| Forfatter |
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hver sine meininger om tingene 
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok miju, du glider af på mine spørgsmål, så jeg melder pas og "strækker våben".
Håber du er en god menneskekender og ikke render ind i en der panikker en dag...
Tilbage til trådens emne - og undskyld at jeg hijack'ede den et stykke tid  .
__________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så skal i da lige høre den værst .
Det er godtnok ikke om hifi men en bil handel til min kone .
Jeg fandt en bil på en forhandler side , jeg sendt ham en mail og skrev den nupper jeg gør den klar og send den over jeg smider penge på din konto .
Den bil jeg købte skulle være sådan
sort
15100km
clx
rigtig pæn .
der gik en 14 dag jeg fik bilen sendt og den kom , men hvad der kom
en
grøn
16100km
CL
ikke for pæn .
Nåp tro i lige jensen gik total amok , jeg ringet og mailet det kunne han ikke forstå og bla bla .
Jeg gjore et , en onsdag sendte jeg ham en mail , hvis du ikke sendt mig 4x 18" fælge og en god bunke penge .
Og hvad jeg skrev i den mail var ikke lige det man gør man men jeg var gal .
og ja fredag kom der det jeg ville have , så nogle gange kan det godt hjælpe man bliver meget gal .
men har nu heller aldrig oplevet sådan noget før da jeg så den bil jeg fik var jeg bare et stort ? endtil min kone sagde hallo var det den dit fjols ,så lyst lampen igen .
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det ik lige at jeg går rundt og driver inkasso!... har blot oplevet at måtte anvende alternative metodet et par gange over en periode på mange år..
Og jo jeg er rimelig til at læse folk i sådanne situstioner.. ( det bliver man med mere end 20 år som dørvagt off and on.. men også i andre funktioner både som DJ, bartender mm.
Som vagt i sin tid, kom jeg da også ud for idioter der bare ikke havde respekt for hverken størelse, eller høflig tiltale.. og ikke lige var til at "læse" og bare angreb... (så fik han nogle flyveture som hans angreb i sig selv forvoldte, når jeg afværgede, ganske uden at slå.. så det gik da uden de store problemer med ordensmagten..... kun få gange måtte næven til anvendelse.. og her var det nødværge...)
men ok! nok om det!... 
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Midt jyden skrev:
|
Hold kæft - hvor er jeg glad for at ikke bo på Bornholm - ej turde købe noget brugt af dig miju - du rygsvømmer i samme klasse som en tidligere irakisk leder - føj !!
|
|
|
Der er ik nogen problemer at købe af mig eller handle med mig, hvis det man sælger er reelt nok... og varen som lovet leveres!.. som den er lovet at den skulle være mm.
Og JEG! har personligt aldrig snyt nogen i en handel!..
så her skal du ik være bekymret1..
Men pis på mig eller F*** mig af i en hendel, kort sagt snyd mig.. og jo der kan være grund til bekymring...!!!..
Er du reel og ærlig? så NO PROBLEM! opstår problemer kan man snakke om det og komme til en løsning..
Det er reelt kun fidsumagere og smart ass'es der kunne have grund til bekymring..
Og det kan jeg ik se hvorfor du skulle blive oprevet over?........ ( med mindre??? du er en der ku finde på sådant som her oprindligt i tråden beskrives?? )
Her i dagens DK. er der for meget tollerance overfor fidusmagere og opgivenhed og lad myndigheder klare alt for mig... uha... det ku bli farligt osv.. osv..
Myndigheder er ofte magtesløse over for smarte fidusmagere, se blot eks. i div. tv udsendelser om folk der er blevet røvrendt i div. handler lige fra hus, biler til mindre ting!... lamperøg er hvad de fleste i sidste ende sidder tilbage med!...
Vold og trusler er IKKE! nogen synderlig god ide eller farbar vej som oftest!... her i er jeg 100% enig..
MEN! det sagt sååå.. nogle gange så må der altså skrues "bissen" på og anvendes alternative metoder hvis man ik skal sidde tilbage snyt og røvet..
Så en udsendelse om en gut der var blevet snyt for mere end 70000 kr. i en bil handel!.. og der var bare intet at stille op... DET HAVDE IKKE SKET FOR MIG! det garantere! jeg.. havde fået hver krone igen!!... 
