| Sendt: 24 November 2005 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate: Er du generelt meget pirrelig? Det var ikke en angreb mod dig og jeg prøvede da ikke at udbrede noget andet budskab, men når folk siger ting som:
Citér:
| Og lur mig; jeg tror ikke på, at lcd/plasma kan holde i længden grundet den ringere billedkvalitet der er i dem i for hold til CRT. Philips 9520/9570
Jeg og andre forbrugere vil have bedre kvalitet end CRT og det får vi ikke i lcd/plasma.
Den eneste rigtige vej og gå er projektion på lærred og på tv. |
|
|
Så vil man da naturligvis reagere. Jeg har aldrig sagt at fladskærme er bedre pt. og jeg drager aldrig sådanne generelle konklusioner. Så hvor du kommer op med det har jeg meget svært ved at se? Fordi hifi4all arbejder med hi-fi, siger de så også nødvendigvis at alt andet er dårligt?
Du har så lagt din holdning, men at fare op fordi du bliver sagt imod er da højest besynderligt. Så må du lade vær med at lægge op til debat i første omgang.
Jeg håber det bliver det sidste ord. Ellers ender det bare i mudderkastning. Hvis du vil diskutere emnet, uden mit engagement i flatpanels, så vil jeg da gerne være med, men ikke hvis det skal foregå med personlige angreb. Det er en udtalelse om ensidighed altså ikke... __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|