| Sendt: 30 November 2005 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ikke forsøgt at plassere høytalerene ind til hinanden, og på den måden sørge for at de får ca samme frekvensrespons? Det er meget nemt at narre sig selv til at tro at man hører en forskell når der går tid i mellem lyttningene
OBS! du har vel selvfølgelig også lat begge højtalerene spille samme signal, sådan at ikke den ene hadde det venstre, og den andre det højre?
Jeg har netop selv købt en SVS PB12 Plus, og hadde allerede en PB10. Jeg troede ikke at der ville være nogen kvalitetsforskell de to i mellem hvad lyd til musik angik, og derfor var min overraskelse stor da jeg kunne høre forskell i lyden.
Jeg skrev da til Lsound der er forhandleren og spurgte om der var forskell i lyden de 2 i mellem, og hvis så hvad. Sjovt nok, det han listet op af forskeller var nøjaktig hvad jeg hadde hørt.
Jeg skulle ønske at jeg alltid kunne starte med den holdningen at der ikke er nogen forskell i mellem de produktene jeg lytter til, og dermed fjerne all psykisk påvirkning. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|