Sendt: 04 November 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg holder med Zerocool i denne her. Da jeg først læste Zerocools tråd om nedskalering til under 720 troede jeg ikke på ham, men var sikker på han havde fået det forkert. Jeg synes simpelthen ikke det kunne være rigtigt. Jeg er dog blevet overbevidst, da jeg tror på de tests han har udført. Uddraget fra Philips synes jeg også er overbevisende for at det forholder sig som han siger.
Jeg er da rimeligt inde i tingene, og hvis jeg havde købt et HD Ready TV før jeg havde læst Zerocools indlæg, men alene på at have læst HD Ready kravene, ville jeg i allerhøjeste grad føle mig snydt.
Så et ja fra mig. Under forudsætningen af at Zerocool har ret i nedskaleringen. Det er jo hele ideen i HD at vi får den høje opløsning. At vi så alligevel ikke gør det på flertallet af HD Ready skærmene er da misinformation. Så skulle det fremgår meget tydeligere af HD Ready definitionen at det kunne forholde sig sådan. Der står så heller ikke at det ikke forholder sig sådan, men det er så ulogisk, at de nedskalere, at jeg havde meget svært ved at tro på at de gjorde.
|