Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dau Smadderlækker Apollo Jeg kan huske jeg drømte om den Rotel effekt, da den kom på markedet. Desværre fik jeg aldrig prøvet den i egen stue
Dit anlæg ser sguda ellers musikalsk ud min ven
GOD WEEKEND!!! __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Dau Smadderlækker Apollo Jeg kan huske jeg drømte om den Rotel effekt, da den kom på markedet. Desværre fik jeg aldrig prøvet den i egen stue
GOD WEEKEND!!! |
|
|
Hej Rockforlife, tak for ordene og i lige måde med den gode weekend  Dybest set er jeg egentlig også meget glad for den, men for at få den til at spille mere optimalt har jeg været nødsaget til at sætte min BBG længere ud fra væggen end konen synes er rigtig fedt  __________________ mvh
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
rockforlife skrev:
GOD WEEKEND!!!
|
|
|
Hej Rockforlife, tak for ordene og i lige måde med den gode weekend Dybest set er jeg egentlig også meget glad for den, men for at få den til at spille mere optimalt har jeg været nødsaget til at sætte min BBG længere ud fra væggen end konen synes er rigtig fedt 
|
|
|
... Så må du bare give hende lidt ekstra diller  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm, det var da en løjerlig tone ligepludselig..... Nå anyway, mit anlæg spiller egentlig meget fedt, men jeg drømmer om at prøve en røramp. Mon ikke sådan en vil passe godt med en Rega Apollo + et par Vienna BBG? Iøvrigt, jeg kan se på nogle af dine indlæg at du står tidligt op, det er godt med sådan en lille størrelse til at få os ud af fjerdene
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hmmm, det var da en løjerlig tone ligepludselig..... Nå anyway, mit anlæg spiller egentlig meget fedt, men jeg drømmer om at prøve en røramp.
Mon ikke sådan en vil passe godt med en Rega Apollo + et par Vienna BBG?
Iøvrigt, jeg kan se på nogle af dine indlæg at du står tidligt op, det er godt med sådan en lille størrelse til at få os ud af fjerdene
|
|
|
Ja mænd og dillere er en løjerlig størrelse, ingen tvivl om det 
Og ja, jeg er klasse A menneske, og står tideligt op. Om min lille søn vækker mig eller ej, så kan jeg ikke sove længe Jeg vil meget hellere sidde og stirre på mit anlæg, end at sove 
Rørforstærker! Det skal man da prøve i sit hifiliv. Skulle jeg ud og prøve nyt udstyr i denne tid, ville jeg prøve disse Steen Th........ (hvad er det nu han hedder til efternavn?) rørbamser. De lyder til at være gode, og koster ikke "helt vild" meget 
Var det ikke noget?
__________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten
Jeg har netop investeret i et sæt brugte VA Beethoven, og jeg må dælme gi dig ret....
Fahrenheit lyder s## godt, især et nummer som "Without your love" det spiller bare
Har også alt med TOTO.................. L.I.A. lyder vel også godt på Sourrounden?? __________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rockforlife, det link du har sendt ser spændende ud, men stadig er jeg lidt i tvivl om hva d mit næste træk bliver. Vender tilbage desangående 
rockforlife skrev:
mn1974 skrev:
hmmm, det var da en løjerlig tone ligepludselig..... Nå anyway, mit anlæg spiller egentlig meget fedt, men jeg drømmer om at prøve en røramp.
Mon ikke sådan en vil passe godt med en Rega Apollo + et par Vienna BBG?
Iøvrigt, jeg kan se på nogle af dine indlæg at du står tidligt op, det er godt med sådan en lille størrelse til at få os ud af fjerdene
|
|
|
Ja mænd og dillere er en løjerlig størrelse, ingen tvivl om det 
Og ja, jeg er klasse A menneske, og står tideligt op. Om min lille søn vækker mig eller ej, så kan jeg ikke sove længe Jeg vil meget hellere sidde og stirre på mit anlæg, end at sove 
Rørforstærker! Det skal man da prøve i sit hifiliv. Skulle jeg ud og prøve nyt udstyr i denne tid, ville jeg prøve disse Steen Th........ (hvad er det nu han hedder til efternavn?) rørbamser. De lyder til at være gode, og koster ikke "helt vild" meget 
Var det ikke noget?
|
|
|
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ning skrev:
Hej Morten
Jeg har netop investeret i et sæt brugte VA Beethoven, og jeg må dælme gi dig ret....
Fahrenheit lyder s## godt, især et nummer som "Without your love" det spiller bare
Har også alt med TOTO.................. L.I.A. lyder vel også godt på Sourrounden?? |
|
|
Hej Ning, det er godt at høre at du er glad for dine nye speakeres.... men, men, men jeg er ikke ret enig i at Fehrenheit er godt produceret. Mage til fladt produceret papkasse synes jeg at jeg skal lede længe efter.... Det er i mine øre næsten usandsynligt at det skulle være samme band som på f.eks. Toto 4 og ikke mindst noget af det nyere Toto som f.eks. mindfields. Ovenstående blev meget meget tydeligt for mig da jeg var med til en session hos Jkjaers sammen med Svanen. Vi spillede på Krell kav 400, Rega Spollo og Vienna Strauss. Dette setup lyder stinkende godt bare ikke med Fahrenheit. Når denne svada så er fyret af skal det siges at jeg har alt med Toto, både på plade og stortset også på CD, endvidere synes jeg at der er nogle enormt fede/ lækre numre på netop Fahrenheit. Venligst __________________ mvh
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Morten
Jeg forstår dig ikke helt....
prøv lige at læse hvad du selv skrev på side 5..... __________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hejsa,
sidder lige en søndag formiddag og har "smidt" konen og datteren ud at gå tur....
Toto´s Fahrenheit begår sig dæleme godt på en Rega Apollo - der er altså mange detaljer jeg ikke har hørt før på mine små babyer  |
|
|
uha uha uha uha..... jeg har da vist godt og vel jokket mig selv ud i spinaten - jeg bøjer mig ærbødigst i støvet med en undskyldning  Jeg sidder sikkert bare med lytteindtrykket fra kav 400, rega apollo og vienna´s strausser in mente.... Anyways, en plade kan vel godt være produceret med hovedet under armen og samtidig være superdetaljeret....... ....men mester, kan vi ikke blive enige om at TOTO er et fedt band uanset????? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er sgu sjovt - sandheden er ikke en konstant størrelse - Det der lyder stinkefedt på et anlæg kan lyde  på et andet... det er ikke let at være HiFi-nød
Audioslave lyder dog stadig kun godt på ghettoblastere - WHY!!!!! __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
ning Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ABSOLUT
Har set dem live 3 gange nu senest her i marts måned i Middelfart sammen med mine 3 drenge som er blevet fodret med deres musik næsten fra fødslen
Kommer forøvrigt til Danmarks Smukkeste Festival............. __________________ mvh Ning
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ning skrev:
ABSOLUT
Har set dem live 3 gange nu senest her i marts måned i Middelfart sammen med mine 3 drenge som er blevet fodret med deres musik næsten fra fødslen
Kommer forøvrigt til Danmarks Smukkeste Festival............. |
|
|
ja jeg ved at de kommer til Skanderborg og ville helt vildt gerne høre dem, men der er desværre vistnok udsolgt  __________________ mvh
|
Til top |
|
|
razz5000 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 40
|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
razz5000 skrev:
Rigtig lækkert setup der! |
|
|
tak for det, er dg lidt på udkig efter et andet forstærkersæt eller int. amp - jeg har ikke rigtig pladsen til at få det her til spille optimalt synes jeg. __________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Juli 2006 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej nu har jeg så igen været ude at skifte på markedet og er endt op med en Roksan Caspian M
integrated.... Godt nok er den ikke så kraftig, men uha hvor jeg synes at den spiller musikalsk - hvilket jeg ikke kunne få mit tidligere Rotelsæt til......
Så jeg er en glad mand
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Juli 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
har jeg så nu i min søgen efter den perfekte forstærker??? Det er ikke nemt at vide, men mon ikke at jeg tager en dejlig lang pause mth. udskiftning af anlæg  Efter at have lyttet til Keane i et par timer og Tina Dickow må jeg sige at det vist egentlig var en ret så god ide at udskifte mit Rotel med en Roksan Caspian M integrated.
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 02 Juli 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
har jeg så nu i min søgen efter den perfekte forstærker??? Det er ikke nemt at vide, men mon ikke at jeg tager en dejlig lang pause mth. udskiftning af anlæg
Efter at have lyttet til Keane i et par timer og Tina Dickow må jeg sige at det vist egentlig var en ret så god ide at udskifte mit Rotel med en Roksan Caspian M integrated.
|
|
|
Pænt tillykke med din nye baby Sig mig, har din nye Roksan forstærker pre/out? __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Juli 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pænt tillykke med din nye baby  Sig mig, har din nye Roksan forstærker pre/out? Hej rock............. ja min lille nye har pre/ out.
__________________ mvh
|
Til top |
|
|