Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 20:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Afskaf "HD Ready"? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Spørgsmålet: Skal "HD Ready" -mærkningen afskaffes eller ej?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
74 [36,82%]
104 [51,74%]
9 [4,48%]
14 [6,97%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 November 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Jeg holder med Zerocool i denne her. Da jeg først læste Zerocools tråd om nedskalering til under 720 troede jeg ikke på ham, men var sikker på han havde fået det forkert. Jeg synes simpelthen ikke det kunne være rigtigt. Jeg er dog blevet overbevidst, da jeg tror på de tests han har udført. Uddraget fra Philips synes jeg også er overbevisende for at det forholder sig som han siger.

Jeg er da rimeligt inde i tingene, og hvis jeg havde købt et HD Ready TV før jeg havde læst Zerocools indlæg, men alene på at have læst HD Ready kravene, ville jeg i allerhøjeste grad føle mig snydt.

Så et ja fra mig. Under forudsætningen af at Zerocool har ret i nedskaleringen. Det er jo hele ideen i HD at vi får den høje opløsning. At vi så alligevel ikke gør det på flertallet af HD Ready skærmene er da misinformation. Så skulle det fremgår meget tydeligere af HD Ready definitionen at det kunne forholde sig sådan. Der står så heller ikke at det ikke forholder sig sådan, men det er så ulogisk, at de nedskalere, at jeg havde meget svært ved at tro på at de gjorde.

Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 11 December 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Debatten fortsættes lidt videre her - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32605&P N=2.
For at citere jdg1 fra denne tråd: "Alle der har anskaffet sig den nye Xbox360. Her er alle spillene i en opløsning på mindst 1280x720p. Prøv engang at læs på diverse fora, hvor mange der "græder snot" over, at deres dyrt indkøbte HD-ready skærm ikke kan levere et optimalt billede med den nye Xbox360!".
Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes