Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 05:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hvad er det "Red." redigerer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 12 November 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Quote Ricky:

Finder man en helligdag et sted, er man altid velkommen til at sende en privat besked.

Som skrevet i mit første indlæg i denne tråd, var det netop hvad jeg gjorde, jeg fik dog ingen respons, og så er det jo ikke nemt at komme med gode råd eller få hjælp til sine forståelsesproblemer.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 12 November 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Ingen respons?

Læs lige tråden een gang til
Så vidt jeg kan se, skriver redaktøren at emnet er taget til efterretning
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 12 November 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Det var nu, at jeg havde sendt en privat mail angående min manglende evne til at forstå den tekst der omhandlende Xindak kabler jeg henviste til, men det er ok med mig at jeg nok heller ikke skriver forståeligt, så lad det nu ligge.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 12 November 2005 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

OK, jeg er ikke bekendt med den sendte mail, men vi kan slet ikke være uenige om at korrekturen kunne være bedre!

Din påpegning er taget til efterretning!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 November 2005 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

Quote Ricky:

Finder man en helligdag et sted, er man altid velkommen til at sende en privat besked.

Som skrevet i mit første indlæg i denne tråd, var det netop hvad jeg gjorde, jeg fik dog ingen respons, og så er det jo ikke nemt at komme med gode råd eller få hjælp til sine forståelsesproblemer.

Redaktionen modtager MANGE mails hver dag.

Det kan desværre ikke undgåes, at der smutter en eller 2 mails i ny og næ.

Husk at udfylde enme-feltet i mailen ved henvendelse, så er den nemmere at skelne fra i mængden. 

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 November 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Hvad er det red." redigerer?

Det kan godt være korrekturen kan være bedre, men det er nu ikke så galt som nogen vil gøre det til.
Når man modtager breve fra offentlige institutioner og alle mulige steder fra, steder som man kunne forvente en rimelig høj standard fra, så er de ofte formuleret og stavet dårligt. 
På samme måde forholder det sig med aviser, blade og alt andet vi gåt ned og køber i kiosken - der er fejl og bøffer hist og pist.
Når man læser de mange tråde her i forum - så er det meget værre, både i sprog, formulering og stavning.
Jeg tror vi alle kender det at have meget travlt, ligesom det med det skrevne sprog til tider ikke helt er hvad det har været, så jeg må som på alle andre måder omkring Hifi4all rose dem for deres arbejde - der er ikke noget at kritisere, detligegr inden for det man oplever bredt i samfundet.
Så hvis der findes en enkelt pedant eller to på det grammatiske, så tror jeg selv de overlever, men jeg er overbevist om, at langt det store flertal 99,99 % forstår det der skrives, ligesom de er enige i at det er i en flot standard.

At så Kenneth melder ud, at han kan se den / de pågældende fejl, tilmed lover han at være endnu mere grundig, jamen det er så flot som noget kan være og det udtrykker format.

Det er så dejligt når der er noget, man kan glædes over og udtrykke glæde ved, det giver faktisk en god følelse og nogle gode dage.
Modsat - går man og får tendens til indadvendthed, depression og udvikler sig til en rigtig gnavpot, over at skulle finde alle andres små fejl og mangler, dog med undtagelse af de få som føler sig bedre og ophøjet over alle andre, de elsker at finde petitesser og kaste dem i hovedet på folk.

Så lad os nu glædes over HiFi4all, det er et rigtig lækkert sted for HIfi, lyd og billeder, vi har et online magasin som er positivt i særklasse og hvor alle kategorier er samlet bredt under et.

Det er snart jul - kom så i julehumør og accepter at sættenissen er aktiv hele året rundt - her som der.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 13 November 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Det er også decideret fejlagtigt når der skrives, at Marantz er først med 1080p! (hvad man så end skal bruge det til?)

Denne Classé afspiller har været ude siden juli måned: http://www.classeaudio.com/delta/detail-cdp-300.htm

Tages "annoncørens" ord altid for gode varer?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 13 November 2005 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

En gang til

Nyheder har intet med vores annoncører at gøre!!!
De kan sendes kvit og frit - også selv om man ikke har en annoncøraftale.

Der ude over er det utopi at tror at redaktionen er de altvidenede oraker, og ved hvem er er først med hvad - vi kender desværre ikke til alle tekniske detaljer på samtlige produkter på markedet - som om det da kunne være ret cool hvis vi gjorde!

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

jdg1

Som bruger må du også prøve at forstå virkeligheden og skille tingene ad. Som jeg ser det, må det 100 % være producent, importør eller distributør der 100% står for hvad de oplyser og vil have oplyst. Oplyser de noget forkert, så må de da selv stå inde for tingene og få høvlene af forbrugerne.

Såfremt man fra en redaktions side falder over et eller andet, som man ser er helt hen i vejret, så kan man rette det eller spørge hos pågældende producent. Men generelt kan det ikke være redaktionens job, at holde dem der tjenere pengene og ønsker at fremføre produkterne som nyhed, i ørerne.
Redaktionen kan sætte det op og præsenterer det pænt, resten må være dem der sender det ind, der sørger for at tingene er i orden.

jdg1, find nu noget positivt, det der flueK......, hvad skal vi overhovedet bruge det til. De pågældende produkter har fået en pæn presentation, resten finder forbrugeren ud af ude i butikkerne. Alt det andet må du afklare med distributørerne, vi brugere af Hifi4all 99,99% er antageligt ganske tilfredse.

Alle i redaktionen gør et pokkers stort og flot arbejde - og SMÅ fejl kan man finde alle steder.

senest så jeg at Rotel prøver at fremføre, under nyheder i Hifi4all, at deres nye flerkanals forstærker er digital, uagtet at den er analog og det er en fejl det de skriver.  
Når man ser sådan noget, så kan man da godt henvende sig til redaktionen og gøre opmærksom på det, men det behøves da ikke at gøres med store sværdslag i tråde med brok og en masse palaver. 
Og igen, det er 100 % distributørens ansvar og fejl, redaktionen er da ikke et multi leksikon i data og teknologi.

Som jeg skrev tidligere, det er snart jul, kom i julehumør og lad sættenissen have sit eget lille liv hele året, alt andet går bare ud over humør og blodtrykket.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

jdg1

Som bruger må du også prøve at forstå virkeligheden og skille tingene ad. Som jeg ser det, må det 100 % være producent, importør eller distributør der 100% står for hvad de oplyser og vil have oplyst. Oplyser de noget forkert, så må de da selv stå inde for tingene og få høvlene af forbrugerne.

Såfremt man fra en redaktions side falder over et eller andet, som man ser er helt hen i vejret, så kan man rette det eller spørge hos pågældende producent. Men generelt kan det ikke være redaktionens job, at holde dem der tjenere pengene og ønsker at fremføre produkterne som nyhed, i ørerne.
Redaktionen kan sætte det op og præsenterer det pænt, resten må være dem der sender det ind, der sørger for at tingene er i orden.

jdg1, find nu noget positivt, det der flueK......, hvad skal vi overhovedet bruge det til. De pågældende produkter har fået en pæn presentation, resten finder forbrugeren ud af ude i butikkerne. Alt det andet må du afklare med distributørerne, vi brugere af Hifi4all 99,99% er antageligt ganske tilfredse.

Alle i redaktionen gør et pokkers stort og flot arbejde - og SMÅ fejl kan man finde alle steder.

senest så jeg at Rotel prøver at fremføre, under nyheder i Hifi4all, at deres nye flerkanals forstærker er digital, uagtet at den er analog og det er en fejl det de skriver.  
Når man ser sådan noget, så kan man da godt henvende sig til redaktionen og gøre opmærksom på det, men det behøves da ikke at gøres med store sværdslag i tråde med brok og en masse palaver. 
Og igen, det er 100 % distributørens ansvar og fejl, redaktionen er da ikke et multi leksikon i data og teknologi.

Som jeg skrev tidligere, det er snart jul, kom i julehumør og lad sættenissen have sit eget lille liv hele året, alt andet går bare ud over humør og blodtrykket.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Så kan du godt sænke pegefingeren igen!

Jeg tror at du i den grad overfortolker mit indlæg

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

jdg1

Det er som ikke noget med at hæve eller sænke pegefingeren - det er bare ikke nødvendigt at kværulere over den slags - det er jo præciseret og klart hvordan tingene hænger sammen og bør hænge sammen - ud fra det mener jeg, at yderlig kritik af administrator / redaktion, er at skyde forbi målet.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

jdg1

Det er som ikke noget med at hæve eller sænke pegefingeren - det er bare ikke nødvendigt at kværulere over den slags - det er jo præciseret og klart hvordan tingene hænger sammen og bør hænge sammen - ud fra det mener jeg, at yderlig kritik af administrator / redaktion, er at skyde forbi målet.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Kværulere - det er vist din metier - og lad os så undlade at spilde flere tomme floskler i denne tråd

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

jdg1

Jeg er helt enig med dig, det er helt unødvendigt med at bruge denne tråd til det brok, som ikke er berettiget imod redaktionen, derfor tillader jeg mig at gå imod den holdning til at sidde og brokker og kværulerer over ligegyldigheder og ingenting .

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

jdg1

Jeg er helt enig med dig, det er helt unødvendigt med at bruge denne tråd til det brok, som ikke er berettiget imod redaktionen, derfor tillader jeg mig at gå imod den holdning til at sidde og brokker og kværulerer over ligegyldigheder og ingenting .

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Som sagt er du gået helt forkert af mit indlæg - imponerende at du kan skrive så meget om så lidt

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 13 November 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Stop nu - det gik for stærkt - det har jeg beklaget og lovet bedring - hvad mere vil I ha ?? 
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:
Stop nu - det gik for stærkt - det har jeg beklaget og lovet bedring - hvad mere vil I ha ?? 

absolut intet

Hvis I bare gjorde halvdelen af hvad I allerede gør, så ville jeg stadigvæk være en yderst tilfreds bruger

Mit tidligere indlæg var ikke en ment som (ukonstruktiv) kritik af redaktionen. Jeg tror der blev læst lidt for meget mellem linierne

Bliver fedt at set det nye site i morgen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes