haft min ML331 i 10 år, 10 år uden service af nogen art på den iøvrigt.

Men jeg kan ikke aggumentere mod Jensen som jo næsten har hørt alt hvad der findes af udstyr på markedet og det er heller ikke så vigtigt for mig om Krell eller Icepower eller noget helt tredie spiller bedre, men mere om jeg har den lyd jeg vil have og det har jeg. I mine helt unge dage skiftede jeg også udstyr hvert halve år for at finde mig til rette med en lyd der tiltalte mig og jeg har altså for 10 år siden slået mig til ro med ML og Madrigals produkter i det hele taget. 

Så jeg søger ikke bevidst efter noget der er bedre , det findes der jo og hva så, man kan købe sig fattig i alt det elektronikfis.

Der er en der ved hvad han vil have .

Han har valgt setup udfra hans øre og ikke hvad andre mener .

Om krell er bedre end ML eller JR er lige fedt jeg kunne leve med det hele , der er bare stor forskel på hvordan det spiller musik og noget er bedre end andet eller er det ? .

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Hvad F*** er det for en skide besættelse vi har. Der er jo ingen absolutter, det er jo helt til grin. Vi er dømt til at fare rundt som møllet foran elpæren, mens vi skændes om ditten og datten uden at vi kan få det afgjort..

Spild af tid...!  

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Sjovt - hvis jeg hører noget bluesmusik der lyder mærkeligt, så skifter jeg straks ølmærke.
Så er man ret sikker på at anlæget er i orden

Hvilken øl skifter du så til?

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

[QUOTE=jensen> Nej der er skam ikke noget galt her , sjovt nok kommer der mange her og de siger det samme og jeg låner med glæde de amps ud jeg har så folk selv kan høre det .

Pusigt nok! så det samme her!..?? Jeg tro mere det er dig der lytter helt forkert

jo j0...! det er jo altid et argument!!!... HVIS DU IKKE HØRE SOM JEG HØRE HØRE VED DU IKKE HVORDAN MAN LYTTER OG LYTTER FORKERT!..

og ikke kommer nok rundt og høre andet end det samme og det samme .

Uha!! jeg kommer nok mere rundt end de fleste MÅSKE ENDDA DIG INC.. ( som følge af mit job der indebære hyppige rejser, her snakker vi om Norge, Sverige, Tysklang, USA, England mf.) og her har jeg mine hifi forbindelser og netværk.. Du kan bare sige til og tag med glæde dit udstyr med .

Tror at det er lidt skummelt at forflytte 125 kg.  x 2 højtalere samt ganske tunge apperater..  fra Øen til fastlandet!..??Her er rummet til live stemming og ikke en lille pap kasse lyd .

Tjaaa... der er fin live stemning og realisme hos mig også..  i en grad der ryster mange!!... såååå...

mvh.

Her udtaler jeg mig kun om noget jeg har hørt i mit hjem alt andet dur ikke gider jeg ikke bruge tid på ogsøå der for jeg vil udtale mig om ML33H og ML32 jeg har haft kik på dette sæt i meget lang tid nu men det er slut .

Selv venner fra holland tager hele ders setup med herop .

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Well!
Nogen siger man ikke kan vide, om noget duer eller ikke.
Til det måjeg lige kort tilføje, at det kan man snildt, så længe det ikke er højttalere eller signalkilder.

Alle forstærkere kan nemlig indsættes i en kæde, således at man kan lytte efter ændringer når de er der, og når de ikke er der.
En effekt Børge kan tillige belastes rigtig ondsindet imens, så jow! Man kan sagtens få et absolut indtryk af en effektforstærker endda under belastning.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Kurt von Kubik]Kære Miju!

Det står jeg gerne ved.

Helt ærligt jeg HAR hørt 3020! kender en der har en... den er da ganske uinterasant.. den kan på ingen måder bare tilnærmelselsvis komme i nærheden af en 201 og slet ikke en 1001 eller noget andet mere tidssvarende , ja eks. Densen og nyere NAD forstærkere..  Hvorfor og hvordan du kan blive ved med at snakke om den som guds gave fatter jeg ikke!... den siger mig absolut INTET! på nogensomhelst måder / parametre..

Nu er der så det ved det, at jeg snildt klarer mig med mindre, bl.a. derfor bliver ICE vurderet og målt på en anden skala end den høje, om jeg så må sige.

Du har din smag og valg af effekttrin.. ( hvilket ikke er så ringe endda må jeg sige!.. og i den tunge ende af scalaen..) det har jeg absolut intet at udsætte på..

3020 er i mit univers en langt mere nuanceret forstærker end ICE, alle øvrige kvaliteter ufortalte.

3020 kommer slet ikke i nærheden af opløsning graden og dynamikken i ICE...  jeg kan slet ikke følge der her??   selv et par gamle Audiolab 8000P trin gør det bedre efter min mening..

mvh.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

[QUOTE=Kurt von Kubik]Kære Miju!

Det står jeg gerne ved.

Helt ærligt jeg HAR hørt 3020! kender en der har en... den er da ganske uinterasant.. den kan på ingen måder bare tilnærmelselsvis komme i nærheden af en 201 og slet ikke en 1001 eller noget andet mere tidssvarende , ja eks. Densen og nyere NAD forstærkere..  Hvorfor og hvordan du kan blive ved med at snakke om den som guds gave fatter jeg ikke!... den siger mig absolut INTET! på nogensomhelst måder / parametre..

Du har din smag og valg af effekttrin.. ( hvilket ikke er så ringe endda må jeg sige!.. og i den tunge ende af scalaen..) det har jeg absolut intet at udsætte på..

3020 kommer slet ikke i nærheden af opløsning graden og dynamikken i ICE...  jeg kan slet ikke følge der her??   selv et par gamle Audiolab 8000P trin gør det bedre efter min mening..

mvh.

Tø-hø og måske endda dobbelt tø-hø

Det lader jeg vældig gerne komme an på en prøve - uden honorar sågar

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Kik her hvad du skrev engang i dette indlæg

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2333&KW=Mik e%2DJ

så se lige hvad du skrev sidst om linn .

i dette indlæg
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29445&PN=1 .

nogle af din gammel indlæg .

Tjaa... skulle den STORE!! lotto gevinst lande i min "lomme" så står den nok på følgende udstyr!!...

Linn cd12 - cd.

Linn klimax kontrol - pre amp.

Linn Klimax monoeffekttrin ( så mange som nu nødvendigt!! )

Bertram kabler ( all the way!!).

B&W Signature 800 Nautilus højtalere + B&W 15 tomme aktive subwoofere ( 2x)

( Skulle jeg også samtidig have råd til et hus med STOR!! bal sal!? så måske istedet : Wisdom Audio : Infinity Grande. Skal dog lige høre dem først!.. men de ser interasante og skumle ud!!.. )

Eller!

Mine egne BGR6,0 mk4. + Sub 12-6 mk.4 ( et system jeg desverre ikke selv har haft råd til at lave til mig selv!!

Men som spiller hos en kammerat og som spiller røven ud af!! alt jeg har hørt (inc. mine egne BGR2,5 mk.5. + Sub12 - 2 mk. 3. )

BGR 6,0 mk6. er bestykket med ScanSpeak 9900 Revelator + bånd fra 16 kHz til 45 kHz. - 4 x Flexunit 5 # til diskant og mid.

Aktive delefiltre..

Sub 12-6 mk.4 er bestykket med 4 X GA12U - 12# bas enheder aktiv deling Eq & drift med 6 x 800W. pr. side.

Systemet er dog stadig under udvikling!...

Så skal jeg have noget at lytte på imens så blev det B&W800N. ( dette under normale bolig forhold!)

Hvad angår udstyret så er jeg lidt delt mellem Linn Klimax serien og Classe Omega ( komplet Omega setup ) .........   dette ville komme an på en seriøs prøve skulle det blive aktuelt!!..

Det kommer an på hvad køre bedst med de valgte højtalere!!

Bertram kabler er pt. det bedste jeg har lagt øre til!.. ( dog uden for min økonomiske rekkevide som tingene står nu!.. men finder jeg et brugt til fornuftige penge på et tidspunkt!?.. Sååååååå!!.. )

MEN!!!

Bortset fra alt dette! så har jeg næsten mit drømme anlæg i hus nu!.. ( hvis man skal HELT!! ned på jorden og snakke om realistisk opnåligt grej!.. )

Så ser det næsten, og skal komme til at se således ud :

Sat-CdFix : Cd. maskine.

LcAudio    : Sidewinder2 - pre amp.

LcAudio     : Zapzolute Brokoblede ( 200W.) 4 stk. - power amp.

LcAudio     : The End Mellinium brokoblede ( 400W.) 2 stk. - power amp.

Mine egne : BGR 3,0 mk,2/ aktiv + Sub-12-4/aktiv. - Højtaler system.

Aktiv (speciel fremstillet ) balanceret delefilter i Sidewinder kabinet.

Taralabs RSC. Master Gen2 - XLR - kabler på cd.

Taralabs RSC. Reference Gen2 - XLR - kabler mellem pre & power.

Taralabs RSC. Reference Gen2 - Højtaler kabler til top system ( biwire )

Taralabs RSC. Prime 500 - Højtaler kabler til bas.

Taralabs net kabler.

35 m2. lytterum....

mvh

Det ypperste jeg har hørt er : JMLab. Grand Utopia BE. Signature.

Drevet af to stk. : Jeff Rowland. - 303 effekttrin.

Og med en : Tact. 2,2 pre. amp.

Signal kilder :

Cd : Accuphase. DP.85.

Pladespiller : Transroter Gravita. + Transrotor Phono stage. m./ SME. arm. & m./ Ortofon MC.5000. pickup. + Ortofon T3000. stepup.

Kabler :

Signalkabler : Taralabs. The One.

Højtalerkabler : Taralabs. The One.

Bedre gøes det ikke i mine øre.

( og hvis så tjaaaa... så kan jeg ikke høre det!... bedre er mine øre ikke!!.. og klangen er LIGE I "ØJET" for mig!)

Havde man nu bare haft råd!!

mvh.

lidt mere her
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10710&KW=mi ju&PN=0&TPN=2

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Hallo tråd

Bare et lille forsigtigt pip herfra - er tråden ikke kørt lidt af sporet, og er hastigheden ikke sat lidt rigeligt op.

Jesper JUUl skrev noget klogt - disse ICEpower tråde har det med at køre lidt i uføre.

Nu bør vi da kunne respektere hinanden og de små forskelligheder, så vigtigt er det forbandede HiFi vel ikke - lad os glædes over musikken.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=jensen]

Jeg er ligeglad med prisen det køre du meget i nu
dyre nu bedre , hvis jeg kunne finde en amp til 1 kr der spiller røven
ud  på alt det jeg har prøvet så ville jeg spille på den .

Jeg har fundet noget der spiller røven ud på alt under mine ultimative referancer..  som jo heller ikke er andet og økonomisk urellevante alligevel..

At der er enkelte her der er så økonomisk heldig stillede og eller har kunne prioritere på en måde at de har kunne købe effekttrin ( og grej) i den tungeste ende, er så godt for dem!..  for mig er det kun reference punkter jeg nu og da kan høre på.. men ikke beside selv..

Her kan vi så diskutere i en uendelighed hvilke af disse sjofelt dyre highend mærker der er bedst og mest rigtige!? her har jeg min mening.. andre deres..

Mere rellevant for mig ( og mange andre ) er at jeg har fundet noget der faktisk kommer ganske tæt på, til billige penge.. og det mener jeg at eAr ( mf. af disse ICE forstærkere) gør!

At der sidder nogle folk derude med grej i hundrede tusinde kr. klassen der rynker på næsen af det og mener at de har noget bedre.. hvad de måske marginalt også har!??  er sagen ganse uvedkommende.. 

Det kan hverken jeg eller andre der ikke har økonomi til at ofre mellem 75000 og 100000 eller mere for et enkelt produkt ( her effekttrin)

Reaktionen for en del af disse er næsten forudsigelig og det er som de vil forsvare at de har grej i denprisklasse, og at der absolut ikke er noget billigere der skal komme her og tro.......??!!.... osv..

Jeg mener at have fundet en amp. ikke til 1 kr. men godt 4000 af dem... der sparker røv på alt under 50000 og minimum matcher det, samt ligeledes matcher en del ( men ikke alt ) til 100000 kr. og endda lidt over.. 

At Cm3 atter fremtrækker sin 3030 er ganske forusigeligt! den slår jo ALT! pånær Dali Gravety..  ( hvilket jeg IKKE! bestemt kan høre eller er enig i!!   jeg ville sgu hellere have en Holfi eller Audiolab og DET! siger ikke så lidt..)

mvh.

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Ikke helt sikker på om jeg skal eller
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

<< Forrige Side af 33 Næste >>