| Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
duck64 skrev:
|
Eneste kommentar her fra er :
Er ikke her som led i nogen popularitets konkurrence, så sig hvad i vil.
We dont give a sh*t!.. 
|
|
|
Waauw
Mvh Hygnos fra Kneppos __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er I klar over at vi i fremtiden kan se tråde med indlæg udelukkende fra Duck64, hvor de diskuterer med dem selv. Det kan jo blive ganske spændende og informerende læsning i stil med:
"I don't give a sh*t"
"Are you talking to me?" (med Robert De Niro accent)
Er det bare mig eller er det paranoidt?
http://www.rubber-ducks.org/index.html
|
| Til top |
|
| |
jack Udelukket fra forum

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Duck64
Du fortæller, hvad dit anlæg har kostet, dvs 170000 ca. Du vil ikke afsløre mere, fordi du ikke vil sættes i bås.
Jeg tænker på, hvad jeg kan bruge den information til. 170000 kr. Det er mere end 100000, men mindre end 200000. Og ??????????????
Må jeg spørge, om du har købt dit anlæg som nyt eller brugt. Lagde du 170000 kontant eller har du lånt pengene.
Vil du anbefale, at jeg anskaffer mig samme anlæg som dig. Hvad det så er for et anlæg.
Hvor kan jeg evt. lytte et anlæg som dit.  __________________ I am always right, unless I´m wrong.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og er 170000 noget de allesammen har givet for deres anlæg, for det ville da være ret underligt.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo rent Dupont og Dupont og Dupont og...
|
| Til top |
|
| |
jack Udelukket fra forum

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 19 Oktober 2003 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans cdspille har kostet 28000. Det kunne godt være en Gamut men den koster vist kun 27000. __________________ I am always right, unless I´m wrong.
|
| Til top |
|
| |
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jack skrev:
|
Hej Duck64
Du fortæller, hvad dit anlæg har kostet, dvs 170000 ca. Du vil ikke afsløre mere, fordi du ikke vil sættes i bås.
Jeg tænker på, hvad jeg kan bruge den information til. 170000 kr. Det er mere end 100000, men mindre end 200000. Og ??????????????
Må jeg spørge, om du har købt dit anlæg som nyt eller brugt. Lagde du 170000 kontant eller har du lånt pengene.
Vil du anbefale, at jeg anskaffer mig samme anlæg som dig. Hvad det så er for et anlæg.
Hvor kan jeg evt. lytte et anlæg som dit. 
|
|
|
Alt er købt brugt.
Anbefalinger er ikke noget jeg gør i.
Spørg om et specifikt apperat og jeg vil udtale mig om dette ud fra min viden og erfaring jeg eventuelt har med dette apperat.
Hvis jeg ingen erfaring har med det? vil jeg blot oplyse om dette.
Har du spørgsmål om højtalere & DIY. vil Mike-J muligvis svare på disse ( hvis han får tid ).
vh.
Morten. __________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 27 Oktober 2003 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa rapand!
Vi mangler at høre om denne her er god nok!
Den har stået i "emnefri tråd" i længe nu og ventet på bekræftelse fra jeres side.
Hvordan Duck 64 kom til at hedde Duck 64!
Jeg har følgende teori om hvor Duck 64 navnet kommer fra.
Først lige en beskrivelse af en oplevelse:
En Bornholmer hvis navn jeg ikke længere husker, var en tur i Kbh for at se på udstyr. Efter forretningernes lukketid, skulle tiden ødes bort i det Københavnske natteliv indtil færgeafgang. Som så mange andre før ham, havner vor enthusiastiske ven i gaden over alle "Istedgade". En meget hjælpsom dame får vor ven i snak og snart har hun solgt ham noget der hedder 69. Op ad trapen af med træskoene og så fik vor ven leveret stadens bedste service, lige indtil den hjælpsomme dame, slap en temmelig kraftig vind - måske stormvejr eller en temmelig luftig bund var et mere passende udtryk. Men de er tapre på klippeøen - ja de er så, med vand i øjnene og hår mellem tænderne, gik vor gode ven til angreb igen. Resultatet var det samme - Uhadada nu krævede det ikke længere hår mellem tænderne, men hår på brystet at være Bornholmer i Kongens København, men tapperheden var stadig intakt. 5 gange skete dette før vor tapre ven gav op, smuttede i træskoene og bad om tilgodeseddel på de sidste 64.
Se sådan fandt de på nummeret derovre, tror jeg.
Duck skulle have været stavet med "F", så den hjælpsomme dame kan forstå, at hun godt kan gi´en anden de 64 han har til gode, men dette forum er et fint forum, så man må ikke oprette brugerprofiler med navne, der er anstødelige.
Sådan tror jeg helt bestemt Duck 64 blev født.
Hvad tror du? 
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da endt med at være en ganske sjov tråd __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |