Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 01:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvem er duck64? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

beta skrev:

Det var dog utroligt, folk herinde reagerer som en flok skræmte høns, læs: kvinder, fordi et par stykker vælger at skrive under samme synonym. De fleste herinde skriver allerede "under cover", så hvad er problemet?

Der skal sgu ikke meget til før hifi-nørder går i selvsving.

"Go f**k a duck"

Med venlig hilsen

vh.

Morten.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Jeg vil stadig kikke ind nu og da!.....

Har blot ikke så meget tid til at deltage endeløse diskutioner og debatter samt at forsvare mine synspunkter og især de råd mm. jeg giver, disse angribes konstant på baggrund af det udstyr jeg selv har, og det gider jeg ganske enkelt ikke længere at spille tid på....

Jeg har valgt at KUN deltage i hvad der har med DIY. at gøre fra nu af. og overlader debat til Morten. samt råd og vejledning til Niels ( til tider på baggrund af min ekspertise )

Jeg slættede min profil mm. da jeg en dag var i dårligt humør og lidt træt af hvor dan det hele kørte, tonen og det hele....

Fortrød så men kunne ikke rigtig få den op at køre igen.!?..

Morten ville godt fortsætte her inde med debateren som før hvor han under mit "navn" har deltaget, så han oprettede duck64.  og fint nok!.. her vil jeg også dukke op nu og da!......

Hans valg om at forblive anonym på alle områder er hans egen sag, fint nok og jeg kan forstå det udfra egne erfaringer....

På denne måde kan han udtale sig om div. udstyr og deletage i debat om lyd, hifi, mm. uden at folk kan sige at aha!! når han har den mening er det sikkert fordi han har det udstyr, og når han har det udstyr mm. kan han sgu ikke lytte eller ved sgu ikke noget om musikalitet mm.

Ting jeg selv har været ude for, når nogen ikke har delt mine holdninger og synspunkter eller at jeg har anbefalet noget udstyr mm. og som så efterfølgende har taget utrolig meget tid og energi at forklare og forsvare mm.

Som før sagt vil vi hver især underskrive vores indlæg med vires navne eller signatur, så kan folk se hvem der svare på hvad og kommer med hvad.

mvh.

Mike-J.

Ps.

Jonas!  du er sgu ik så speciel at der skal flere til at "klare" dig!!..  det har jeg for det meste klaret fint selv!..

men vidre debat føre aligevel ingen vejne!! jeg har min mening og du din!!..  og punktum!!..

MEN!! kender jeg ham ret?? så skal Morten nok give dig "kam" til dit "hår"!!...

Ducks rule!

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

duck64 skrev:

Jonas!  du er sgu ik så speciel at der skal flere til at "klare" dig!!..  det har jeg for det meste klaret fint selv!..

men vidre debat føre aligevel ingen vejne!! jeg har min mening og du din!!..  og punktum!!..

Vi behøver vist ikke diskutere mere i kan jo ikke høre hvad jeg snakker om eller også vil i ikke prøve at lære noget, for jeres udstyr kan åbenbart ikke vise musikken ellers viste i hvad jeg snakkede om

I bliver nød til at vente til vi mødes så skal jeg nok lære jer at finde dybere ind i musikken men så skal i jo også til at revudere hele jeres anlæg også skal i til at sluge kameler og det er svært for nogle

Sidste udsagn fra en måle gut under 24 timer gammelt under min sidste tuning af et anlæg. "jammen min manual siger at min sub skal stå i 0 grader så du må ikke vende fasen på den"

Øhh jeg (Jonas Bojer) lytter mig frem og er ligeglad med hvad der står i manualer for i nogle områder kan et rum godt være i modfase  med højtaleren. Vupti han fik bedre bass og han lukkede den manual. Det var en B&W ASW675. Pointe alle målinger og opgivelser er ikke en fasit liste og hvad skal man med en DB måler når man har øre ?

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Helt ærligt Jonas!?  FINDE DYBERE IND I MUSIKKEN??

Skal du lære en konservatorie uddannet musiker gennem 30 år. og som selv har komponeret / skrevet musik,  samt selv spiller optil flere instrumenter om at finde ind i musikken?

Samt ikke mindst Morten som selv har en del erfaring med musik samt studie arbejde.

Kan du slet ikke se at du er lidt ude på "tynd is" og fyre noget vrøvl af der?

vh.

Niels.

Ducks rule!

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Og så er vi tilbage ved det gode gamle igen, nu med nyt navn 
Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:

Ja, alt er ved det gamle

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:

DOBBELTMORAL SIGER JEG BARE

Moral er godt - dobbelt moral er dobbelt så godt.

Er grunden til den megen ballade i denne tråd ikke lidt resultatet af Duck 64's indlæg "Mit anlæg" - som mange vist mildest talt fandt besynderligt og en anelse provokerende og med en besynderlig fornærmet tone?. Det var måske ikke meningen, men sådan blev det tilsyneladende opfattet.

Man høster som bekendt som man har sået, og hvis man træder folk over tæerne, træder de igen. Og så kører lavinen, og så siger Jonas noget om Linn, og så har vi læst det hele før.

ekko
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:

En dejlig tryg fornemmelse...

Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko

poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 07:18 | IP-adresse registreret  

duck64 skrev:

Jeg vil stadig kikke ind nu og da!.....

Har blot ikke så meget tid til at deltage endeløse diskutioner og debatter samt at forsvare mine synspunkter og især de råd mm. jeg giver, disse angribes konstant på baggrund af det udstyr jeg selv har, og det gider jeg ganske enkelt ikke længere at spille tid på....

Jeg har valgt at KUN deltage i hvad der har med DIY. at gøre fra nu af. og overlader debat til Morten. samt råd og vejledning til Niels ( til tider på baggrund af min ekspertise )

Jeg slættede min profil mm. da jeg en dag var i dårligt humør og lidt træt af hvor dan det hele kørte, tonen og det hele....

Fortrød så men kunne ikke rigtig få den op at køre igen.!?..

Morten ville godt fortsætte her inde med debateren som før hvor han under mit "navn" har deltaget, så han oprettede duck64.  og fint nok!.. her vil jeg også dukke op nu og da!......

Hans valg om at forblive anonym på alle områder er hans egen sag, fint nok og jeg kan forstå det udfra egne erfaringer....

På denne måde kan han udtale sig om div. udstyr og deletage i debat om lyd, hifi, mm. uden at folk kan sige at aha!! når han har den mening er det sikkert fordi han har det udstyr, og når han har det udstyr mm. kan han sgu ikke lytte eller ved sgu ikke noget om musikalitet mm.

Ting jeg selv har været ude for, når nogen ikke har delt mine holdninger og synspunkter eller at jeg har anbefalet noget udstyr mm. og som så efterfølgende har taget utrolig meget tid og energi at forklare og forsvare mm.

Som før sagt vil vi hver især underskrive vores indlæg med vires navne eller signatur, så kan folk se hvem der svare på hvad og kommer med hvad.

mvh.

Mike-J.

Ps.

hvis i underskriver med navn, under duck69 , hvorfor FF bliver i så ikke ved med at skriver under jeres "rigtige" navn.  hvad er det liger der er opnået ?

det skal man vist bo på en lille klippe ø for at forstå !

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

ekko skrev:

Kim F. skrev:

En dejlig tryg fornemmelse...

hehe de hoppede i med begge ben men dam jeg grinede da også  men heldigvis så mener jeg det hårde end jeg siger det LOL

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

For én gangs skyld er jeg enig med Jonas B, Duck69 er en total griner
Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Ej nu kan jeg sgu ikke finde ud af det mere, er det duck64 eller duck69, eller har duck64 lavet en 69'er med en and'en så der er kommet 5 ællinger, mente kun der var 3 ripraprup og så er det jo pludselig kun duck67 selv hvis man tæller kyllepyllerylle med bliver det noget rod for så er det jo duck70 men der er måske en af dem der er gået tabt under en andejagt.

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Tonny skrev:

SELV

Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Forvirringen tiltar, se næste episode af
Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Tonny skrev:
Forvirringen tiltar, se næste episode af

Desværre!! Fjernet pga.sensur

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Tja som det tydeligt fremgår af diverse, er der vel ikke så meget at sige til det !!

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 Oktober 2003 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Slut på denne tråd, inden den løber alt for løbsk!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes