| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har også lige fået min z3 fra digitalo i tyskland - jeg har ikke en finger at sætte på hele handle processen bortset fra en lidt langsom mail. Nu benyttede jeg mig så af at der er oplyst et telefonnummer og det er altså lidt nemmere lige at ringe ned og høre status frem for at gå med tvivl og være tvær.
Jeg bestilte lørdag kl 15.50 ( de lukker vist kl. 16.00) ringede 15.55 og fik bekræftet at de havde modtaget den og at de ville behandle den med det samme. Ups kører ikke i weekenden, vidste jeg på forhånd, så mandag ringede jeg igen og fik at vide at alt var klart det ville blive hentet i løbet af eftermiddagen. Dette kunne bekræftes med modtagelse af mail - varen var i transit. Tirsdag var jeg ude og handle lærred, onsdag kunne jeg via upses hjemmeside følge at varen var out for delivery og kl. 14 blev lærred sat op og kl. 15 holdt en fragtmand ved døren (DOG IKKE UPS).. der var kontant afregning.. også fint nok han fik 1.75 i drikkepenge .. .
Alt taget i betragtning er jeg MEGET tilfreds med dette forløb og kan kun opfordre til handel dernede.. jeg er dog lidt ked af alt det ballade der har været med de danske fragtmænd mht. betalingen.. den kunne man godt have været foruden.
Opringninger til butikken kunne fint foregå på engelsk og der var ingen ventetid på telefonen.. (her kender jeg en del danske butikker der kunne lære noget)..
Hilsen
Haspalm
|