| Sendt: 30 November 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
Beklager jeg først får svaret nu , men jeg har haft lidt travlt. Beolab 5 er meget lettere at tilslutte et "almindeligt" anlæg end Beolab 3'erne er, da 5'erne har linieindgang og kan tilsluttes direkte til en forforstærker. Beolab 3'erne kræver et special stik, man skal have lavet af sin B&O forhandler.
Rent teknisk funger det helt fint. Rent lydmæssigt er det lidt svært at sige noget, du kan bruge, ud fra Beolab 3'erne, da 5'erne er en langt bedre højttaler (har lyttet en del til dem hos en kammarat). Det bedste ved 5'erne er efter min mening bassen, som virkelig gør det godt, og den indbyggede forstærker som absolut ikke mangler noget power. Men jeg vil sige, hvis jeg havede 116.000 tusinde til højttalere og effekttrin, ville jeg nok kigge mig om efter andet en B&O, da der er meget bedre lyd at hente for de penge (men selvfølgelig ikke det samme design). Hvis det er designet du godt kan lide, vil jeg helt klart anbefale dig, at tage et kig på BeoCenter 2. Dette er en ret lægger helhedsløsning, der også er designet til at spille sammen med Beolab højttalerne.
Håber at du kunne bruge alt min snak til noget ellers bare spørg igen.
|