|
Det var godt nok hurtigt mange tilbage meldinger. Tak 
Synes at min nad 218 mangler nogle forskellige ting. Kunne godt tænke mig en lidt mere blød og afslappende lyd med større rum, hørte en rør forstærker som virkelig kunne dette men her kunne jeg ikke lide bassen som var meget tør. Tør siger du!? Mener du tynd og fast/hurtig? Det er ellers ikke det jeg første, som falder mig ind! Mange ældre rørforstærkere er ellers noget varme/opsvulmede - den samme effekt kan sikkert opnås ved blot at sætte en lille effektmodstand på ca 1 ohm i serie HT kablet. Kan desværre ikke huske hvad rør-forstærkeren hed. Prøv et par andre...
Er du tilfreds med bassen i NAD 218THX - prøv at beskrive bassen i den...
Har haft kigget på en classe men den blev solgt for lidt mere end jeg havde råd til. Synes også selv at den densen ser meget fristende ud.
Ice-power har jeg aldrig hørt men af det jeg har læst indtil videre virker det ikke som den lyd jeg leder efter. De er nok for tørre for dig...
Hvis det helt rigtige virkelig gode tilbud skulle komme kan jeg måske finde lidt mere end de 13k men da jeg stadig er på su vil jeg meget gerne holde den på omkring det, eller gerne mindre. Hvem ved måske er du heldig og finde et par E.A.R. 509  |