| Sendt: 04 Februar 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg endelig fået sat enhederne i og sat op til første lytteindtryk.
Hold da helt fast for et kvantespring der er sket i mit anlæg.
DE LYDER SUPER GODT.  
Men alt er jo relativt, og som jeg også har sagt tidligere. Så mit lytteindtryk er i høj grad præget af den lyd som jeg har hørt før. (Mine tidligere Bose højtaler)
Disse HT'er har en rigtig god sammenhæng mellem bas og diskant, sidst jeg hørte den (I et lille lytterum hos KT radio) var der nogle grimme resonanser i bassen, som nok stammede fra rummet og højtalerens placering. Disse er helt væk, og efterhånden som bassen blev spillet til, blev den også rimelig dyb og kontant.
Diskanten er også helt fantastik (I forhold til BOSEl), kvindestemmer og akustisk guitar lyder bare SUPER. Så der er blevet lyttet rigtig mange af de gamle CD'er igennem.
Faktisk synes jeg det lyder bedre end de gjorde hos DAT, men det er også et ½ år siden jeg hørte.
Og der er plads til MANGE forbedringer, foden var ikke sat på, og der var ingen afkobling til gulv, højtalerledning var 220V ledning, og anlæg et gammelt Sony surround.
Men dette var klart et kvantespring, og har givet mig blod på tanden til at få mit anlæg ENDNU bedre.
|