| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Postdanmark stinker så meget fortiden .
Det har nok noget at gøre med hvordan de behandler dem der jobber der , de p***er på alt og alle .
Jeg sendte en PU værdi 4500kr , den kom aldrig frem , men de havde den til at ligge , men jeg havde glemt at sætte x i at ville have den tilbage , så fik den aldrig kun et lamt brev .
Kunne være godt hvis det kom 100% over på private hænder så kunne de spake alle de dumme top hoveder ud og få styr på det det er jo som DSB .
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Så skete det jeg frygtede,, Fik denne mail idag. Jeg er sku lige ved at hoppe gennem taget nu!
Jeg har returneret din betaling.
Som jeg tidligere har nævnt er vi grundet tab af 3-4 pakker på din adresse, ikke interesseret i fortsat at sende dig varer.
|
|
|
Man bør næsten konkludere at det brådne kar er på dit lokale postkontor, og måske endda det bud der bringer ud til din adresse.
Vil Post Danmark lave en efterforskning, eller er de opgivende i dit tilfælde?
I burde næsten lægge en fælde for den kleptoman, så han får en farvepatron i tasken, eller en GPS-sender der afslører ham og sender ham ind og spjælde.
Han bør sendes ind i den permanente arbejdsløshedskø, og aldrig have et job igen. Han er ikke sit job voksent. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Kenson Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det er da også utroligt mange forsendelser der ikke er nået frem til din adresse??? Jeg har nu gennem de sidste ca. 2 år haft 68 bestillinger hos cdon, hvoraf flere er splittet op i flere forsendelser, når de ikke har været lagervarer. Og jeg har købt dvd`er samtidigt fra en shop i Brasilien, så alt i alt ca. 120 breve eller brevpakker som alle er kommet frem. Det eneste jeg har "oplevet" er at 2 forsendelser der er afsendt samtidigt fra cdon, er kommet med 4 dages mellemrum?
Breve fra cdon er tydeligt mærket med deres www adresse, så alle kan "regne ud" hvad der er i pakken, så det kunne være at de forskellige internet shops skulle pakke mere neutralt, så det ikke var så tydeligt at det er dvd/cd der er i pakken!
Mvh Kenson. __________________ If you are good, you will live forever. But if you are bad, you will die, when you die.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen. Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre! Jeg har
ringet til Post DK utalige gange og de siger at de ikke kan gøre noget!
Tror i måske at forbruger styrelsen kan hjælpe mig eller er det helt utænkeligt?
Nogle der har en adressen til Post DK kundeservice?
Den frutstrede dvd samler.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Hej alle sammen. Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre! Jeg har ringet til Post DK utalige gange og de siger at de ikke kan gøre noget!
Tror i måske at forbruger styrelsen kan hjælpe mig eller er det helt utænkeligt? Nogle der har en adressen til Post DK kundeservice?
Den frutstrede dvd samler.
|
|
|
Du skal da bare ringe til ekstra bladet, det havde jeg gjort på stedet som sagerne står for dig lige nu, de vil tage mod din historie med kyshånd og lur mig om ikke der så sker et eller andet på det posthus. . Du skal ikke give op og finde dig i det der. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja enten Ekstra Bladet eller magasinet Kontant på DR1 ville nok gerne gaffe lidt i den historie, der kan simpelthen ikke passe at man skal finde sig i den slags __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
lidt trist at de ikke vil sende dig mere  har selv fået stjålet en pakke fra cdon og den sidste jeg modtog manglede der en film i(oceans twelve)og det sker garanteret igen,måske man bare skal æde tabet selv næste gang for ikke at blive blacklistet?men kan godt forstå axel,tror det er et mega problem for de forskellige buttikker,men post dk har jo monopol
|
| Til top |
|
| |
Rees Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Typisk Post DK
Men er da glad for at min nye amp ikke blev sendt med dem
Men jeg er da enig i at du måske skal prøvve Kontant eller endda Extra Bladet, det kan jo som sagt hjælpe. __________________ Accuphase E-213
Accuphase DP-57
Audio Physic Spark
Mit Setup: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p osts.asp?TID=35114&KW=Rees
|
| Til top |
|
| |
Jannik K. Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er sq en sørgelig historie denne her, og det er desværre ikke den eneste.
Jeg er selv afløser i firmaet, og det er sq irreterende, at de relativt få langfingrede møghunde skal ødelægge det for resten af os, der rent faktisk sætter en ære i at betjene kunden bedst muligt. 
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså; ret får man først, når man har været i TV?! 
Var det mig Raskolnikov; så ville jeg måle pulsen på den lokale postmester ved hjælp af strubehoved-metoden.
At bede pænt om sin ret hjælper ikke meget i dette "laden stå til"-samfund, korporlighed får folk i omdrejninger, desværre!
Problemet med postvæsenet er, at de mishandler deres medarbejdere og så er det klart, at der ikke er den store korpsånd! Da de tog tjenestemands-stillingerne fra medarbejderne og "tvangsindmeldte" dem i SID, mistede mange medarbejdere 5-7000 kroner brutto pr. måned, samtidig med at automatisk avancement blev en saga blot!
Jensen (med stort), brancemedlem; 100% privat ligesom DSB?! Har-har; DSB er ejet af den danske stat og hvis der er et sted, hvor ledere og mellemledere står i kø efter ridderkorset (af absolut laveste grad), så er det hos DSB! En IQ på over 110 findes IKKE på direktionsgangene, nej!
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
Jeg tror ikke lige Jensen mente at DSB er 100 % privat ejet - nærmest at DSB er lige så dårligt som Post danmark  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Deathie Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 269
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske du skulle sende en mail til skrivpost@post.dk og skriv ATT: Søren Ravn Jensen
Dette er deres vicedirektør for privatkunder. Har ikke kunne finde hans
direkte mail. Skriv din situation og nævn evt Ekstra Bladet,
Forbrugerklagenævnet og Kontant.
__________________ Tak for et godt forum og god stemning
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den samme forsendelse er forsvundet flere gange??? Det er jo på grænsen til idioti at postdk ikke sætter en undersøgelse igang.
Hver gang jeg har hentet noget på posthuset spørger jeg undrende om de
ikke vil se et kørekort eller noget, og det vil de da gerne....på
opfordring.....
Mærkeligt firma. Ikke så underligt jeg også mangler en pakke i ny og næ
__________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
SWULP Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også været udsat for post dk "service".
Halvdelen af de gange jeg har købt vinyl på nettet er de bare blevet stillet ved min hoveddør. Jeg bor i stue etagen i en opgang med meget trafik fra andre beboere. Den ene gang stod den der i 3 dage, da jeg ikke var hjemme. Synes det er en lidt skødesløs holdning postbudet har, men det er jo heller ikke deres egen ting de behandler sådan .
Men meget værre blev det engang da jeg havde købt en sjælden, og relativ dyr vinylplade fra USA. Den var pakket forsvarligt ind i en papkasse. Da jeg ikke var hjemme mente postbudet nu at den sagtens kunne være i min postkasse, hvis man bare skubbede lidt på... Det kunne den ikke! Den var blevet så skæv, at den var ubrugelig. Da jeg nede på posthuset spurgte dem om, hvorfor den skulle i postkassen, når den tydeligvis ikke kunne være der, fik jeg bare af vide at den nok ikke var pakket forsvarligt ind, og jeg skulle henvende mig til afsender. Det kalder jeg ansvarsfralængelse af dimensioner! Da jeg forklarede sagen til afsender efterfølgende, fik jeg af vide at, da det var budet, der havde lavet fejlen skulle jeg løse sagen med post dk... Det havde jeg som sagt prøvet uden held, så jeg besluttede mig for at henvende mig til postbudet, der havde leveret pakken. Jeg mødte ham på hans rute, og fandt ud af det var ham der havde leveret den. Jeg fortalte ham, hvad jeg mente om hans måde at behandle pakker på, men han var fuldstændig ligeglad, og gad ikke tale med mig. Jeg var lige ved at give ham et . Skulle fandme havde gjort det...
|
| Til top |
|
| |
Kduus Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik engang en pakke med et lasermålebånd, der var revet op fordi
postkasse var lavet af stål. Men i det halvt oprevne brev med boblepapir over det hele, lå der et
stykke papir hvorpå der stod at "maskinen" stadig virkede. Hvorfra ved
postbuddet det, har han prøvet den??
Desuden virkede den ikke, gad ikke
gøre mere ved det da jeg fik målebåndet gratis. Da det var en
velkomstpakke til et blad, jeg var abonnement på.
__________________ Mit stereo setup
Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deathie skrev:
Måske du skulle sende en mail til skrivpost@post.dk og skriv ATT: Søren Ravn Jensen
Dette er deres vicedirektør for privatkunder. Har ikke kunne finde hans
direkte mail. Skriv din situation og nævn evt Ekstra Bladet,
Forbrugerklagenævnet og Kontant.
|
|
|
Det har jeg lige gjort, tak for tippet.
Nu vil jeg ringer til FS imorgen og se om de kan hjælpe..
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Deathie skrev:
Dette er deres vicedirektør for privatkunder. Har ikke kunne finde hans direkte mail. Skriv din situation og nævn evt Ekstra Bladet, Forbrugerklagenævnet og Kontant.
|
|
|
Det har jeg lige gjort, tak for tippet. Nu vil jeg ringer til FS imorgen og se om de kan hjælpe..
|
|
|
Jeg tror desværre ikke forbruger styrelsen kan hjælpe dig, der er jo tale om ulovligheder som burde politianmeldes, men de har jo nok andet at se til og vil næppe tage imod en anmeldelse på det foranliggende grundlag. Der er jo så også problemet med bevisbyrden, hvordan beviser du at du ikke har modtaget dem og solgt dem videre ? Vi tror self. på dig, men du kan ikke bevise din "uskyld"  Jeg ville, i din situation, skyde med spredehagl og kontakte både EB og Kontant i morgen og fortælle dem om historien så post dk kan komme på forsiden . Det er synd for flertallet af postmedarbejderne som er retsskafne folk, men så må de sgu luge ud i ukrudtet __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen, brancemedlem; beklager at jeg ikke kan læse indenad!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, heller ingenting idag, men Axel er faktisk gået med til at sende
det til en af mine venner. Nu må vi se om det dukker op så!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Ok, heller ingenting idag, men Axel er faktisk gået med til at sende det til en af mine venner. Nu må vi se om det dukker op så!
|
|
|
Hvis han får pakker/breve gennem samme postkontor, og det forsvinder igen, så tror jeg at Post Danmark bliver mere motiverede for at lave en efterforskning.
Du kan som sådan ikke selv melde det til politiet, da CD'en/DVD'en først tilhører dig når du har modtaget den.
Kun firmaet der afsender, kan indgive en anmeldelse til politiet. Du kan dog anmelde det til Post Danmark, hos din lokale postmester. Jeg tror at han/hun vil gøre sit yderste for at få fat på slynglen.
Hvis det viser sig, at kun breve til dig, forsvinder.... Ja, mon ikke postmesteren så selv kan gætte hvem det er, og få renset ud i geledderne?
Jeg ville kontakte postmesteren direkte, da den postmedarbejder i skranken jo kan være skurken, og sikkert fortæller det til alle de andre ved næste pause, hvis han/hun ikke er skurken. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |