Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 03:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Digitalo.de (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Hold da op, som i mange andre indlæg whiner folk helt hysterisk op.

Hold jer til emnet og lad jeres objektive holdninger blive hos jer selv, så får vi nok det bedste forum.!

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Med bare lidt gennemgang af deres hjemmeside, synes det da som om de der DIGITALO folk har en butik hvor man kan kontakte og hente - selv om det er lidt langt væk, men det indikerer da, at de ikke er bange for at kigge folk i øjnene over disken.

Wegbeschreibung

www.digitalo.de

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Nej, har selv handlet hos dem og flere af mine venner har også handlet hos dem... de er såmen ganske fornuftige og ikke de billigste man kan finde, de er faktisk generelt lidt dyrere end andre tyske steder...

Så længe man sender med pay on delivery, ser jeg ingen risiko ved at handle i tyskland...

Dog vil jeg sige at det kun er prisen der for mig til at handle dernede og kun på meget dyre ting som feks projektor, til resten hvor der samtidigt kun er et par hundrede kroner at spare, der køber jeg i DK.

EDIT: Grunden til at jeg syntes det så copy/paste agtigt ud var også fordi det ikke rigtigt virkede somom du kendte biksen overhovedet. Men kun havde svaret på baggrund af nogle af dem som har haft kedelige erfaringer med dem.
Man skal bare huske at det er sjældent at man finder en biks hverken herhjemme eller i tyskland som der ikke er nogen der har haft en eller anden form for problemer med...

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
Toftdahl skrev:

Jagten på besparelser og rabat i det store udland og internet, styres ofte af uvidenhed og manglende indsat inden man kaster sig over det, hvis man da ikke har nogle gode forbindelser eller har brugt, megen tid på at sætte sig ind i det og finde de rigtige steder.

Det mindste man kan gøre, er at sætte sig ind i det, finde nogle pålidelige udenlandske forretninger, som har eksisteret i årevis med et godt ry og rygte. Og hvis det er et sted som har en forretning til gaden, men også sælger over internet, så kunne der være lidt bedre chanche for at man kunne komme i kontakt med dem, og det er ofte et rimelig fornuftigt sted hvor folk kommer og går i forbindelse med handel.

Hvad i alverden ved du om hvilket forarbejde jeg har gjort? Kunne du ikke begynde at holde dine evindelige moraliseringer for dig selv?

Det er imponerende så bred og stor Hr. Jørgen Toftdahl´s viden er.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

DonJensen

Skal vi ikke forholde os til emnet i tråden og de aktuelle ting, de der personligheder kan du som godt glemme, venlighed er nu det man når længst med. Og ja, når man beskæftiger sig meget med tingene så oplever/ erfarer man også mange ting.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:
Nej, har selv handlet hos dem og flere af mine venner har også handlet hos dem... de er såmen ganske fornuftige og ikke de billigste man kan finde, de er faktisk generelt lidt dyrere end andre tyske steder...

Så længe man sender med pay on delivery, ser jeg ingen risiko ved at handle i tyskland...

Dog vil jeg sige at det kun er prisen der for mig til at handle dernede og kun på meget dyre ting som feks projektor, til resten hvor der samtidigt kun er et par hundrede kroner at spare, der køber jeg i DK.

Det er præcist det jeg tænkte. Digitalo.de har fået gode anbefalinger her. Jeg har handlet med digitaldirekt.de før til , men de sender desværre ikke mod C-O-D.

Jeg har stadig ikke hørt noget, men jeg rykkede for svar her til eftermiddag - mest af akademisk interesse.

Hvis de mander sig op og sender mig en projektor er det fint, men jeg  tror, jeg lægger lidt flere penge og finder en projektor indenrigs.

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 02:19 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:

Hvis de mander sig op og sender mig en projektor er det fint, men jeg  tror, jeg lægger lidt flere penge og finder en projektor indenrigs.

Det er du selvfølgelig velkommen til

Men selvom handlen er gået skævt hos digitalo så send dem lige en mail om at du ikke vil have den aligevel ... det sker der jo ikke noget ved.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 02:21 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:
Clifton skrev:
Toftdahl skrev:

Jagten på besparelser og rabat i det store udland og internet, styres ofte af uvidenhed og manglende indsat inden man kaster sig over det, hvis man da ikke har nogle gode forbindelser eller har brugt, megen tid på at sætte sig ind i det og finde de rigtige steder.

