Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 13:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Skrider folk? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 01:59 | IP-adresse registreret  

Ligesom jeg opfordrede Søren N til ikke at stikke af med halen imellem benene ligeledes vil jeg også gøre med Mike J. Hvis der er noget i er utilfredse med, hvorfor så ikke brokke sig i stedet for at flygte?!

Og hvorfor sletter du (Mike J) dine gamle og ofte yderst informative indlæg, så ingen af de nye brugere kan få glæde af dem?

Jeg håber at der er tale om en fejl eller misforståelse, for jeg kan ærligt talt ikke se nogen grund til at melde sig ud af "klubben" for dit vedkommende MikeJ..

Vh. Søren  

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 05:36 | IP-adresse registreret  

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

He...he.. Er Mike-J et muskelbjerg...!...sjovt. Frederik troede jeg var 20 år ældre. Det samme troede jeg om jan.bas....

Der kan man bare se!

Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:

Helt enig. hvis folk ikke ønsker at deltage er det jo op til dem selv.

Der er nogen (nok mere end 2-3) der er daffet af siden starten af det nye site i april. Men normalt holde folk bare op med at komme på siden, og det er der ingen der lægger mærke til.

Derfor syntes jeg at når Admin deaktivere en profil kunne han godt lige smide 2 ord i profilen som feks.

1.ønsker ikke længere at deltage

2.grundet divergerende meninger

3.smidt ud pga. opførsel

så kunne man måske undgå denne slags tråde.

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Ideen er taget til efterretning...
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Krly
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sverige
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Jeg kan sige så meget at Mike-J på et tidspunkt vil returnere, med nyt udstyr, højtalere og opdaterede indlæg.

Gamle indlæg er slættet af ren og skær utilfredshed med indholdet og eller den retning det førte.

mvh.

Til top Vis Krly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krly

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Krly skrev:

Jeg kan sige så meget at Mike-J på et tidspunkt vil returnere, med nyt udstyr, højtalere og opdaterede indlæg.

Gamle indlæg er slættet af ren og skær utilfredshed med indholdet og eller den retning det førte.

mvh.

Rart at høre at han ikke er sure på os, iøvrigt også dejligt at se dig her igen

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 13 Oktober 2003 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:

Jeg respekterer da Mike J´s beslutning, men hvorfor ikke melde rent så vi slipper for alle disse spekulationer? Og slette sine indlæg som andre evt kan have glæde af forstår jeg slet ikke....

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg kan sige så meget at Mike-J har slættet det han ikke selv var helt tilfreds med og ikke længere gad at diskutere.

De indlæg han har slættet er ikke de der har den mest værdifulle interesse for de fleste, han har jo ladet sine indlæg om eks. cd. maskiner og DIY. tweaks mm. forblive.

Jeg kan sige at han er lidt træt af at konstant at skulle "forsvare" sit udstyr og valg af dette, og at når han så forsvare det, og eller kommer med komentere og debat blive beskyldt for så ikke at have forstand på at lytte eller hvad der er musikalsk eller ej. 

Tonen fra hvisse personer har været lidt at : NÅR DU HAR DET! UDSTYR SÅ KAN DU SGU IKKE HØRE FORSKEL PÅ NOGET SOMHELST OG HAR IKKE FORSTAND PÅ AT LYTTE ELLER PÅ MUSIK FOR DET ER NOGET UMUSIKALSK SKIDT!

Dette gad han ikke mere, desuden har han pt. heller ikke så meget tid til at være her inde mere, og gider derfor ikke at konstant skulle forsvare de produkter han har valgt mod angreb og nedgørelse, i hver eneste debat.

Hvordan jeg ved dette?

Det er fordi mig og mike-J sammen har lavet de fleste indlæg, Mike stod bag det mere tekniske og jeg det mere filosofiske, eks. debatten med Sten Duelund om filosofien bag hifi og hvad der er rigtig lyd og rigtig hifi mm. ( her blev jeg så bakket op af Mike`s tekniske viden)

Ligeledes står han bag div. test af udstyr og råd til folk om højtalere DIY. mm dette har jeg ikke den store ekspertise i ( kun til hus behov) 

Mike-J  har i realiteten faktisk været hele to personer under samme navn, vi har supleret hinanden fint og har basalt samme syn på hifi og lyd.

Men for et stykke tid har Mike selv valgt at stoppe her, da det kniber med tiden og han er kørt lidt træt i det.

Jeg kan oplyse fra Mike at han på ingen måde sitkker af med nogen hale mellem benene, men har bedre at tage sig til end det evige "hundeslagsmål" med Jonas mf. men vil returnere nåt han har tid og med flere test og andet.

Jeg vil så under "eget" navn / alias stadig blande mig lidt i div. debatter mm. med mine synspunkter og holdninger. ( og tager gerne et lille "hundeslagsmål" som Mike så udtyrksfuldt formulere det, nu og da. )

Skulle nogen have tekniske spørgsmål om DIY. kan i skrive privat til mig og jeg vil vidre give det til Mikes private E-mail add. han vil så svare i det omfang han har tid og mulighed.

Hvem jeg er?

Jeg er også medlem af Bornholms Hifi klub og nær ven af Mike samt arbejdes kolega.

Udover dette fortrækker jeg at forblive relativ anonym.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Nåååå...Mike- J har været to personer.... Jamen det forklarer muskelbjerget = dobbelt muskelmasse...
Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Jeg kan berolige alle med at der kun er een Ikke Slipsefyr

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Jeg træner ikke bodybuilding, så muskelmassen må Mike selv stå for

( kan bedre lide at se på og spise "kage" )

Ducks rule!

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

duck64 skrev:

Jeg træner ikke bodybuilding, så muskelmassen må Mike selv stå for

( kan bedre lide at se på og spise "kage" )

Lide at se på mænd der træner ?? hmmm oki

Velkomme igen så. Jeg ved jeg ikke deler HIFI-veje med jer 2 men det skal da ikke få folk til at forsvinde men jeg har da selv holdt sommer ferie her fra. Jeg må indrømme at jeg aldrig bliver træt af at diskutere HIFI-filosofi fordi de er min store interesse og derfor har jeg også lavet min hjemme side selv om jeg ikke er god til det der Html.

En af de ting jeg har diskuteret meget er det med at flytte højtalere og her står jeg fast indtil noget andet vises for mig i prakcis. Men dette skal vi jo ikke diskutere her. I dag skal jeg lytte Dali MS højtalere en speciel test er opført for mig da Dali mener jeg skal give den en chance mere og det glæder jeg mig til jeg har jo "Kun" hørt dem med Dali gravity, Classe, og CD12 og klimax udstyr på så jeg glæder mig til at se hvad de nu har fundet udaf.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Ja der er også DULLER! der træner.

Jeg holder mig til løbebåndet og kondi cyklerne. ( så kan jeg æde mere kage uden at blive for fed )

Ducks rule!

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Hej Duck,

Hils Mike og sig tak for nogle gode snakke via de private beskeder - vi har helt klart i høj grad sammenfaldende filosofier!

Tilbuddet om besøg hos mig står selvfølgelig ved magt!

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Nedenstående indlæg er skrevet af Jala, men da denne bruger har ønsket at få slettet sin profil, angives brugernavnet som "Guests"

Jeg mener du ikke diskuterer, Jonas. Du gentager bare dig selv.

Desuden er din tilgang til HIFI blandet med en stor portion "se og hør på mig", hvad du nu skal høre, hvordan du bor, hvad du synes om alt muligt. Jeg kan ikke se hvad det har med HIFI at gøre og er selv blevet SÅ træt af bevidst at blive misforstået eller udstillet i skævt lys fra dig, så jeg vil bede Forum Administrator slette mig fra profiler og stoppe idag.

Jeg er af den opfattelse at du forpester forumet her og blander dig i alle tråde og næsten alle gange du er med, går det galt. Før eller siden. For mig at se handler det for dig om at pirre og provokere andre - især Mike-J, stakkels mand, - og jeg gider ikke længere hverken se det eller blive udsat for det.

Mvh

Jagge 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Guests skrev:

Nedenstående indlæg er skrevet af Jala, men da denne bruger har ønsket at få slettet sin profil, angives brugernavnet som "Guests"

Desuden er din tilgang til HIFI blandet med en stor portion "se og hør på mig", hvad du nu skal høre, hvordan du bor, hvad du synes om alt muligt. Jeg kan ikke se hvad det har med HIFI at gøre og er selv blevet SÅ træt af bevidst at blive misforstået eller udstillet i skævt lys fra dig, så jeg vil bede Forum Administrator slette mig fra profiler og stoppe idag.

Jeg er af den opfattelse at du forpester forumet her og blander dig i alle tråde og næsten alle gange du er med, går det galt. Før eller siden. For mig at se handler det for dig om at pirre og provokere andre - især Mike-J, stakkels mand, - og jeg gider ikke længere hverken se det eller blive udsat for det.

Mvh

Jagge 

Sikke en skam. Nu smuttede der endnu en. Jeg synes der skal være plads til alle i forummet, ligesom at alle har lov til at komme med deres hifi/lyd-filosofi.

MEN, jeg vil give ret i at ALT for mange gode tråde er endt i "forskelle" og "musikalitet" vs "Linn er et l**temærke og Bojer har ikke fartsnd på hifi"

Det er ikke kun Jonas's skyld selvom han ofte starter. Så respekter andres tråde og deres egentlige formål, Jonas!

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

ekko
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Guests skrev:

Mvh

Jagge 

Du må se at pudse brillerne for leverpostej, Jagge. Jonas er da ikke en belastning, han er da bare det daglige humoristiske indslag.

Det eneste jeg ikke bryder mig om er, at Jonas med stormskridt er på vej til at gøre mig rangen som den sjoveste stridig!

Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Hmmm!

Jeg beklager at jeg nu føler trang til at blande mig i denne tråd, men til en vis grad handler den også lidt om mig.

Hvis eller når man forlader sådan et dejligt forum, kan det have mange årsager. I mit tilfælde en del arbejde og så lige den ting, at en tråd for meget drejede i en ikke konstruktiv retning. Man kan godt fortryde, at man tog del i en sådan tråd (jeg håber ikke det er det jeg gør nu). Derfor kan jeg godt begribe, at MJ har slettet en del gamle indlæg. Han har sikkert tænkt, hvorfor stoppede jeg ikke i tide?

But sh*t happens!

Men ét er dog helt sikkert, deltager man i sådanne diskussioner og debatter, og fortryder man at det nogensinde skete, så har man kun én at takke for det. Yes! nemlig! Kun dig selv bredflab.

Derfor synes jeg, at Jale´s indlæg er et dybt stød langt under bæltestedet på Jonas! Ikke at jeg ellers er enig med Jonas i særligt mange ting, men her synes jeg han bliver behandlet uretfærdigt.

Hvis man ikke vil ende i noget mundgejl med én eller anden debattør, så er det altså ulig meget nemmere at holde sin egen mund fremfor andres. Det piveri der finder sted her, finder jeg altså for tøset, om det måtte betyde noget for nogen.

Hvis man vil skride i indignation over én og anden, så gør det dog i det mindste i stilhed. At råbe op om, at nu er man heldigvis sur på den og den og nu kan i bare ha´det så flot - det synes jeg fortjener min allerværste kommentar - nemlig "absolut ingen kommentarer" Og det er særdeles alvorligt - nemlig.

Og hvis du endnu ikke har kunnet gætte hvem Kurt Kubik er, så kan jeg oplyse dig om, at du lige har vundet et nyt gæt.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes