Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 15:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony KDF-E50A11E Tråden... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 29 November 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

zuluDK skrev:
Har du prøvet at tilslutte noget via DVI/HDMI?

Det kunne være interessant at vide om det understøtter 1:1 pixelmapping via DVI/HDMI.
Læs mere om 1:1 pixelmapping her:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30666
og her:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27344&P N=1

Jeg har kun haft min DVD afspiller sat til via HDMI upscaled til 720p og det har været uden problemer...

Desværre har jeg pt. ikke et grafikkort med DVI udgang, så jeg har ikke mulighed for at afprøve testmønstret..
Til top Vis VonLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af VonLarsen

VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 November 2005 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

huzx skrev:
Er der iøvrigt nogen der ved hvornår KDF modellerne kommer i danske butikker/internetshops? Jeg MÅ BARE HA' ET!

Du kan vist nok bestille 50" på sony.dk nu.. det koster så 17.000,-

midtdata.dk har 42" med leveringstid på 1-2 dage (med forbehold) og 50" kommer engang i midten/slutningen af december.

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 November 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

VonLarsen skrev:
Her er lidt billeder jeg har taget.. De er self. komprimerede i jpg og derefter af simpleviewer, så det er begrænset hvor meget det siger om kvaliteten... men de kan i hvert fald ses her:

http://www.pixiemachine.com/tv/

Hvor stor et bord (base) skal det have, og hvilket er det du bruger?
Hvilket sted i tyskland havde du købt fra?

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99

zuluDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: København
Sendt: 29 November 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

VonLarsen skrev:

zuluDK skrev:
Har du prøvet at tilslutte noget via DVI/HDMI?

Det kunne være interessant at vide om det understøtter 1:1 pixelmapping via DVI/HDMI.
Læs mere om 1:1 pixelmapping her:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30666
og her:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27344&P N=1

Jeg har kun haft min DVD afspiller sat til via HDMI upscaled til 720p og det har været uden problemer...

Desværre har jeg pt. ikke et grafikkort med DVI udgang, så jeg har ikke mulighed for at afprøve testmønstret..

Det var ærgeligt. Det kunne ellers være sjovt at vide.
Til top Vis zuluDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zuluDK

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 November 2005 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Du skal ikke tro på de 1-2 dages levering, jeg bestilte noget ram den 22-11 med 2 dages levering, nu står der Forventes på lager d. 02-12-2005

Jeg har været inde hos impotøren og se, de forventer at have sony'en 31/01, der er godt nok lang tid til.

Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 November 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

tnc99 skrev:
VonLarsen skrev:
Her er lidt billeder jeg har taget.. De er self. komprimerede i jpg og derefter af simpleviewer, så det er begrænset hvor meget det siger om kvaliteten... men de kan i hvert fald ses her:

Hvor stor et bord (base) skal det have, og hvilket er det du bruger?
Hvilket sted i tyskland havde du købt fra?

Basen/foden på tv'et er ca. 85cm bred - jeg bruger et Empire GA-03 møbel.

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 30 November 2005 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

- VonLarsen -

Hvordan ser billedet ud lidt fra siden, og hvis man bevæger sig op eller ned for centrum?

På de bagprojektions fjernsyn jeg tidligere har overvejet, har netop dette afholdt mig fra at købe - bevæg dig væk fra centrum, og billedet forsvinder delvist/helt.

Til top Vis zaboom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaboom Besøg zaboom's Websted

MadMouseDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 30 November 2005 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har læst en 41 siders tråd igennem om dette TV i går aftes
For jeg overvejer selv dette TV.

Alle dem der har købt det siger generelt det samme. Perfekt TV til prisen. De eneste 'små-ting'
som kan være et problem er blæserstøj og at den sorte farve ikke er 100% sort.
Men de fleste siger at den sorte farve er ikke et problem og man kan stort set indstille sig ud af det.
Støjen er heller ikke noget videre siger de fleste. Det er kun hvis man skruer helt ned, kan man godt høre en summen,
men som de siger, en PS2 larmer meget mere.

Jeg tror ikke det varer længe inden jeg bestiller dette TV.

yokeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 November 2005 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

MadMouseDK skrev:

Alle dem der har købt det siger generelt det samme. Perfekt TV til prisen. De eneste 'små-ting'
Men de fleste siger at den sorte farve er ikke et problem og man kan stort set indstille sig ud af det.
Støjen er heller ikke noget videre siger de fleste. Det er kun hvis man skruer helt ned, kan man godt høre en summen,

Heller ikke her.. Har også tygget mig igennem lange tråde på både engelsk og tysk og det har været meget positivt. Men jeg håber at det ikke støjer så meget, er kritisk hvad det angår. PS2 larmer virkeligt meget, hvilket er helt uaccepttabelt fra min side da de spil jeg spiller er stille og rolige. Ærgeligt man ikke lige kunne lure "høre" en demomodel inden...

Til top Vis yokeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yokeren

yokeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2005 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

VonLarsen skrev:

Ja det ser ikke så godt ud.. Billedet du smed her først i tråden ser bedre ud end det samme på hjemmesiden. Men godt med billeder af tilslutning:)

Ærgeligt de har sat xga i siden, ikke særlig smart med et kabel stikke ud der... Men så bliver man vel nød til at køre DVi-HDMI hvis man vil ha sat pc til permanent?

VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

zaboom skrev:

- VonLarsen -

Hvordan ser billedet ud lidt fra siden, og hvis man bevæger sig op eller ned for centrum?

På de bagprojektions fjernsyn jeg tidligere har overvejet, har netop dette afholdt mig fra at købe - bevæg dig væk fra centrum, og billedet forsvinder delvist/helt.

Betragtningsvinklen er markant bedre end på de ældre bptv... Sony siger betragtningsvinkel op til 130 grader, hvilket ikke er helt galt efter min opfattelse. Man behøver i hvert fald ikke at sidde lige ret ud for tv'et for at kunne se noget på det.

VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 November 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

MadMouseDK skrev:

Jeg har ikke haft en PS2 men det larmer i hvert fald _meget_ mindre end en Xbox og end min Sanyo Z3 projektor på ECO mode..

Jeg bruger følgende indstillinger for det bedste billede:

Contrast-32
Brightness-49
Colour-42
Sharpness-5
Colour Tone-Neutral
Iris-Mid

Indstillet efter DVE og så har jeg skruet en lille tand op for "brightness" - Det giver en rigtig god sort uden at begrave detaljer i billedet. Det er self. subjektivt, men indstillingerne fra fabrikken er ikke specielt gode (som altid) og det hjælper rigtig meget at pille ved indstillingerne.

katbird
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2005
Sendt: 02 December 2005 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

I dette svenske forum kører der også en tråd om Sony KDF-E50A11.

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=107989&am p;am p;searchtime=
Til top Vis katbird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af katbird

yokeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 December 2005 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Sendte en forspørgsel til Hifi....De svarede:

Nej vi kan desværre ikke levere det forespurgte TV foreløbigt, da det er i
restordre ved Sony.

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Henrik Taaning
hifishoppen.dk
Ll. Graabrødre Stræde 2 st. t. g.
5000 Odense C

lth1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 December 2005 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Nogen der ved steder i Århus hvor man kan se ovenstående TV?

Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Hvad er det lige der sker. Er jeg gået glip af noget eller lovede VonLarsen ikke og komme tilbage med en lille historie fra SONY land. Måske er han gået helt i X-BOX eller osse går han rundt i 360 graders selvsving og får en på spilleren. Men vi venter jo bare.........

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate

VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

SONY BRAVIA 50” bagprojektions HDTV.

Modelnummer: KDF E50A11E

Hurtige Facts:

HD-Ready – 1280 x 720 max.

- Indbygget DVB-T Tuner m. PCMCIA card slot.

- 1 x HDMI m. HDCP

- 2 x RGB Scart

- 1 x D-SUB (VGA)

- 1 x Component

- 1 x Mini jack

- 1 x RCA lydudgang

- 3 x coax til bl.a. alm. fællesantenne og DVB-T

Efter at have været igennem diverse LCD og Plasma TV uden at have været tilfreds med kvalitet i forhold til pris, valgte jeg en helt tredje teknologi: bagprojektions TV. Som de fleste andre havde jeg min tvivl i forhold til BPTV, da de tidligere modeller har været meget tvivlsomme mht. til billedkvalitet, betragtningsvinkel og ikke mindst deres fysiske størrelse.

Jeg faldt så over en pressemeddelelse fra Sony, hvor deres nye ”Bravia” serie blev præsenteret og så” KDF E50 A11E”. Da der på det tidspunkt ikke var nogle butikker i mit område der forhandlede modellen, havde jeg ingen mulighed for at se det ”live”. AVForums.com havde på det tidspunkt 3 forskellige tråde om modellen. Der var stor enighed om at det var et godt køb, så jeg valgte at bestille et, faktisk uden at have set det i funktion. Det kunne jo aldrig gå værre end at det kunne sælges igen.

Tv’et blev bestilt fra Medianess i Tyskland, blev leveret tre dage senere og havde en totalpris på 11.800,- DKK.

Design

Designet er holdt i en mørk grå hele vejen igennem, bortset fra den nederste del af TV’ et hvor højttalerne sidder. Der er valgt en sølvgrå der komplimenterer resten af  ”kassens” farve rigtigt godt. 

Nederst, lige midtfor på forsiden i den mørke ramme sidder ”SONY” logoet og på den sølvgrå del, er der diskrete stilrene logoer for ”DVB”, ”Virtual Dolby Surround”, ”BBE Digital”, ”HDMI” og ikke mindst modelnummeret ”KDF E50 A11E” – Det lugter langt væk af kvalitet og der er virkelig mange producenter der kunne lære noget om design her. Dybden på Tv’et er jo noget BPTV har et slemt ry for, men man må sige at ”KDF” med sine kun 40cm i dybden ikke fylder meget mere bagtil end et alm. 28” CRT fjernsyn. Det må siges at være imponerende. Bordet der matcher Tv’et er rigtig flot men prisen på knap 3000,- DKK hvis det købes i Tyskland er lige i overkanten. I England fulgte det med Tv’et i et kampagnetilbud og det kan man godt ærgre sig lidt over ikke var gældende i Tyskland også.

Funktioner og forbindelser
Lige under ”SONY” logoet, i den indadgående bue hvor højttalerne sidder, er der placeret et betjeningspanel, der ved et let tryk langsomt, nærmest hydraulisk, glider ned og giver adgang til de mest basale funktioner som justering af volumen og programskift. Det er selvfølgelig ikke noget der bliver brugt meget, men hvis hunden, katten eller måske endda kæresten har spist fjernbetjeningen er det jo meget rart stadig at kunne betjene Tv’et.

I venstre side er der placeret et panel til forbindelse af diverse AV udstyr. Det inkluderer bl.a. S-VHS, Composite video, VGA og mini jack til hovedtelefoner. Det kan diskuteres hvor hensigtsmæssigt det har været at placere VGA porten lige præcist dér, men da jeg ikke bruger den er det ikke noget der generer mig. Jeg sætter egentlig ret meget pris på at der er en mulighed for hurtigt at forbinde en PC, et videokamera eller noget tredje og da VGA portens funktion er begrænset er det nok de færreste der vil bruge den forbindelse fast.

Problemet med VGA porten er at den er begrænset til at køre 1024x768 v. 60Hz. Det er ikke optimalt hvis man vil bruge Tv’et som ”Media Center” med en PC forbundet. Man får simpelthen to brede sorte kanter i hver side af skærmbilledet. Den indbyggede ”zoom” funktion kan selvfølgelig bruges til at få billedet ud i skærmens bredde men det ser ikke godt ud.

Hvis man har en ”Media Center” PC som skal bruges til afspilning af video, billeder, spil osv. er den optimale løsning at køre DVI fra grafikkortet til HDMI på Tv’et. Jeg kan desværre ikke uddybe det mere, da jeg pt. Ikke har en PC med DVI udgang på grafikkortet. Det er dog bekræftet fra flere sider at det problemfrit kører 1280x720 v. 60Hz via HDMI indgangen om end det kræver at man evt. tweaker kortets opløsning m. f.eks. ”Powerstrip”.  

På bagsiden er de ”rigtige” stik placeret. Her finder man bl.a. to stk. ”scart” med RGB, 1 stk. ”Y PR/CR PB/B”, bedre kendt som ”component”, tre stk. coax stik til fællesantenne og DVB-T tuneren, en modemport (pt. uden funktion), et stk. card slot til et CAM modul, et stk. HDMI og sidst men også mindst interessant, composite video og audiostik. 

I højre side af Tv’et er der en låge der kan tages af, hvorefter man har adgang til pæren. Dette gør at man selv kan skifte pæren når den er brændt ud, så man er fri for at undvære det mens det står hos Sony og man sparer penge på selv at gøre det. Levetiden på pæren er mellem 3000 og 6000 timer og med moderat brug af lysstyrke skulle pæren gerne holde 2 – 3 år. Det kommer selvfølgelig an på hvor stort ens brug er. En ny pære koster ca. 1500,- DKK afhængig af hvor man køber den.

Betjening
Den medfølgende fjernbetjening er nem at overskue og vigtigst af alt, reagerer den prompte ved tast på knapperne, noget andre fjernbetjeninger har lidt problemer med. Det er heller ikke nødvendigt at pege direkte på IR modtageren på Tv’et for at skifte kanal. Faktisk er det lige meget om man peger enden eller siden af fjernbetjeningen mod Tv’et, det reagerer stadig som det skal. Fjernbetjeningen kan føles en anelse plasticagtig, uden dog at virke for billig. Den ligger godt i hånden og tyngdefordelingen er tilpas.

Der er fem forskellige billedfunktioner at vælge imellem:

- Wide: Viser billedet i det rigtige 16:9 format

- Smart: Tilpasser billedet til at fylde skærmen uden at det virker for strakt i bredden. Dog på bekostning af lidt beskæring i top og/eller bund.

- 4:3: Viser et billede i 1.33:1 i det korrekte forhold med sorte kanter i højre og venstre side.

- 14:9: Viser billedet i det rigtige 14:9 format

- Zoom: Kan bl.a. bruges til at tilpasse billedet når f. eks TV2 ikke kan finde ud af at placere deres undertekster længere oppe i billedet.

Jeg kunne godt savne den funktion som på Panasonics modeller vist hedder ”Panorama” – hvor et 4:3 billede bliver tilpasset en 16:9 skærm ved at trække i siderne af billedet, og bibeholde den centrale del.

Freeze” funktionen der giver mulighed for at fryse et billede på skærmen har jeg personligt aldrig forstået og dermed aldrig brugt den. Det gælder på alle de TV jeg har haft med den funktion. Men den er der altså.

Sidst sete kanal” knappen er jeg derimod rigtig glad for. Især hvis man følger under en reklamepause lige skal se noget på en anden kanal, er det nemmere at bruge den ene tast, i stedet for at skulle skifte mellem kanal 1 og kanal 24 på de numeriske taster.

Tekst TV” knappen er selvfølgelig heller ikke at forglemme. I det hele taget fungerer TTV delen ret godt. 250 siders hukommelse er rigeligt og indlæsningen forgår hurtigt. Man kan desuden gøre baggrunden transparent så TTV bliver vist oven på tv billedet. Om det er brugbart er så mere tvivlsomt.

Udover det er der selvfølgelig alle de numeriske taster, volumen, program op/ned osv. Der er også nogle knapper dedikerede til DVB-T funktionen.

Jeg har pt. ikke nogen mulighed for at teste DVB-T funktionen da der i mit område ikke kan hentes nogle sendinger ned. Jeg kan dog oplyse at funktionen KUN er aktiv hvis man vælger Tyskland, England eller et andet DVB land som geografisk område i menuen. Hvis man vælger Danmark bliver DVB funktionen simpelthen deaktiveret. Selvom din geografiske lokation er angivet til Tyskland, kan du stadig bibeholde menuerne på Dansk.

Jeg ser dog frem til april 2006, hvor DR og TV2 forhåbentligt skulle begynde at rykke på deres DVB-T sendinger, ikke mindst så jeg kan få afprøvet den indbyggede tuner.

Lyd
Der er ikke så meget at sige om lyden. Højttalerne yder godt og til alm. ”TV kig” er der ikke noget at sætte en finger på. Der er flere foruddefinerede indstillinger under lyden, og de kan selvfølgelig også tilpasses manuelt. Virtual Dolby (BBE Digital) funktionen er OK men ikke noget jeg selv gør brug af. Man kan sagtens skelne den yderligere dybde i forhold til den almindelige stereolyd men det er og bliver ”plasticsurround” og kan slet ikke sammenlignes med den ægte vare. Når jeg ser film bliver lyden alligevel kørt over min surround receiver og jeg ser ganske enkelt ikke film i TV.

Billede
Det er jo nok det vigtigste punkt ved produktet. Som det også gælder med både LCD og Plasma, har billedkilden en stor del at sige for kvaliteten. Et ganske almindeligt antennesignal er helt ok, men mangler den skarpe definition man opnår på et CRT fjernsyn. Jeg vil dog sige at ”KDF E50” håndterer det analoge tv signal en del bedre end både de LCD og Plasma paneler jeg har kigget på. Billedet virker ikke så kunstigt og overmættet.

Ved DVD afspilning er det en helt anden sag. Jeg har min Samsung HD740 afspiller sat til via HDMI forbindelsen og opskalerer til 720p – Det giver jo selvsagt ikke et ”ægte” high definition billede men det ser rigtig godt ud. Billedet står så skarpt som det nu kan komme til ved DVD og der er ingen ”trailing” at spore. Selv ved hurtige bevægelser følger skærmen rigtig godt med. Det samme gælder f. eks for ”Project Gotham 3” til Xbox 360, som uden de mindste problemer kører 720p v. 60Hz i en knivskarp kvalitet.

HD opløsninger er der hvor skærmen virkelig kommer til sin ret. Både ved 720p og 1080i (som jo bliver nedskaleret) er kvaliteten ufattelig god. Dybden, farverne, skarpheden er uforlignelig. Jeg kan kun glæde mig til HDDVD og Blu-Ray’s indtog forhåbentligt næste år. Indtil da, klarer jeg mig med at streame video fra min Xbox 360 som er koblet til via component i den helt fantastisk kvalitet. Bare fordi at DR og TV2 ikke sender i HD før om 3-5 år er det ingen undskyldning for at købe et Plasma TV med et 852x480 panel..

Især med den nye Xbox er der kommet en stor mulighed for at nyde fremtidens format.

Bagprojektions TV har, med rette, været beskyldt for at levere et begrænset billede mht. betragtningsvinklen. Det er ikke tilfældet længere med den nye 3LCD serie. Sony angiver selv en betragtningsvinkel på ca. 70 grader vertikalt og 35 grader horisontalt og derudover en betragtningsafstand på 1.8 meter for 42” modellen og 2.0 meter for 50” modellen. Personligt sidder jeg ca. 3 meter væk. Betragtningsvinklen på ca. 70 grader holder og hvis man sidder udenfor den vinkel, burde man måske overveje at gå et andet sted hen og se film, da man efter min personlige mening sidder laaaangt væk fra ”sweetspottet”. Den mening gælder også for CRT, LCD, Plasma osv. da jeg ikke mener det er muligt at sidde udenfor den vinkel og følge med i hvad der sker på skærmen, om man så kan se den eller ej.

Der ér, en smule forskel i lysstyrken af billedet afhængig af hvordan man sidder i forhold til skærmen. Det er dog minimalt og bemærkes faktisk kun ved alm. TV fordi billedet i forvejen ikke er specielt godt. Ved DVD og HD materiale er det ikke noget man lægger mærke til, medmindre man ligefrem kigger efter det. Det er dog en ting man skal have i baghovedet når man kigger på BPTV. Lysstyrken er heller ikke så kraftig som den er på LCD og Plasma skærme men igen er det kun et problem hvis man har et vindue hvor solen står direkte ind på skærmen.

Konklusion
Alt i alt er jeg ekstremt glad for Tv’et. Jeg har fået meget mere for pengene end jeg kunne drømme om at få hvis jeg igen havde valgt et LCD eller Plasma TV. Dette gælder ikke kun størrelsen, og kvaliteten men også det faktum at jeg for relativt få penge har fået et produkt der kvalitativt ligger i toppen og på dets prisniveau kontra kvalitet ikke har nogle konkurrenter overhovedet. Nej, det kan ganske vist ikke hænge på væggen men det er heller ikke vigtigt for mig og med den minimale dybde passer det ufatteligt godt til det Empire rack jeg havde købt til formålet.

Hvis jeg tænker tilbage på hvad jeg fik for 28.000,- for et år siden da jeg købte et 42”Philips Plasma TV i SD opløsning og sammenligner med hvad jeg har fået for lige under 12.000,- i dag, er der ingen tvivl om hvad jeg har været gladest for at spendere penge på. Ja, jeg skal måske spendere 1500 – 2000,- om et år eller to på en ny pære, men hey!.. så har jeg til gengæld også et TV der bruger under 1/3 i strøm i forhold til et 42” plasma, leverer den samme kvalitet og har kostet under det halve.

Nu er alt det her jo subjektivt og hvis du overvejer at købe ”KDF E50 A11E” kan jeg kun sige at jeg er ret sikker på du bliver tilfreds. Dog vil jeg anbefale at du går ud og ser på det ”Live” i en forretning når modellen (måske) engang kommer ud i de almindelige butikker.

Her er så lige lidt billeder. Mit kamera lider lidt af "barrel distortion" men det giver da en idé om hvordan det ser ud.

- Billedet med tilskuerne er fra Danmark-Norge kampen ved EM som blev sendt i HD  1080i

- Jay Leno fra NBC's HD feed i 720p

- Traileren fra "Aeon Flux" i 720p

---- Billeder -----------------------------------------------------------

huzx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Sendt: 16 December 2005 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Fed læsning, tak for review'et

Jeg venter med længsel på, at få fat i det fra en dansk butik!
Til top Vis huzx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af huzx

MeLVIS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 16 December 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

FEDT  review... synes dog levetiden på pæren virker kort ?

og dybden..

(billede fjernet af admin)

katbird
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2005
Sendt: 16 December 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Tak for din anmeldelse VonLarsen. Hvordan er det med lyden fra ventilatoren, hører man den meget   ?

Og dig med cm målet gider du ikke fjerne det igen ?
Til top Vis katbird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af katbird

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes