Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 15:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Digitalo.de (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
haspalm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

jeg har også lige fået min z3 fra digitalo i tyskland - jeg har ikke en finger at sætte på hele handle processen bortset fra en lidt langsom mail. Nu benyttede jeg mig så af at der er oplyst et telefonnummer og det er altså lidt nemmere lige at ringe ned og høre status frem for at gå med tvivl og være tvær.

Jeg bestilte lørdag kl 15.50 ( de lukker vist kl. 16.00) ringede 15.55 og fik bekræftet at de havde modtaget den og at de ville behandle den med det samme. Ups kører ikke i weekenden, vidste jeg på forhånd, så mandag ringede jeg igen og fik at vide at alt var klart det ville blive hentet i løbet af eftermiddagen. Dette kunne bekræftes med modtagelse af mail - varen var i transit. Tirsdag var jeg ude og handle lærred, onsdag kunne jeg via upses hjemmeside følge at varen var out for delivery og kl. 14 blev lærred sat op og kl. 15 holdt en fragtmand ved døren (DOG IKKE UPS).. der var kontant afregning.. også fint nok han fik 1.75 i drikkepenge .. .

Alt taget i betragtning er jeg MEGET tilfreds med dette forløb og kan kun opfordre til handel dernede.. jeg er dog lidt ked af alt det ballade der har været med de danske fragtmænd mht. betalingen.. den kunne man godt have været foruden.

Opringninger til butikken kunne fint foregå på engelsk og der var ingen ventetid på telefonen.. (her kender jeg en del danske butikker der kunne lære noget)..

Hilsen

Haspalm

Til top Vis haspalm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haspalm

soffi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Det er nok bare mig der er super uheldig, jeg har så stadig ikke hørt noget fra dem, men har købt og modtaget et lærred et andet sted fra, bestilt igår og nu hænger det fint.
Til top Vis soffi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soffi

Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Maj 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Jeg bestilte en Z3 fra digitalo.de sidste år.

Gik perfekt, ingen problemer, hurtig respons på email, fine ordreoplysningerne hele vejen igennem lige til min hoveddør hvor UPS manden venligst tog imod mine penge! Så jeg brugte C.O.D. dengang. De bruger de vel stadig?

Overvejer sågar at købe et plasma TV fra dem! idet der er meget stor besparelse på netop det TV.

mvh

claus

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 23 Maj 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Det synes jo heller ikke som et Digitalo problem i Soffi's tilfælde, men et UPS transport problem. Jeg ved ikke hvorfor UPS har andre til at afslutte transporten. Jeg oplever det samme her i området hvor jeg bor, at det er små transportfirmaer der kommer med tingene.
Men jeg mener ikke man kan bebrejde det tyske firma transportforholdene i Danmark.
Og hvis man har skrevet og meddelt man ikke vil betale - så skal man nok se det fra den side, det svarer de ikke på - kunden har taget en beslutning. 
Men det med fragt og transport af gods / pakker til og i forbindelse til private, har igennem de seneste tider fået en underlig prioritering, nærmest nedprioriteret til det umulige, så det er der det hele opstår - desværre. Digitalo har ry for at væe reelle og præcise i deres arbejde og forretningsgang.

Med venlig hilsen

jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

gonzorgg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 Maj 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Generelt når man handler tv , højttalere, surround-souns osv. i Tyskland:

Er produkterne magen til dem jag kan købe i danske butikker / net-butikker?

Jeg får selvfølgelig ikk edanske manualer med, men har produkterne f.eks de samme net.stik som i DK?

Det er sikkert totalt dumme-spørgsmål, men jeg ved faktisk ikke om de har samme "2-huls netstik" som vi har?

Til top Vis gonzorgg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gonzorgg

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 28 Maj 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

gonzorg

Du kan putte det direkte i stikkontakten, hvis det er grej beregnet til det tyske marked, men man kan ikke udelukke at andre lande kan have lidt forskellige specifikationer på modellerne, hist og pist, uden at det nødvendigvis er dårligt.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes