Emne: Nye netkabler ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Æhhh... næj, det er de altså ikke, Mr. Priest.
Grunden er, at det Lapp kabel, du henviser til, lyder af rent puha, i forhold til "den ægte vare".
Jeg ved godt, at nogle bruger Ölflex kablet fordi det ligner, men godt er det skisme ikke, sorry.
Og materialerne er også noget helt andet, med en helt anden lyd til følge.
Med høflig tirsdagshilsen G&S
|
|
|
Ok, så fik vi da sat det (og mig) på plads Kan du fortælle, hvad der så er værd at prøve?
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Præsten skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Æhhh... næj, det er de altså ikke, Mr. Priest.
Grunden er, at det Lapp kabel, du henviser til, lyder af rent puha, i forhold til "den ægte vare".
Jeg ved godt, at nogle bruger Ölflex kablet fordi det ligner, men godt er det skisme ikke, sorry.
Og materialerne er også noget helt andet, med en helt anden lyd til følge.
Med høflig tirsdagshilsen G&S
|
|
|
Ok, så fik vi da sat det (og mig) på plads Kan du fortælle, hvad der så er værd at prøve?
/Præsten
|
|
|
ja, der er kontant afregning ved kasse 1 når først Arnbitteren rammer blodbanen 
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Præsten skrev:
Ok, så fik vi da sat det (og mig) på plads Kan du fortælle, hvad der så er værd at prøve? |
|
|
Gnæk-gnæk, hr. Præst
Jow, en separat rørledning til anlægget er jo nr. 1, men det ved jeg, at mange desværre er afskåret fra, hvis man bor til leje. Det kan dog laves, så det forholdsvis nemt kan tages ned igen, så i sådanne tilfælde var det måske værd at spørge udlejeren pænt.
Hvis man er til skærmede netkawler, så er de bedst lydende i vilkårlig rækkefølge AR's, Jorma's JPC 2.5, og så selvfølgelig mine egne, da de er forbudte. Så det må jeg slet ikke nævne herinde
Dereftert skal vi vidst op i adskillige kilokroner, førend det virkelig batter.
Acer skrev:
ja, der er kontant afregning ved kasse 1 når først Arnbitteren rammer blodbanen  |
|
|
Hov-hov, unge mand, respekt for alderdommen!
Det tager i øvrigt ikke ret lang tid, før sådan en skaldet flaske Arnbitter er i blodbanen. Et ægte hospitalsdrop klarer sagen til UG! Dog er der lidt problemer med slangerne og stativet, der ikke er helt væltesikkert
Med fredagshilsen
G&S
__________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|