Det mindste man kan gøre, er at sætte sig ind i det, finde nogle pålidelige udenlandske forretninger, som har eksisteret i årevis med et godt ry og rygte. Og hvis det er et sted som har en forretning til gaden, men også sælger over internet, så kunne der være lidt bedre chanche for at man kunne komme i kontakt med dem, og det er ofte et rimelig fornuftigt sted hvor folk kommer og går i forbindelse med handel.

Hvad i alverden ved du om hvilket forarbejde jeg har gjort? Kunne du ikke begynde at holde dine evindelige moraliseringer for dig selv?

Det er imponerende så bred og stor Hr. Jørgen Toftdahl´s viden er.

Såså nu ikke noget med at sende Toftdahl i svingninger så ved vi godt hvor galt det kan gå

og det der er ren provokation .. hmm .. måske jeg slet ikke bør skrive dette ...

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:

Men selvom handlen er gået skævt hos digitalo så send dem lige en mail om at du ikke vil have den aligevel ... det sker der jo ikke noget ved.

Det var nu også min plan

Jeg synes nu stadig væk det er besynderligt de ikke har svaret på mine mails. Jeg går ud fra at bare én af deres medarbejdere kan lidt engelsk?

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Monotovarisj

Selvfølgelig skal du da skrive det, hvorfor ikke, der skal da være plads til lidt sjov og ballade.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Så er projektoren alligevel på vej til mig.

Man skal blot gribe telefonen, så går alting lettere.

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Nå...fantastisk, men hvad var så problemet 

Toftdahl skrev:

Monotovarisj

Selvfølgelig skal du da skrive det, hvorfor ikke, der skal da være plads til lidt sjov og ballade.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Hehe, jeg driller også bare ..

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:

Tjaa, de havde ikke fået min bestilling. Og den første jeg talte med fattede ikke en klap, men jeg blev stillet om til en dame der klarede min bestilling i en ruf.

Jeg tror problemet var, at de ikke forstod at deres system havde oprettet mig, men ikke optaget min ordre.

Anyway, den sidste dame jeg talte med var fornuftig nok, og nu er projektoren på vej

ps.

Får man en mail med et T&T nr. eller lign. når varene bliver sendt? Deres status side fungere stadig ikke.

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
MonoTovarisj skrev:

Tjaa, de havde ikke fået min bestilling. Og den første jeg talte med fattede ikke en klap, men jeg blev stillet om til en dame der klarede min bestilling i en ruf.

Jeg tror problemet var, at de ikke forstod at deres system havde oprettet mig, men ikke optaget min ordre.

Anyway, den sidste dame jeg talte med var fornuftig nok, og nu er projektoren på vej

Nå men så er alt jo godt

Clifton skrev:

ps.

Får man en mail med et T&T nr. eller lign. når varene bliver sendt? Deres status side fungere stadig ikke.

Ja, det gjorde jeg ihvertfald

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Fino, tak for info 

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Så kom projektoren med ups 

7895,25 bobs. Jeg kunne ikke lige finde 95.25 frem, så den har stået mig i 7900.

Jeg fik ikke noget T&T nr, men jeg fik at vide at de ville sende den i torsdags, så det er jo helt fint.

Tak for informationerne her i tråden

soffi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige bestilt et lærred hos dem, jeg en fik hurtigt en mail om at den ikke lige er på lager men den skulle vist komme til dem indenfor et par dage.

Så nu må jeg bare vente og se hvad der sker, har også bestilt med betaling ved levering, det er vel danske penge man betaler med når den kommer ?

Til top Vis soffi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soffi

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

soffi

Du betaler i den mønt som de bruger ellers får de vekselgebyr i deres bank, så du skal nok have det Euro beløb klar, hvis de ikke har specificeret hvor mange danske kroner. 
Jeg ville personligt gå i banken og have de Euro klar, det forenkler helt sikkert processen med at få udleveret varen. 
Det er jo os danskere der er andeledes og ikke har EU penge, hvis man skal se det fra deres side, og du har bestilt en vare i en handel til et aftalt Euro beløb.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Nej du kan sagtens betale i danske kroner .. du betaler til UPS og ikke til digitalo...

Det svære er at have lige penge for du ved ikke præcis hvilken kurs ups manden bruger når han står ved din dør. Og han har ikke bytte penge.

soffi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Takker for svarene, så må jeg bare have et ca. beløb klar, det er nu heller ikke så meget det drejer sig om, ca. 800 dkr.

Til top Vis soffi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soffi

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes