Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 05:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: tv tuner til Z4 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Snurrerundtlyd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Status: Offline
Sendt: 13 November 2005 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

PrivateJoker skrev:
ja du har ret, jeg læste lige om det. Det var bare mig som havde læst om det engang og misforstået det. Det ser sgu ellers godt ud, så lad dem bare skynde sig 

Prøv at kontakte din lokale antenneforening i Helsingør og hør hvornår det kommer til Helsingør.
Nogle forum-medlemmer fra Århus har spurgt Århus Antenneforening og de siger at det kommer i Århus i morgen selvom det ikke er annonceret på Stofas hjemmeside endnu.

Til top Vis Snurrerundtlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snurrerundtlyd

PrivateJoker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Sendt: 13 November 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Crazy!!! 

Det kan du da lige bande på at jeg gør!

Til top Vis PrivateJoker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrivateJoker

Snurrerundtlyd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Sendt: 13 November 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

PrivateJoker skrev:
Men som ZuluDK siger så vil jeg da lige prøve at se om min reciever kan få et analog signal ind og smide det ud gennem HDMI. Det betyder jo ikke så meget om der bliver smidt til projektoren i 720p, da signalet alligevel er helt til rotterne (ja STOFAs analoge signal er sgu ikke for godt)

Ja det er jo let at teste. Du kan bare sende et Composite-, S-Video- og/eller Component-signal fra din DVD-afspiller til AVR-3806 og videre til Z4 for at teste om receiveren kan konveretere det til HDMI og om Z4 selv kan opkonveretere det til dens egen opløsning.

Til top Vis Snurrerundtlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snurrerundtlyd

PrivateJoker
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

jep, men bliver først en anden dag, for jeg sidder og knokler med en rapport som skal aflevers i morgen! Jeg skal nok skrive ind om et kan lade sig gøre, men mon ikke? Det er faktsik en okay forstærker/reciever 
Til top Vis PrivateJoker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrivateJoker

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 November 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Snurrerundtlyd skrev:

Ifølge http://denon.de og http://www.denon.co.uk kan AVR-3806 hverken op- eller nedkonvertere når den konverterer fra analog og sende det ud via HDMI.

Okay, nu tænkte jeg mere på opkonvertering til HDMI, ikke så meget på opskalering. Om den opskalerer composite/s-video kilder er ret ligegyldigt i denne forbindelse.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

PrivateJoker
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Undskyld det sene svar, men jeg har nu koblet min DVD optager til min Denon 3806 via S-VHS, og det kører som en drøm. Jeg har dog bestilt det digitale spejl hos STOFA, og venter spændt på det, eftersom mit nuværende billede fra STOFA ligner noget der er løgn!

Hvis der er nogle, som har forslag til en fed TV turner til dette formål er de mere end velkomne til at foreslå.

Jeg har selv kigget lidt på denne sag http://www.elektronikwelt.net.s1.borschel-sat.de/product_inf o.php?products_id=522 Det ville dog være rart hvis den havde HDMI udgang, men der findes vist ikke nogle lige pt

Lynge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 02:40 | IP-adresse registreret  

Plasma Enhancer fra pixel magic systems

http://www.pixelmagicsystems.com/products/video_processors/p lasma_enhancer.htm

pris ca. 10k

Jesper

Til top Vis Lynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lynge

PrivateJoker
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 05:57 | IP-adresse registreret  

hmm ja den ser nu meget lækker ud, men 10 kg for en tv tuner er nok lige i overkanten. Desuden skal den helt have indbygget Irdeto i da den jo skal bruget med STOFAs Digitale Spejl

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes