Forfatter |
|
ChristianK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så var det idag jeg modtog Vienna Haydn Grand... Uha jeg glæder mig til at lytte til dem.... Har lige lyttet på dem i en halv time, hvor de jo langt langt fra er tilspillede, og hold da op... Hvis det kun bliver bedre, er jeg da en heldig mand :D I skal nok få billeder snart :)
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ChristianK er du en glad mand eller?
Kan du lige få taget et par billeder så vi kan se hvordan Luxmann og Haydn "lyder!?!?!?!" __________________ mvh
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Årh så kun fordi det er jer da! :P Højttalerne er sat på midlertidige skodstandere, indtil jeg får mine egne, og jeg skal også snart have fat i noget nyt højttalerkabel... Men her er skønhederne:  
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe, min står på den samme type stander, jeg er dybest set glad for mine...har lige fyldt dem med ovntørret sand i weekenden  billigt tips, det giver en lidt bedre fasthed synes jeg __________________ mvh
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hehe, min står på den samme type stander, jeg er dybest set glad for mine...har lige fyldt dem med ovntørret sand i weekenden billigt tips, det giver en lidt bedre fasthed synes jeg  |
|
|
Jamen nu får jeg lavet nogle i rustfrit stål, med 6 mm rustfri plade som top og bund... og hvor der kan fyldes sand i... Så derfor er disse midlertidige ;)
|
Til top |
|
|
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uh lækre højttalere
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
mn1974 skrev:
hehe, min står på den samme type stander, jeg er dybest set glad for mine...har lige fyldt dem med ovntørret sand i weekenden billigt tips, det giver en lidt bedre fasthed synes jeg  |
|
|
Jamen nu får jeg lavet nogle i rustfrit stål, med 6 mm rustfri plade som top og bund... og hvor der kan fyldes sand i... Så derfor er disse midlertidige ;) |
|
|
okay det glæder jeg mig til at se. __________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan måske så også sige at din overskrift ang. haydn til låns er lidt misvisende, da du i tankerne har købt dem helt eller hvad? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fede højttalere! Man skal passe på med at låne ting hjem. Man kommer nemt til at købe noget... Interessant tv du har. Hvor dybt er det?
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja altså indtil videre har jeg jo bare lånt dem af Jensen, men øhhh... Jeg tror altså ikke jeg får bedre stander-HT for de penge, så jeg tror jeg er en køber ;)
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schrammelll skrev:
Fede højttalere! Man skal passe på med at låne ting hjem. Man kommer nemt til at købe noget...
Interessant tv du har. Hvor dybt er det?
|
|
|
Hehe ja... Synes jeg kan fornemme det :P Ang TV.... Det er ca 57 cm dybt, der hvor det er allerdybest... Men i forhold til andre 32" CRT er det ikke særlig dybt... :) Link
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg glemte at nævne at dine nye højttalere iøvrigt er kanon flotte - mine er i sort pianolook, men jeg kan da gå hen og blive helt misundelig __________________ mvh
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
jeg glemte at nævne at dine nye højttalere iøvrigt er kanon flotte - mine er i sort pianolook, men jeg kan da gå hen og blive helt misundelig  |
|
|
Haha :D Ja, jeg havde også mest tænkt på Rosewood, men den finish der er på disse højttalere slog da lige fødderne under mig... De er kanonflotte :D
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den snyder lidt på billedet. Den ser mindre ud. Jeg overvejer selv et nyt tv, men ved ikke helt om tiden er klar til en flad... Man høre både godt og skidt om dem. Og da jeg har pladsen til et dybere så kunne det jo være alternativet. Hvis det ikke er for dyrt vel og mærke...  Er du tilfreds med billedkvaliteten?
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schrammelll: Jeg venter i hvert fald med et fladt TV (SED bliver spændende! :D)... Det er et meget lille antal af LCD og plasmaer der har imponeret mig, så jeg valgte sq at købe et CRT... Og ja, jeg er tilfreds med billedkvaliteten... Farverne er rigtig gode... Især efter at jeg kalibrerede den med det der THX kalibrering der er med StarWars filmene :P Dog skal man lige vænne sig til 100Hz, hvis man ikke er vant til andet end 50 ;)
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også man ofte bliver skuffet. Det virker heller ikke til at alle butikker er lige seriøse når de sætter det op. Det er svært at bedømme hvad man reelt kan forvente af fladskærmene. Enten ser det super godt ud fordi de kører HD-klip, eller også ser det nærmest katastrofalt ud fordi én billig videomaskine trækker samtlige tv i butikken gennem samme tvivlsomme antennekabel. Jeg må se nærmere på det når der er skillinger nok på kistebunden...
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe... Nu arbejder jeg selv på værkstedet i en 2tal forretning, hvor vi også kører med HD... (dog kun ÆGTE HD på 2-3 skærme)... Jeg kan blive ret irriteret over de forretninger der kun viser tegnefilm... For så ved man jo at de er ude på at sælge katten i sækken...
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

|
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Novisad :D Jeg tror faktisk jeg forlader computeren nu, og går op og lytter til noget Ray Charles ;)
Godnat gutter!
|
Til top |
|
|