OG SÅ NOK OM DET!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvh.
mvh __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Midt jyden skrev:
Hold kæft - hvor er jeg glad for at ikke bo på Bornholm - ej turde købe noget brugt af dig miju - du rygsvømmer i samme klasse som en tidligere irakisk leder - føj !!
|
|
|
Der er ik nogen problemer at købe af mig eller handle med mig, hvis det man sælger er reelt nok... og varen som lovet leveres!.. som den er lovet at den skulle være mm.
Og JEG! har personligt aldrig snyt nogen i en handel!..
så her skal du ik være bekymret1..
Men pis på mig eller F*** mig af i en hendel, kort sagt snyd mig.. og jo der kan være grund til bekymring...!!!..
Er du reel og ærlig? så NO PROBLEM! opstår problemer kan man snakke om det og komme til en løsning..
Det er reelt kun fidsumagere og smart ass'es der kunne have grund til bekymring..
Og det kan jeg ik se hvorfor du skulle blive oprevet over?........ ( med mindre??? du er en der ku finde på sådant som her oprindligt i tråden beskrives?? )
Her i dagens DK. er der for meget tollerance overfor fidusmagere og opgivenhed og lad myndigheder klare alt for mig... uha... det ku bli farligt osv.. osv..
Myndigheder er ofte magtesløse over for smarte fidusmagere, se blot eks. i div. tv udsendelser om folk der er blevet røvrendt i div. handler lige fra hus, biler til mindre ting!... lamperøg er hvad de fleste i sidste ende sidder tilbage med!...
Vold og trusler er IKKE! nogen synderlig god ide eller farbar vej som oftest!... her i er jeg 100% enig..
MEN! det sagt sååå.. nogle gange så må der altså skrues "bissen" på og anvendes alternative metoder hvis man ik skal sidde tilbage snyt og røvet..
Så en udsendelse om en gut der var blevet snyt for mere end 70000 kr. i en bil handel!.. og der var bare intet at stille op... DET HAVDE IKKE SKET FOR MIG! det garantere! jeg.. havde fået hver krone igen!!... 
OG SÅ NOK OM DET!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvh.
mvh |
|
|
ja det var ikke mig  der blev snydt i den bil handel men kunne let være blevet mig hvis jeg ikke gjore det på min måde .
Men det er rigtig alt for mange bliver snydt og de kan intet gøre for vors samfund bygger nok mere på at røvrende hinanden end tillid .
|
| Til top |
|
| |
Midt jyden Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
"F*** mig af i en hendel, kort sagt snyd mig.. og jo der kan være grund til bekymring...!!!.."
den udtalelse si`r vist alt - sov godt - klokken er snart tolv og vi trænger alle til lidt søvn ! ( man hæfter sig ved 3 udråbstegn efter "bekymring")
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad mig så spørge... HVAD gør du hvis du blir snyt af en du ved hvem er, hvor bor mm. og situationern er så at myndigheder (politi, domstole, mf.) ikke kan hjælpe dig (hvad ofte sker desverre)
Lad os bare sige du bliver snyt for 6 - 7000 kr..
Hvad gør DU??
Og så lad os tage det til ekstremen ... lad os sige 70000 kr!... eks. et rigtigt highend produkt du bliver snyt med..(for ligsom holde os til emnet og ik biler og andet off topic)
Hvad gør du...??
Hvad gør i andre??
Lader i jer "munke" i skideren?... eller skrider til til alternativ handling?
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Lad mig så spørge... HVAD gør du hvis du blir snyt af
en du ved hvem er, hvor bor mm. og situationern er så at myndigheder
(politi, domstole, mf.) ikke kan hjælpe dig (hvad ofte sker desverre)
Lad os bare sige du bliver snyt for 6 - 7000 kr..
Hvad gør DU??
Og så lad os tage det til ekstremen ... lad os sige 70000 kr!... eks. et rigtigt highend produkt du bliver snyt med..(for ligsom holde os til emnet og ik biler og andet off topic)
Hvad gør du...??
Hvad gør i andre??
Lader i jer "munke" i skideren?... eller skrider til til alternativ handling?
mvh. |
|
|
Tju-hej hvor det går - macho-miju.
Jeg lader mig "munke" i skideren, som du så poetisk skriver  .
Nårh nej - jeg ringer selvfølgelig efter "Die-hard"-brooooce, så kommer han og skyder knæskalderne af fjolset.
Hmm skriver vi 2005?
PS: Sarkasmen driver, hvis nogen skulle være i tvivl.
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imens I har så travlt med at udøve næstekærlighed overfor ham svindleren og bekymre jer om hans rettigheder, så sidder rvu84 tilbage uden forstærker og 1800,-kr fattigere. Godt gået drenge .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Imens I har så travlt med at udøve næstekærlighed overfor ham svindleren og bekymre jer om hans rettigheder, så sidder <SPAN =bold>rvu84 tilbage uden forstærker og 1800,-kr fattigere. Godt gået drenge .</SPAN> |
|
|
Ja det er meget nok folk gør sådan noget også for 1800kr
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Imens I har så travlt med at udøve næstekærlighed overfor ham svindleren og bekymre jer om hans rettigheder, så sidder rvu84 tilbage uden forstærker og 1800,-kr fattigere. Godt gået drenge . |
|
|
Jep jeg skulle skamme mig over at bekymre mig over noget så latterligt
som retssikkerhed og en af hjørnestenene i vores demokrati.
Frem med ham, så ringer jeg efter "Die hard"-broooce, eller du vil måske selv dfms?
PS: Sarkasme og alt det der...
PPS: Jeg er målløs...
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Retssikkerhed????? hummm... kan se du åbenbart ikke har meget real life erfaring med div. ting..
Jeg har i "min" tid oplevet folk blive røv rendt på det grummeste på mange forskellige måder, uden den mindste hjælp at hende hos de for nogle så højt besungede "myndigheder" / restsystem mm. og set "systemets totale magtesløshed over for flere forskelige forhold!.. (og ikke mindst selvsamme myndigheders totale ligegyldighed over for mange forhold og uretfærdigheder)
Ligeledes har jeg da også oplevet myndigheder bliver trukket rundt i manegen af mere udspekulerede fidusmagere / gerningemænd mm. så udfaldet blev himmelråbende uretfærdigt, og eller utilfredsstillende.
( Har dog ikke kun negative erfaringer selv om det ku se så'n ud!... såklart!...skal det lige i all retfærdighed siges)
MEN! 2005!??.. demokratis hjørnesten!? eller what ever!... no one "munker" mig i skideren, med myndighedernes still tiende accept eller ligegyldighed / magtesløshed...
Like it or NOT!...
Ganske enkelt........ men så'n er vi alle så forskellige!..
Der er dem der bare tager den lige skråt op bagfra... og eller lever på myndigheder / andres (systemets) "nåde" og forgodt befindende... og så er der de der siger NO WAY!.. 
Der er "får" & "lam" / "bytte" dyr, der er hyener & gribbe og så er der løver!... (i overført betydning) what are you?.. 
Det er iøvrigt jo også lidt et spørgsmål hvad men personligt har kapasitet til at håndtere og har "nosser" til!???... ( nogen gør sig klart bedre ved at overlade "det meste" til andre / myndigheder..)
For min del så har jeg næsten altid klaret tingene selv, og uden div. myndigheders indblanding og hjælp, og finder at i de fleste tilfælde er folk til at "snakke" med om tingene på en og anden måde.. (eller også blir de det!)
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
|
Imens I har så travlt med at udøve næstekærlighed overfor ham svindleren og bekymre jer om hans rettigheder, så sidder rvu84 tilbage uden forstærker og 1800,-kr fattigere. Godt gået drenge .
|
|
|
precis!!!.....
Håber virkelig tingene løser sig med eller uden div. myndigheders hjælp!? for ham...
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Danmark er det umuligt at gemme sig, hvis man tror at man kan lave fupnumre, og at politiet intet vil gøre.
Bedrageri er noget der i høj grad interesserer politiet, og i særdeleshed i de tilfælde hvor det er så let at opklare som her.
Hvis man nogensinde er blevet afvist af politiet i nogen sag, har det sikkert været i et tilfælde hvor der er tvivl om bevisførelsen, og det er der ikke her.
Dem der tror at de kan fuppe via internettet, er lige så ubegavede som de to gutter her: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317482 __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
rvu84
Lykke til med dit forehavende.
F... for en monstertråd du har fået startet. Det er større end for/imod abort i USA 
Håber du og sælger bliver enige.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
I Danmark er det umuligt at gemme sig, hvis man tror at man kan lave fupnumre, og at politiet intet vil gøre.
Bedrageri er noget der i høj grad interesserer politiet, og i særdeleshed i de tilfælde hvor det er så let at opklare som her.
Hvis man nogensinde er blevet afvist af politiet i nogen sag, har det sikkert været i et tilfælde hvor der er tvivl om bevisførelsen, og det er der ikke her.
Dem der tror at de kan fuppe via internettet, er lige så ubegavede som de to gutter her: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317482
|
|
|
Jeg ville ønske det du har skrevet er korrekt.Der er de tumpede svindlere der ikke kender loven, dem kan politiet tage sig af.Så er der sælgere af støvsugere,annoncer folk tror er de gule sider, sidegadevekselere ovs.Med andre ord findes der folk der kan tage rumpeten på folk uden de kan straffes.Hvad gør en bilforhandler ind i mellem hvis der ikke betales.Ja han henter da bilen, bliver han straffet næppe..Jeg har fuld forståelse for folk der udøver selvtægt.Man skal naturligvis bare gøre sig klart om det er risikon værd.Og det mener jeg klart, ikke 1800 kr er værd.Og med selvtægt mener jeg naturligvis ikke at man skal give folk blå øjne, det kan man jo komme til at ruske tremmer for et pænt stykke tid .
MVH
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Andre
De der tager 'rumpetten' på folk, og ikke kan straffes, er den type svindlere der sørger for at have loven på deres side, og sørger for at den forurettede person ingen beviser har.
I dette tilfælde er der emailudveksling, og et kontonummer der refererer direkte til et navn og personnummer.
Mere klart bliver det næppe. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
@Andre
De der tager 'rumpetten' på folk, og ikke kan straffes, er den type svindlere der sørger for at have loven på deres side, og sørger for at den forurettede person ingen beviser har.
I dette tilfælde er der emailudveksling, og et kontonummer der refererer direkte til et navn og personnummer.
Mere klart bliver det næppe.
|
|
|
I sådanne tilfælde ville jeg da også efter at have prøvet at få fat i personen, og snakke om det og se om man kan udrede "trådene" i ferdsomelighed og uden myndigheders indblanding.. lade ham vide at NU går sagen vidre til politiet (eller hvilken myndighed og instans der ellers i en given situation skal tage sig af det?..) og så lade systemet gøre sit for at løse opgaven..
Og jeg vil da også råde til at gøre det samme!... så klart... (dont get me totaly wrong!!)
MEN! skulle jeg komme ud for at der desverre ikke var noget at hente ad den rette ( rettens ) vej.. SÅÅÅÅ!... tjaaa... (run for cower asshole!! )
Men som rigtigt sagt! med en så klar sag, burde der ikke være nogen "ko" på "isen" mæld svinet!!!!!!!
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Oktober 2005 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Spencer skrev:
|
@Andre
Mere klart bliver det næppe.
|
|
|
I sådanne tilfælde ville jeg da også efter at have prøvet at få fat i personen, og snakke om det og se om man kan udrede "trådene" i ferdsomelighed og uden myndigheders indblanding.. lade ham vide at NU går sagen vidre til politiet (eller hvilken myndighed og instans der ellers i en given situation skal tage sig af det?..) og så lade systemet gøre sit for at løse opgaven..
Og jeg vil da også råde til at gøre det samme!... så klart... (dont get me totaly wrong!!)
MEN! skulle jeg komme ud for at der desverre ikke var noget at hente ad den rette ( rettens ) vej.. SÅÅÅÅ!... tjaaa... (run for cower asshole!! )
Men som rigtigt sagt! med en så klar sag, burde der ikke være nogen "ko" på "isen" mæld svinet!!!!!!!
mvh.
|
|
|
Hvis der ikke er noget at hente ved rettens vej, så er det HAM der har ret, og dig der tager fejl.
Hvis du har smidt dine beviser væk, ved at trykke delete på dine emails, har du selv smidt pengene i affaldskurven, og dummet dig. Andre skal ikke betale for dine fejltagelser, og det du skriver her, er en KLAR opfordring til selvtægt, da det er efter at retten har talt.
Gør du det, så respekterer du ikke det danske retssystem, og bør sættes ind og spjælde. Alene opfordring til selvtægt er ulovligt. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |