| Forfatter |
|
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 09 November 2005 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
O'Brian: Her findes du en hel del HD film fra det man kalder IMAX: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/content_provid er/film/ContentShowcase.aspx
De har været tilgængelige i lang tid, og hvis I har været i planetariet, så kan man sikkert kende nogen af dem 
Klabo: Der findes skam også flere, og jeg nævnte da en af dem tidligere. The Fifth element har jeg selv og den har været ude i nogle år efterhånden. Der var også en del snak om det, dengang man valgte at udgive HD versionen.
The Transporter findes også i en HD version og der er en ret synlig forskel på den og den almindelige DVD version.
Og som RogueAgent angiver, så er der HD materiale på Total Recall Special Edition disken. Den kan købes her: http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=121989 __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 09 November 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, der er desværre ikke så stort et udvalg af spillefilm i HD endnu.
Men dem her: high-def har et lille udvalg. De koster 23,99 Euro eller ca. 180 kr.
|
| Til top |
|
| |
Klabo Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 09 November 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
|
Klabo,
Jeg ved ikke lige hvorfor det skal gå ud over Arnold, men Total Recall Special Edition har været ude i Danmark et års tid - disc 3 er en DVD-rom med filmen i WMV9 720p.
|
|
|
Ok, og jeg som troede der kun var een.... men sjovt nok er der ingen dk forhandlere der har den på lager...men hjem til samlingen SKAL den..
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 29 December 2005 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg er lige kommet hjem fra USA. Jeg besøgte min bror i Simi Valley uden for L.A. i Californien.
I USA er HD-signalet allerede standart, min bror har da også en Panasonic 42" plasma. Det er virkelige en billed-kvalitet "der siger spar to". Bla. når man ser amerikansk-fodbold. Jeg fik taget nogle billeder af plasmaen, det første billed er fra en serie og det andet er fra Discovery-Channel.

Jeg ser frem til at HD også bliver standart i Danmark.
Mvh. Thomas __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
Reload Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knud98 skrev:
|
For at have en to timer lang film i 720p, kræves der mellem 25-30 gigabyte plads på et medie (Blue-Ray eller HD-DVD). Forestil dig to timers film i 1080p
|
|
|
Er det virkelig rigtigt at Blue-Ray film så vil blive i en 720p opløsning og ikke 1080p?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Reload skrev:
| Er det virkelig rigtigt at Blue-Ray film så vil blive i en 720p opløsning og ikke 1080p? |
|
|
Blu-ray vil give mulighed for 720P og 1080i ved 50 eller 60 Hz, og 1080P ved 24 Hz (plus 480i og 576i for den sags skyld). På grund af den lavere framerate fylder 1080P ved 24 Hz ikke mere end de andre HD-formater. Såvidt jeg har forstået vil 1080P ved 50 og 60 Hz ikke være understøttet. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Reload Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 30 December 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 01 Januar 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
I princippet ja, det vil dog ikke gøre nogen forskel til film-brug. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |