Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 21:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Boogeyman (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:
Soundfreak34 skrev:

"Saw" er rigtig GOD, ved ikke om du har set den?Hold øje med "The jacket" når den kommer i lokale blockbuster!Jeg kan også nævne "Machinist" ikke rigtig gys, men en god thriller!

VH

Jeg kender ingen af de nævnte film, men vil helt sikkert gi' dem en lurer.

Tak til alle sammen for gode idéer.

Ja, SAW må du ikke gå glip af........helt klart årets bedste gys når nu the ring 2 har animerede angrebshjorte, hvad fanden tænker de på ?   Men ellers er boogeyman en god prøvelse for dit bassystem.....der er godt med lavfrekvent brummen i hjørnerne  

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Boye skrev:
Acer skrev:
...hvor konen hopper en 7-8 gange i sofaen og kommer med de berømte hvin
Slemme dreng - hold fingrene for dig selv, mens I ser film.   - eller var det den anden sidemand - din tidligere ven...? 

Hvem er det du tænker på ?  og nej, der pilles skam ikke når vi ser gys  

Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Da jeg er på ferien ligenu og ser masser af film og ligeså mange penge til kassen på min lokale tankstation, har set igår en rigtig GOD lidt gammeldags horror på Zulu"The Fog" som har set sidste gang for 17-18 år siden.En kanon gys, har hørt at efterfølgeren kommer snart i biografen, glæder mig helt vildt!
Til top Vis Soundfreak34's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak34

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Kan varmt anbefale The Grudge, A Tale Of Two Sisters, Dark Water og Shutter fra Asien. Der er flere,  men det er dem jeg lige kan komme i tanke om nu.

Derudover skal du heller ikke snyde dig selv for Oldboy som dog ikke er en gyser i traditionel forstand.

Den bedste gyser i 2005 skulle efter sigende være den engelske The Descent (som efter hvad jeg ved pt. desværre ikke får biopremiere herhjemme, imodsætning til Sverige, Norge og Finland ) - den udkommer på region2 DVD i UK i november.

Ja - hold dig fra Boogeyman og lign. 'teenage-gys'. Der er forbavsende lidt at gyse over i de film... Saw var jeg så ikke så begejstret for, men det er der så mange andre der er...

Soundfreak34 skrev:
Da jeg er på ferien ligenu og ser masser af film og ligeså mange penge til kassen på min lokale tankstation, har set igår en rigtig GOD lidt gammeldags horror på Zulu"The Fog" som har set sidste gang for 17-18 år siden.En kanon gys, har hørt at efterfølgeren kommer snart i biografen, glæder mig helt vildt!

Carpenters original er en klassiker (selv om det ikke er en af hans stærkeste film) - remaken du omtaler skulle desværre være noget af det værste l**t. Jeg tror det er på rottentomatoes.com at den opnår omkring en rating på 6-8% - det må næsten være bundrekord.

Mvh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Jeg er vild med Carpenters univers!

Maskernes nat (Halloween)
Tågen (The fog)
Det grusomme udefra (The thing)
Flugtaktion New York (Escape from new York)
Christine
Sidste nat på station 13 (Assult on precinct 13)

gunbox
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: København
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:

Hej, synes selv boogeyman er det værste gang skrammel . Så den med kæresten i biografen og jeg sad bare og kedede mig ( hvad man ike gør for damen  ). Man ved præcis hvad der vil ske i den næste scene og desuden så er hele historien lidt plat ( er den så ofte i gyserfilm, bortset fra den sjete sans! ).

Selvfølgelig synes min kæreste den var skide spookey... Typisk...

Synes ikke selv du skal investere i den, køb hellere den sjette sans.

Nosferatu

Den 6. sans? god historie....Jeg vil nu sige at den var lidt let at gennemskue (ellers var jeg bare heldig at få den rigtige idé). Selvom mange (læs: næsten alle) synes den er genial, var jeg nu noget skuffet. Da jeg så Signs, blev jeg så enig med mig selv om, at Shyamalan bare ikke kan lave film der er noget for mig.

Som nævnt er The Others en fin film (sjovt at vente på det chok man aldrig får).

Texas Chainsaw Massacre synes jeg er lidt outdated...den er ikke rigtig uhyggelig mere.

Jeg så Godsend til premiere surprise i Imperial. Den gør det ok (efter min mening...men ikke efter alle andres)...men kommer nok ikke til at gå over i historien som verdens bedste gyserfilm

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Jeg kan anbefale:

John Carpenter's 'In the mouth of madness'
The Wickerman (hvis man er til lidt ældre britiske film)
Don't look now
Cronenberg's 'Rabid' og 'Videodrome'

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes