| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejza.
Underligt, at du ikke kan finde noget om det på nettet. Har du virkelig prøvet PFM, ZeroGain, Naim etc etc etc. Og rigtigt, kablet må endelig ikke støde imod noget. Generelt er holdningen blandt 'eksperter', at på lige netop LP12 virker Linn arme bedst, men der er mange, som kører med RB300. Mit gæt er at du ville være bedre tjent med en Basik plus eller Akito (hvis ikke en Ittok) - men jeg har dog aldrig A/B'et det. Du kan få Linn arme ind imellem få på eBay til rimelige penge - specielt Ittok. Men pas på med lejerne, som måske er døde.
Hygge
RolfeZ
p.s. Kontrast skriver, at LP12'en er designet så "alt synger med", hvilket er den officielle tanke helt tilbage fra AR-oplægget vist nok - altså at vibrationer skal kunne forplante sig rundt (og væk fra PU). Bemærk i øvrigt lige de tre bittesmå skruer som sikrer armbrættet. Ifølge Linn et "akustisk filter" uden yderligere forklaring. Uofficielt er det for at fjerne (noget af) ringningen fra subchassiet/tallerknen. Formentlig det, som 'hjælper' med dens varme lyd.
p.p.s. Kontrast, du skriver du har en Ittok LVIII. Meeeen, er det en LVIII/2, sådan en som jeg har ;-)
|