Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 09:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Flot Post DK!! Godt gal i skralden!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Postdanmark stinker så meget fortiden .

Det har nok noget at gøre med hvordan de behandler dem der jobber der , de p***er på alt og alle .

Jeg sendte en PU værdi 4500kr , den kom aldrig frem , men de havde den til at ligge , men jeg havde glemt at sætte x i at ville have den tilbage , så fik den aldrig kun et lamt brev .

Kunne være godt hvis det kom 100% over på private hænder så kunne de spake alle de dumme top hoveder ud og få styr på det det er jo som DSB .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Så skete det jeg frygtede,,
Fik denne mail idag. Jeg er sku lige ved at hoppe gennem taget nu!
Jeg har returneret din betaling.

Som jeg tidligere har nævnt er vi grundet tab af 3-4 pakker på din adresse, ikke interesseret i fortsat at sende dig varer.

Man bør næsten konkludere at det brådne kar er på dit lokale postkontor, og måske endda det bud der bringer ud til din adresse.

Vil Post Danmark lave en efterforskning, eller er de opgivende i dit tilfælde?

I burde næsten lægge en fælde for den kleptoman, så han får en farvepatron i tasken, eller en GPS-sender der afslører ham og sender ham ind og spjælde.

Han bør sendes ind i den permanente arbejdsløshedskø, og aldrig have et job igen. Han er ikke sit job voksent.

Kenson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Jamen det er da også utroligt mange forsendelser der ikke er nået frem til din adresse???
Jeg har nu gennem de sidste ca. 2 år haft 68 bestillinger hos cdon, hvoraf flere er splittet op i flere forsendelser, når de ikke har været lagervarer. Og jeg har købt dvd`er samtidigt fra en shop i Brasilien, så alt i alt ca. 120 breve eller brevpakker som alle er kommet frem.   Det eneste jeg har "oplevet" er at 2 forsendelser der er afsendt samtidigt fra cdon, er kommet med 4 dages mellemrum?

Breve fra cdon er tydeligt mærket med deres www adresse, så alle kan "regne ud" hvad der er i pakken, så det kunne være at de forskellige internet shops skulle pakke mere neutralt, så det ikke var så tydeligt at det er dvd/cd der er i pakken!

Mvh Kenson.

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen. Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre! Jeg har ringet til Post DK utalige gange og de siger at de ikke kan gøre noget!

Tror i måske at forbruger styrelsen kan hjælpe mig eller er det helt utænkeligt?
Nogle der har en adressen til Post DK kundeservice?

Den frutstrede dvd samler.

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Hej alle sammen. Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre! Jeg har ringet til Post DK utalige gange og de siger at de ikke kan gøre noget!

Tror i måske at forbruger styrelsen kan hjælpe mig eller er det helt utænkeligt?
Nogle der har en adressen til Post DK kundeservice?

Den frutstrede dvd samler.

Du skal da bare ringe til ekstra bladet, det havde jeg gjort på stedet som sagerne står for dig lige nu, de vil tage mod din historie med kyshånd og lur mig om ikke der så sker et eller andet på det posthus.. Du skal ikke give op og finde dig i det der.

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Ja enten Ekstra Bladet eller magasinet Kontant på DR1 ville nok gerne gaffe lidt i den historie, der kan simpelthen ikke passe at man skal finde sig i den slags    

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

lidt trist at de ikke vil sende dig merehar selv fået stjålet en pakke fra cdon og den sidste jeg modtog manglede der en film i(oceans twelve)og det sker garanteret igen,måske man bare skal æde tabet selv næste gang for ikke at blive blacklistet?men kan godt forstå axel,tror det er et mega problem for de forskellige buttikker,men post dk har jo monopol
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Rees
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Typisk Post DK

Men er da glad for at min nye amp ikke blev sendt med dem

Men jeg er da enig i at du måske skal prøvve Kontant eller endda Extra Bladet, det kan jo som sagt hjælpe.

Mit Setup:   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p osts.asp?TID=35114&KW=Rees
Til top Vis Rees's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rees

Jannik K.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Ja, det er sq en sørgelig historie denne her, og det er desværre ikke den eneste.

Jeg er selv afløser i firmaet, og det er sq irreterende, at de relativt få langfingrede møghunde skal ødelægge det for resten af os, der rent faktisk sætter en ære i at betjene kunden bedst muligt.

Til top Vis Jannik K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik K.

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Altså; ret får man først, når man har været i TV?!

Var det mig Raskolnikov; så ville jeg måle pulsen på den lokale postmester ved hjælp af strubehoved-metoden.

At bede pænt om sin ret hjælper ikke meget i dette "laden stå til"-samfund, korporlighed får folk i omdrejninger, desværre!

Problemet med postvæsenet er, at de mishandler deres medarbejdere og så er det klart, at der ikke er den store korpsånd! Da de tog tjenestemands-stillingerne fra medarbejderne og "tvangsindmeldte" dem i SID, mistede mange medarbejdere 5-7000 kroner brutto pr. måned, samtidig med at automatisk avancement blev en saga blot!

Jensen (med stort), brancemedlem; 100% privat ligesom DSB?! Har-har; DSB er ejet af den danske stat og hvis der er et sted, hvor ledere og mellemledere står i kø efter ridderkorset (af absolut laveste grad), så er det hos DSB! En IQ på over 110 findes IKKE på direktionsgangene, nej!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

hej

Jeg tror ikke lige Jensen mente at DSB er 100 % privat ejet - nærmest at DSB er lige så dårligt som Post danmark

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

Deathie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Måske du skulle sende en mail til skrivpost@post.dk og skriv ATT: Søren Ravn Jensen

Dette er deres vicedirektør for privatkunder. Har ikke kunne finde hans direkte mail. Skriv din situation og nævn evt Ekstra Bladet, Forbrugerklagenævnet og Kontant.

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Den samme forsendelse er forsvundet flere gange??? Det er jo på grænsen til idioti at postdk ikke sætter en undersøgelse igang.
Hver gang jeg har hentet noget på posthuset spørger jeg undrende om de ikke vil se et kørekort eller noget, og det vil de da gerne....på opfordring.....
Mærkeligt firma. Ikke så underligt jeg også mangler en pakke i ny og næ

SWULP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Jeg har også været udsat for post dk "service".

Halvdelen af de gange jeg har købt vinyl på nettet er de bare blevet stillet ved min hoveddør. Jeg bor i stue etagen i en opgang med meget trafik fra andre beboere. Den ene gang stod den der i 3 dage, da jeg ikke var hjemme. Synes det er en lidt skødesløs holdning postbudet har, men det er jo heller ikke deres egen ting de behandler sådan  .

Men meget værre blev det engang da jeg havde købt en sjælden, og relativ dyr vinylplade fra USA. Den var pakket forsvarligt ind i en papkasse. Da jeg ikke var hjemme mente postbudet nu at den sagtens kunne være i min postkasse, hvis man bare skubbede lidt på... Det kunne den ikke! Den var blevet så skæv, at den var ubrugelig. Da jeg nede på posthuset spurgte dem om, hvorfor den skulle i postkassen, når den tydeligvis ikke kunne være der, fik jeg bare af vide at den nok ikke var pakket forsvarligt ind, og jeg skulle henvende mig til afsender. Det kalder jeg ansvarsfralængelse af dimensioner! Da jeg forklarede sagen til afsender efterfølgende, fik jeg af vide at, da det var budet, der havde lavet fejlen skulle jeg løse sagen med post dk... Det havde jeg som sagt prøvet uden held, så jeg besluttede mig for at henvende mig til postbudet, der havde leveret pakken.  Jeg mødte ham på hans rute, og fandt ud af det var ham der havde leveret den. Jeg fortalte ham, hvad jeg mente om hans måde at behandle pakker på, men han var  fuldstændig ligeglad, og gad ikke tale med mig. Jeg var lige ved at give ham et . Skulle fandme havde gjort det...

Til top Vis SWULP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SWULP

Kduus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Fik engang en pakke med et lasermålebånd, der var revet op fordi postkasse var lavet af stål. Men i det halvt oprevne brev med boblepapir over det hele, lå der et stykke papir hvorpå der stod at "maskinen" stadig virkede. Hvorfra ved postbuddet det, har han prøvet den??
Desuden virkede den ikke, gad ikke gøre mere ved det da jeg fik målebåndet gratis. Da det var en velkomstpakke til et blad, jeg var abonnement på.

Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
Til top Vis Kduus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kduus

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Deathie skrev:
Måske du skulle sende en mail til skrivpost@post.dk og skriv ATT: Søren Ravn Jensen

Dette er deres vicedirektør for privatkunder. Har ikke kunne finde hans direkte mail. Skriv din situation og nævn evt Ekstra Bladet, Forbrugerklagenævnet og Kontant.

Det har jeg lige gjort, tak for tippet.
Nu vil jeg ringer til FS imorgen og se om de kan hjælpe..

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Deathie skrev:

Det har jeg lige gjort, tak for tippet.
Nu vil jeg ringer til FS imorgen og se om de kan hjælpe..

Jeg tror desværre ikke forbruger styrelsen kan hjælpe dig, der er jo tale om ulovligheder som burde politianmeldes, men de har jo nok andet at se til og vil næppe tage imod en anmeldelse på det foranliggende grundlag. Der er jo så også problemet med bevisbyrden, hvordan beviser du at du ikke har modtaget dem og solgt dem videre ? Vi tror self. på dig, men du kan ikke bevise din "uskyld"
Jeg ville, i din situation, skyde med spredehagl og kontakte både EB og Kontant i morgen og fortælle dem om historien så post dk kan komme på forsiden . Det er synd for flertallet af postmedarbejderne som er retsskafne folk, men så må de sgu luge ud i ukrudtet   

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 07:22 | IP-adresse registreret  

Jensen, brancemedlem; beklager at jeg ikke kan læse indenad!  
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Ok, heller ingenting idag, men Axel er faktisk gået med til at sende det til en af mine venner. Nu må vi se om det dukker op så!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Ok, heller ingenting idag, men Axel er faktisk gået med til at sende det til en af mine venner. Nu må vi se om det dukker op så!

Hvis han får pakker/breve gennem samme postkontor, og det forsvinder igen, så tror jeg at Post Danmark bliver mere motiverede for at lave en efterforskning.

Du kan som sådan ikke selv melde det til politiet, da CD'en/DVD'en først tilhører dig når du har modtaget den.

Kun firmaet der afsender, kan indgive en anmeldelse til politiet.
Du kan dog anmelde det til Post Danmark, hos din lokale postmester.
Jeg tror at han/hun vil gøre sit yderste for at få fat på slynglen.

Hvis det viser sig, at kun breve til dig, forsvinder....
Ja, mon ikke postmesteren så selv kan gætte hvem det er, og få renset ud i geledderne?

Jeg ville kontakte postmesteren direkte, da den postmedarbejder i skranken jo kan være skurken, og sikkert fortæller det til alle de andre ved næste pause, hvis han/hun ikke er skurken.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes