| Forfatter |
|
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
beta skrev:
|
Det var dog utroligt, folk herinde reagerer som en flok skræmte høns, læs: kvinder, fordi et par stykker vælger at skrive under samme synonym. De fleste herinde skriver allerede "under cover", så hvad er problemet?
Der skal sgu ikke meget til før hifi-nørder går i selvsving.
"Go f**k a duck"
Med venlig hilsen
|
|
|

vh.
Morten. __________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
| Til top |
|
| |
duck64 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil stadig kikke ind nu og da!.....
Har blot ikke så meget tid til at deltage endeløse diskutioner og debatter samt at forsvare mine synspunkter og især de råd mm. jeg giver, disse angribes konstant på baggrund af det udstyr jeg selv har, og det gider jeg ganske enkelt ikke længere at spille tid på....
Jeg har valgt at KUN deltage i hvad der har med DIY. at gøre fra nu af. og overlader debat til Morten. samt råd og vejledning til Niels ( til tider på baggrund af min ekspertise )
Jeg slættede min profil mm. da jeg en dag var i dårligt humør og lidt træt af hvor dan det hele kørte, tonen og det hele....
Fortrød så men kunne ikke rigtig få den op at køre igen.!?..
Morten ville godt fortsætte her inde med debateren som før hvor han under mit "navn" har deltaget, så han oprettede duck64. og fint nok!.. her vil jeg også dukke op nu og da!......
Hans valg om at forblive anonym på alle områder er hans egen sag, fint nok og jeg kan forstå det udfra egne erfaringer....
På denne måde kan han udtale sig om div. udstyr og deletage i debat om lyd, hifi, mm. uden at folk kan sige at aha!! når han har den mening er det sikkert fordi han har det udstyr, og når han har det udstyr mm. kan han sgu ikke lytte eller ved sgu ikke noget om musikalitet mm.
Ting jeg selv har været ude for, når nogen ikke har delt mine holdninger og synspunkter eller at jeg har anbefalet noget udstyr mm. og som så efterfølgende har taget utrolig meget tid og energi at forklare og forsvare mm.
Som før sagt vil vi hver især underskrive vores indlæg med vires navne eller signatur, så kan folk se hvem der svare på hvad og kommer med hvad.
mvh.
Mike-J.
Ps.
Jonas! du er sgu ik så speciel at der skal flere til at "klare" dig!!.. det har jeg for det meste klaret fint selv!..
men vidre debat føre aligevel ingen vejne!! jeg har min mening og du din!!.. og punktum!!..
MEN!! kender jeg ham ret?? så skal Morten nok give dig "kam" til dit "hår"!!... __________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
duck64 skrev:
|
Jonas! du er sgu ik så speciel at der skal flere til at "klare" dig!!.. det har jeg for det meste klaret fint selv!..
men vidre debat føre aligevel ingen vejne!! jeg har min mening og du din!!.. og punktum!!..
MEN!! kender jeg ham ret?? så skal Morten nok give dig "kam" til dit "hår"!!...
|
|
|
Vi behøver vist ikke diskutere mere i kan jo ikke høre hvad jeg snakker om eller også vil i ikke prøve at lære noget, for jeres udstyr kan åbenbart ikke vise musikken ellers viste i hvad jeg snakkede om 
I bliver nød til at vente til vi mødes så skal jeg nok lære jer at finde dybere ind i musikken men så skal i jo også til at revudere hele jeres anlæg også skal i til at sluge kameler og det er svært for nogle 
Sidste udsagn fra en måle gut under 24 timer gammelt under min sidste tuning af et anlæg. "jammen min manual siger at min sub skal stå i 0 grader så du må ikke vende fasen på den"
Øhh jeg (Jonas Bojer) lytter mig frem og er ligeglad med hvad der står i manualer for i nogle områder kan et rum godt være i modfase med højtaleren. Vupti han fik bedre bass og han lukkede den manual. Det var en B&W ASW675. Pointe alle målinger og opgivelser er ikke en fasit liste og hvad skal man med en DB måler når man har øre ?
|
| Til top |
|
| |
duck64 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt ærligt Jonas!? FINDE DYBERE IND I MUSIKKEN??
Skal du lære en konservatorie uddannet musiker gennem 30 år. og som selv har komponeret / skrevet musik, samt selv spiller optil flere instrumenter om at finde ind i musikken?
Samt ikke mindst Morten som selv har en del erfaring med musik samt studie arbejde.
Kan du slet ikke se at du er lidt ude på "tynd is" og fyre noget vrøvl af der?
vh.
Niels.
__________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så er vi tilbage ved det gode gamle igen, nu med nyt navn
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
Og så er vi tilbage ved det gode gamle igen, nu med nyt navn  |
|
|
Ja, alt er ved det gamle 
|
| Til top |
|
| |
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
DOBBELTMORAL SIGER JEG BARE 
|
|
|
Moral er godt - dobbelt moral er dobbelt så godt.
Er grunden til den megen ballade i denne tråd ikke lidt resultatet af Duck 64's indlæg "Mit anlæg" - som mange vist mildest talt fandt besynderligt og en anelse provokerende og med en besynderlig fornærmet tone?. Det var måske ikke meningen, men sådan blev det tilsyneladende opfattet.
Man høster som bekendt som man har sået, og hvis man træder folk over tæerne, træder de igen. Og så kører lavinen, og så siger Jonas noget om Linn, og så har vi læst det hele før.  __________________
|
| Til top |
|
| |
ekko Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
|
|
En dejlig tryg fornemmelse...  __________________ ekko
- dokumenteret klogest og sjovest
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
duck64 skrev:
|
Jeg vil stadig kikke ind nu og da!.....
Har blot ikke så meget tid til at deltage endeløse diskutioner og debatter samt at forsvare mine synspunkter og især de råd mm. jeg giver, disse angribes konstant på baggrund af det udstyr jeg selv har, og det gider jeg ganske enkelt ikke længere at spille tid på....
Jeg har valgt at KUN deltage i hvad der har med DIY. at gøre fra nu af. og overlader debat til Morten. samt råd og vejledning til Niels ( til tider på baggrund af min ekspertise )
Jeg slættede min profil mm. da jeg en dag var i dårligt humør og lidt træt af hvor dan det hele kørte, tonen og det hele....
Fortrød så men kunne ikke rigtig få den op at køre igen.!?..
Morten ville godt fortsætte her inde med debateren som før hvor han under mit "navn" har deltaget, så han oprettede duck64. og fint nok!.. her vil jeg også dukke op nu og da!......
Hans valg om at forblive anonym på alle områder er hans egen sag, fint nok og jeg kan forstå det udfra egne erfaringer....
På denne måde kan han udtale sig om div. udstyr og deletage i debat om lyd, hifi, mm. uden at folk kan sige at aha!! når han har den mening er det sikkert fordi han har det udstyr, og når han har det udstyr mm. kan han sgu ikke lytte eller ved sgu ikke noget om musikalitet mm.
Ting jeg selv har været ude for, når nogen ikke har delt mine holdninger og synspunkter eller at jeg har anbefalet noget udstyr mm. og som så efterfølgende har taget utrolig meget tid og energi at forklare og forsvare mm.
Som før sagt vil vi hver især underskrive vores indlæg med vires navne eller signatur, så kan folk se hvem der svare på hvad og kommer med hvad.
mvh.
Mike-J.
Ps.
MEN!! kender jeg ham ret?? så skal Morten nok give dig "kam" til dit "hår"!!...
|
|
|
hvis i underskriver med navn, under duck69 , hvorfor FF bliver i så ikke ved med at skriver under jeres "rigtige" navn. hvad er det liger der er opnået ?
det skal man vist bo på en lille klippe ø for at forstå !
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
ekko skrev:
Kim F. skrev:
|
|
En dejlig tryg fornemmelse... 
|
|
|
hehe de hoppede i med begge ben men dam jeg grinede da også men heldigvis så mener jeg det hårde end jeg siger det LOL
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
For én gangs skyld er jeg enig med Jonas B, Duck69 er en total griner
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej nu kan jeg sgu ikke finde ud af det mere, er det duck64 eller duck69, eller har duck64 lavet en 69'er med en and'en så der er kommet 5 ællinger, mente kun der var 3 ripraprup og så er det jo pludselig kun duck67 selv hvis man tæller kyllepyllerylle med bliver det noget rod for så er det jo duck70 men der er måske en af dem der er gået tabt under en andejagt. __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
SELV   __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forvirringen tiltar, se næste episode af
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tonny skrev:
Forvirringen tiltar, se næste episode af  |
|
|
Desværre!! Fjernet pga.sensur __________________ Hilsen Finn / Finn29
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja som det tydeligt fremgår af diverse, er der vel ikke så meget at sige til det !!
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slut på denne tråd, inden den løber alt for løbsk!
|
| Til top |
|
| |