| Forfatter |
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
Enhver der har skrevet med Peter fra AR ved at han konsekvent gør i svulstig retorik. Jeg bryder mig bestemt ikke om omgangstonen. Især når der er problemer bliver han rigtig grov, så jeg har helt sikkert handlet der for sidste gang.
Se også denne tråd for mere "sjov":
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27145
|
|
|
Tjae, han skriver jo til dig:
Alligevel: Et meget godt tilbud, så godt jeg mere end gerne selv vil betale denne pris til privat brug.
Det må jeg nok sige! Den pris han sælger sine egne produkter til, ville han sørme selv gerne give for dem til privat brug! 
Hooooold da heeelt op hvor det er en anbefaling der rykker! __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner: Okey jeg var ikke klar over at de selv samme produkter kunne fåes andet sted, men hvis der er noget som det, så skulle man måske se på det dér i stedet for *S*
Michael
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt "sjovt" er det (ifølge Svend Ps link)at ARs kostpriser stiger når der ansættes flere folk 
Jeg troede at kostprisen var bestemt at varepriser ($ kurs, etc.) og procestid (arbejdsløn). Ikke at der købes dyrere firmabil, ansættes sekretærer, etc. 
Flere produktionsfolk øger kapaciteten ikke kostpriserne....så er der i hvertfald noget galt...
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Det her er sku da sjov på den gode måde:
| Tilbud: |
|
|
Prima INTEGRATED AMP |
|
|
MKII |
|
|
2 stk tilbage i silver .
Den slår alt også det meget vilde eAR som er noget af det bedste du kan få , men denne er så vild at selv de glade pingviner på sydpolen danser med . | |
http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=6791
Aldrig har jeg grinet af en annonce før, men nu! HAHAHAHA 
|
|
|
HAHAHAHA 
Jeg røg næsten ned af stolen af grin - Jensen, fy!!!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
kim olsen skrev:
|
det er vel som med alt andet hifi, er der gjort lidt for meget ud af indpakning og annoncer, ja så er det nok fordi at produktet ikke kan sælges på sin ydelse...
desuden vil jeg da gerne høre hvor der er erstattet 6 stk pass labs? jeg går stærkt ud fra at det er privat, for en inaktiv emf returvej går altså ikke i et professionelt miljø.
men AR, vær lidt friske,. lån et par stykker ud, til hifi4all, deres brugere eller andre der gerne vil høre dem.
hvis de er så gode har i vel intet imod at uvildige tester dem? jeg skal da glædeligt æde ethvert ondt ord om ice power i mig igen hvis de er så fantastiske som i påstår. og gladeligt poste et indlæg om deres fantastiske evner. men jeg vil høre det før end at jeg tror det.
|
|
|
Ja det kunne være interessant om sådan en test kunne komme på tale, men det tror jeg neppe, da jeg har fået afvide at vedkommende der har firmaet ikke ønsker at deltage i debatterne herinde.
Michael
|
|
|
Det er ikke helt sådan det hænger sammen - PeterAR røg ud af forummet fordi han ikke, lad os bare sige, kunne styre sig og sine reklamefremstød i forummet, med andre ord - han blev bedt om at pakke sammen! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
| Det sjove er at selv om Bertram sælger det samme produktet, men for en lavere pris er det AR der stikker afgårde med all oppmerksomheden. Så jeg tror ARs markedsføring virker |
|
|
Nu kan man jo ikke leve af opmærksomhed, man skal også have solgt sine produkter. Den gamle skrøne med at "al reklame er god reklame" holder ikke i virkeligheden.
Hvis først man for ry for at være en plattenslager kan det være rigtig svært at slippe af med igen. Så det kan jo være at det er Bertram der stadig sælger forstærkere om 10 og AR der er historie. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
ManicMiner skrev:
| Det sjove er at selv om Bertram sælger det samme produktet, men for en lavere pris er det AR der stikker afgårde med all oppmerksomheden. Så jeg tror ARs markedsføring virker |
|
|
Nu kan man jo ikke leve af opmærksomhed, man skal også have solgt sine produkter. Den gamle skrøne med at "al reklame er god reklame" holder ikke i virkeligheden.
Hvis først man for ry for at være en plattenslager kan det være rigtig svært at slippe af med igen. Så det kan jo være at det er Bertram der stadig sælger forstærkere om 10 og AR der er historie.
|
|
|
Tja, Betram har jo valgt en "uafhængig syndebuk" som de kan kalde en landsbytosse og derfor vaske hænder. AR er selv landsbytossen . Seriøst finder jeg mere JJAZ, der holder sig diskret til fakta  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
| Groove: Forsøger du at sige at Bertram driver med negativ markedsføring med AR som offer? Hvis så, hvor? |
|
|
Nej, han hentyder med al sandsynlighed til Jørgen Toftdahl - alt andet ville efterhånden være underligt!
Så inden du kommer igang endnu engang, Groove - lad det ligge! Det er ikke et hint - det er en henstilling. Hvis du har et problem med Toftdahl, så tag det i private beskeder - det er ved at være trættende at se dig i aktion hver gang Toftdahl siger så meget som "pip" i forummet"!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun sige til hele tråden..
OG!?
So F***'ing what!??... 
Frygteligt som i er efter AR!... 
Der er sgu da andre der også gennem tiderne har ført sig frem...
( ingen nævnt!.. det skal jeg holde mig for god til!..)
KLAP DOG LIGE "HÆSTEN" fald lidt ned....
Hifi er buisniss!! og her gælder det at føre sig frem!... f*** janteloven!..
Slæges bare EN! amp. på den anonce er den sgu sikkert det værd!..
Jeg selv er P**se ligeglad!.. ØRENE! bestemmer uber alles!!
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju: Jeg som oprettede tråden her er skam ikke efter nogen som helst, heller ikke AR overhovedet. Grunden til at jeg oprettede den en sen nattetime til idag var, at jeg synes at den var lidt sjov.Andet ligger der ikke i det fra min side overhovedet. Jeg synes at det er synd/underligt at man skriver sådan noget "salgsgas" for at promovere sig selv og sit produkt som jeg personligt selv er rimelig overbevist om er godt.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 10 Oktober 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Frygteligt som i er efter AR!...  |
|
|
Han er jo lidt selv ude om det med den markedsføring...
miju skrev:
| Der er sgu da andre der også gennem tiderne har ført sig frem...
( ingen nævnt!.. det skal jeg holde mig for god til!..) |
|
|
Der er også andre der markerer sig, men sjældent så markant som AR. Andre er også gode til at markere sig, men det er på den gode måde, ikke noget diller-daller, men derimod konkrete fordele for os forbrugere.
Nævn endelig navne, fordi ligesom jeg ikke nævner et bestemt navn på min påstand, så er det svært at forholde sig til sådan et udsagn når ikke du påpeger hvem du har sådan en mening om.
miju skrev:
| Hifi er buisniss!! og her gælder det at føre sig frem!... f*** janteloven!.. |
|
|
Selvfølgelig er det business og kroner meget af det, men de forhandlere der har størst fortjeneste på f.eks. Hifi4All er dem der fører en sober kampagne og ikke forsøger at svine andre til. Som andre siger er negativ reklame i AR's tilfælde efterhånden ikke positiv reklame længere.
miju skrev:
| Slæges bare EN! amp. på den anonce er den sgu sikkert det værd!.. |
|
|
Ja, desværre, for reklamen er jo gratis. Man kan så blot håbe at der er mange der siger nej tak pga. den manglende etik.
miju skrev:
| Jeg selv er P**se ligeglad!.. ØRENE! bestemmer uber alles!! |
|
|
Ørene bestemmer meget, men man identificerer sig til en vis grad også med de produkter man har stående. AR hører efterhånden desværre til et af de produkter jeg ikke vil have stående, af etiske grunde.
|
| Til top |
|
| |