Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2025 | 23:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Pladespillerafkobling i blybeton (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ikke kaste mig ud i nogen form for teori om, hvor vidt det er dit eller dat der er, årsagen til at pladespilleren som er omtalt i dette indlæg spiller fantasisk godt.

Men det gør den.

Det er uden tvivl noget af det bedste jeg har hørt, og ikke mindst dens måde at være totalt upåvirket af hvad der foregår omkring den er imponerende, især når man tager i betragtning at den står i toppen af et rack på et bræddegulv mellem højttalerne, hvilket langt fra er ideelt. Specielt ved høje lydtryk er det overbevisende hvor rolige basenhederne er, og hvor lidt "lp-bulder" der kommer med igennem.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

R.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt pladespilleren både før og efter, og der er ingen tvivl om at det som aecreew har lavet er et fantastisk tweak, som gør den i forvejen fremravende pladespiller endnu bedre, og som sund skriver er det nettop fraværet af støj, og pladebuler, noget som kan få basserne til at flavre, de er der bare ikke!

Hvis ik man fjerner resonanser, så er de i hvert fald flyttet ud i et område hvor ik engang en hund kan høre.

Hørte faktisk 1812 oveturen fra telarc på denne spille, og der var ikke nogen som havde noget at udsætte her , det var bare en kanon oplevelse.

Jeg kan kun sige at mit rack er i forvejen alt for højt, ellers ville jeg nok også prøve sådan en miljøresonansdræber!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes