|
Hvad har Lc. udstyr med det at gøre? hvorfor skal du altid rakke ned på det? er det fordi Mike har det?
Jeg gav det blot som eksempel da alt det LC udstyr, LC opgraderinger af CDafspiller, deres gamle effekter og nye digitale har samme umusikalitet. Om mike har dette udstyr har skam ikke noget med sagen at gøre.
Så kan jeg sige at Linn er noget l**t der ikke kan spille rigtigt!.. HA!! og hvad får vi ud af det!? ikke en skid.
Jammen det vil jeg da gerne have du uddyber, gerne med nogle ekselpler helst CDplader jeg kan lytte og teste om det du siger er rigtigt ? Vi kunne eventuelt mødes hvor du viser mig hvad du mener ???????
SE HER ER EN AF DE AFGØRENDE GRUNDE TIL AT MIKE-J BARE IKKE GAD DETTE MERE, OG NU KUN DUKKER OP NU OG DA.
Det er ikke et angreb på ham, men det er noget han føler og så står det for hans egen regning.
Og den alt afgørende grund til at jeg forbliver anonym hvad angår udstyr ( og jeg har IKKE Lc. udstyr selv om jeg syntes det er gansk ok til prisen og syntes at det lyder både godt, troværdigt og MUSIKALSK hjemme hos Mike.)
Ja vi er forskellige jeg tør sige hvem jeg er og hvad udstryr jeg har og det er efter min mening det bedste grundlag for en sund diskution.
Og HVAD SÅ! hvis du kan høre forskel på dit udstyr og det ikke fungere på dit Linn? det betyder ikke at det ikke fungere andet steds.
Og du kan slet ikke tillade dig at spekulere om en og anden persons udstyr er musikalsk eller ej, eller udtale dig om det er godt eller ej, uden at vide hvad det er, eller bare fordi DU ikke kan lide det.
Jeg har jo givet jer 10 test i skulle teste og i har ikke formået at gennem føre nogle og det antyder svært at i mangler musik og musikalitet i jeres udstyr. Kom dog med noget jeg kan teste som modbeviser mig det jeg mener og siger.
Hvad der gælder for dig og i dine øre hjemme hos dig er ikke nogen sandhed der er universal gældende for alle.
Tror du at du er en og anden smags og musikalitets dommer eller gud her inde Jonas?
GUD det er jeg ikke blevet kaldt før men jeg takker og må afvise så stor er jeg ikke. Da jeg ikke mener at HIFI er en smagssag er jeg sørme ked af at du kalder mig for smagsdommer 
Jeg syntes bestemt ikke at du er flink men at din tone er arogant bedre vidende og selv fed samt til tider direkte uforskammet.
Tjaaa det er din tolkning jeg ser mig nu blot som en nysgerrig HIFI gut der går op i musik med hele mit hjerte, se blot mine små boligforhold og mit gamle tøj.
Morten. |