| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
gichael3257 skrev:
Spencer skrev:
|
Tjae hvis Post Danmark kan vælte flere års arbejde i vasken, så tager man chancer.
Pakken kunne også være blevet ødelagt eller stjålet. Det hører man jo om meget tit hos Post Danmark.
|
|
|
Nu arbejder jeg selv hos postdanmark.
Jeg kan så oplyse at der bliver ødelagt, ståjlet og forsvundet ca. 35.000stk breve, kloder og pakker årligt. I virkeligheden svarer det til 0.001% af det samlet antal pakker breve og klodser. Hvilket må siges at være ingenting. |
|
|
Men det er dog en del pakker, og PostDK har også selv erkendt at de har et problem med at for mange pakker bliver stjålet i deres system. De har erkendt det og arbejder på at rette op på det, og mere kan man vel heller ikke forlange.
Citér:
| Det er surt at en pakke bliver skannet forkert ind, og at posthuset ikke har gjort noget for at finde pakken; Hvilket de normalt gør.!
Det er mennesker vi har og gøre med, og mennesker laver fejl. |
|
|
Jeg kan alligevel undre mig lidt over at postmanden ser at der ikke står firmanavn på postkassen, men til trods for at mit navn, som står som Att. står på postkassen vælger han alligevel at tage sedlen med tilbage.
Det er ikke så meget den ene fejl jeg klandrer PostDK for, jeg synes bare det er kritisabelt at der sker så meget som 3 fejl med en enkelt pakke. Jeg får bragt en del pakker ind og ud, og det er, som du selv siger, sjældent der sker fejl, men her er der sket hele 3 fejl - havde bare én af dem ikke sket, så ville problemet ikke have eksisteret i det omfang det gjorde, og jeg havde fået min pakke mere eller mindre rettidigt. Men de tre fejl tilsammen gjorde at jeg fik min pakke næsten 2 uger for sent, og var lige ved miste både pakke og penge. (Idet jeg gruer ved tanken om hvordan jeg skulle få fat i en medarbejdet hos Getmore og forklaret at min pakke røg tilbage til dem).
Citér:
| Dog vil jeg nævne at sidst jeg fik sendt en pakke hvor der stod "Afhentes på Posthuset" var det skrevet på pakken over leveringsadressen, og alligevel blev overset. Derfor skriv det med store bogstaver, så det kan læses!
|
|
|
Det forstod jeg ikke - var det en pakke TIL dig, som afsender havde skrevet på skulle blive liggende på posthuset til afhentning, og ikke ud med omdelingen? Hvilket var blevet overset? Eller hvordan?
L.
P.S: Jeg har stadig intet hørt fra Getmore. Jeg har ikke informeret dem om at problemet er afhjulpet, da jeg mener at skulle de ende med at bruge 5 minutter på at kontakte mig, så kan jeg dels informere dem om min mening om deres service, og dels er det løn som forskyldt at de spilder tid når de har spildt min tid på den måde.
|