Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
Sendt: 07 November 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
Fremmede skrev:
Jeg er overbevist om at 26/26S var rasende gode. Jeg var ked af at gå af med min da det skete. ML 32 har en lydkvalitet der er i paritet med 26/S, måske en smule bedre bund og rum. Men 326S er langt bedre! . Vi har bare ikke hørt så meget om den. Jeg tror ML hat et lager af 32 der skal sælges først! Jeg har aldrig hørt en kontrolforstærker så god som 326S! ---Låget er eloxeret!
mvh
Nej den vil jeg også gerne høre , ja tro også der er noget om den ML32 for den er sgu let at få til low price .
Kunne godt være man skulle ligge en order ind på 326S .
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
Sendt: 08 November 2005 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
Martin_Kbh skrev:
Brian7500 skrev:
XenoCypraZ skrev:
jensen skrev:
Hvad er det for nogle højtalere ?
Revel
ER det delefiltret der ligger der foran enhederne - det er jo kæmpe - hvad skal alle de komponenter til for?
Ja det er delfilter .
Den demo var dårlig , jeg ved ikke hvorfor de ikke kan lade musikken spille , de gik mere op hvordan det var lavet og af hvem , lidt synd for det ødelage det hele så den tog jeg 3 gange lidt af det samme inde ved B&w (snak færdig også hold kæft og lade musikken flyde ).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum