|
Har været så uheldig at ha haft ild i et af de hersens Coop stearinlys, med vægefejl, så nu er hele min lejlighed tværet ind i sod 
Soden har desværre også været godt og grundigt i mit dejlige panasonic tv, og har stjålet en af farverne Går ud fra at en eller anden samling eller kontakt er blevet forurenet... Men næsten det værste af det hele er mine B&W kevlar membraner, de er jo ikke lige sådan til at tøre af, og slet ikke med sæbemidler osv. Har godtnok ikke forsøgt endnu, men håber da på at jeg forsigtig kan tørre mine Paradigm polypropylene og mica-polymer membraner af... mon ikke de kan holde til lidt sæbevand?
Og hvem ved hvor meget sod der er kommet i alle mine aparater... fandt sod, selv på mine forsikringspapire som ligger i en plastiklomme i en mappe, som igen lå i en lukket skuffe, så det har sku være over det hele.
Nu bliver Coop præcenteret for sagen i morgen mandag, og så må de jo sætte ISS på eller sådan noget, og så må de jo erstatte alle de ting som ikke kan renses... Tør slet ikke tænke på alt mit tøj, og sofa osv. osv.
|