| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
|
Mit budget ligger på ca 25.000
Holfi skulle jo have lavet en SACD afspiller til de ca 25.000. Hvis man eller kunne købe den, tror jeg det ville ha været den bedste invistering for mig. Men der sker jo et eller andet med Holfi for tiden. Så måske kommer den aldrig på gaden.
|
|
|
En brugt Linn Unidisc skulle ikke være uopnåelig med det budget, især ikke hvis du kan finde en 5-8k mere at smide i projektet . Test af maskinen her: http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=597&zoneid=3 __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Find Holger Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toolate skrev:
Acer skrev:
Toolate skrev:
| Jamen så vil jeg godt anbefale en philips DVD963SA. |
|
|
Ikke for at være uforskammet, men hvis en DVD 3910 ikke opfylder behovet tror jeg ikke den Phillips har en kinamands chance - vi skal op i en helt anden liga 
|
|
|
Det er du skam heller ikke. Men en 963 med et opgraderingssæt fra LC audio technology får den altså stryg.
|
|
|
Opgraderede og tweakede maskiner kan skam være fine nok, men selv med de vildeste opgraderinger kommer en DVD 963 altså ikke op på niveau med Sony's XA9000ES og Linn Unidisc, og for den sags skyld ej heller DVD A11. DVD 963 hører til i klassen under 10k, hvor den iøvrigt har fået det ualmindeligt svært med Pioneers nyreknuser DVD 868 i samme vægtklasse __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer.
Lige ved første kig, så må jeg sige, det er jo den det skal være. Den kan jo det hele.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
|
Acer.
Lige ved første kig, så må jeg sige, det er jo den det skal være. Den kan jo det hele.
|
|
|
Ja, jeg vil med sindsro sige at med en Unidisc går du ikke galt i byen Men det koster, det gør gode ting som regel - en fin lille julegave til sig selv sådan en Unidisc __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
mhansen skrev:
|
Acer.
|
|
|
Ja, jeg vil med sindsro sige at med en Unidisc går du ikke galt i byen Men det koster, det gør gode ting som regel - en fin lille julegave til sig selv sådan en Unidisc
|
|
|
Jo jo, men så skal jeg da vist lige at et par gode råd om hvordan jeg får overtalt konen.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
Acer skrev:
mhansen skrev:
|
Acer.
|
|
|
Ja, jeg vil med sindsro sige at med en Unidisc går du ikke galt i byen Men det koster, det gør gode ting som regel - en fin lille julegave til sig selv sådan en Unidisc
|
|
|
Jo jo, men så skal jeg da vist lige at et par gode råd om hvordan jeg får overtalt konen.
|
|
|
jo jo, men du bør tage ind og høre på den inden du køber for at finde ud af om dens klang passer dig. Linn er noget godt udstyr, ingen tvivl om det, men det er også meget neutralt i lyden....nogen siger det er jo en kvalitet...måske, men det lyder også en smule kedeligt i mine ører . Og dog, så er dets neutralitet også dets force.....Men ind og lyt ....jeg ved dog ikke lige hvem der forhandler Linn i Kbh., i Århus er det Scala hi-fi __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 02 December 2005 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Michael...
Ja Denon DVD-A11 ville være et godt bud, men det er slut med fabriksnye maskiner fra den kant. Ja Holfi ville være et godt bud, Holfi Xandra MP1 til 25k, du kunne skrive en mail til dem via deres hjemmeside og høre hvor langt de er med den.. www.holfi.com 
Hvis Marantz var noget, så besøg Anders i Audio Consult, H.C.Ørsteds Vej, her er der vist også nogle andre muligheder...
Det var vist godt at jeg ikke selv hoppede på Denon 3910 til 10k, når jeg kunne få en Denon DVD-A11 til det samme....
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg tror jeg lige vil se tiden an, inden jeg køber noget. Hvis nu der kommer en brugt Denon DVD A11 til en funuftig pris, kunne jeg jo prøve med den.
Har tænkt lidt over det her de sidste par dag, og måske er det lidt vildt at ofre alt for mange penge på det format, da det jo stadig er lidt usikkert om SACD'en overlever. Her tænker jeg på BlueRay. Ved godt man ikke skal vente på det nyeste, for så for man aldrig noget. Skulle Holfi komme med deres SACD afspiller, tror jeg nu nok jeg vil slå til med det samme.
Hilsen Michael
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til det hifijan skriver, vil jeg lige sige til andre som overvejer at købe en Denon DVD 3910, at så dårlig er maskinen heller ikke. Og på billed siden tror jeg ikke man for noget der er meget bedre i den priskalsse.
Det er måske bare mig der har lidt for store forventniger til SACD formatet.
Til hifijan
Har du fået din stømskinne????
Hilsen Michael
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 06 December 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.stereoplay.de/sixcms/media.php/188/stp0604TeacUX1 .pdf
den , føj den er godt nok lækker , den må gerne ligge under mit juletræ .
Hvem er det man sender sin ønseliste til
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 December 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jensen
Jeg tror ikke dit link virker
Kan du sætte et nyt ind?
Hilsen Michael
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 06 December 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Michael....
Ang. strømskinnen... både ja og nej - jeg havde bestilt 2 stk. til levering fredag, en til surround-tilbygningen og en til stereodelen... men den kan ikke ta' mine 3-benede stik med jord... så jeg købte kun een til surrounddelen som ikke har jordstik... men som i stedet har en stelledning fra stereodelen.. så jeg mangler stadig en strømskinne til stereodelen som kan ta' 3-benede jordstik, jeg har jo ganske vist en alm. strømskinne med jord - men hvis man kunne få en 'hifi-rigtig' strømskinne med indb. netstøjfilter, så hører jeg gerne om det....
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
musifix Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 310
|
| Sendt: 06 December 2005 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 December 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifijan skrev:
|
Hej Michael....
Ang. strømskinnen... både ja og nej - jeg havde bestilt 2 stk. til levering fredag, en til surround-tilbygningen og en til stereodelen... men den kan ikke ta' mine 3-benede stik med jord... så jeg købte kun een til surrounddelen som ikke har jordstik... men som i stedet har en stelledning fra stereodelen.. så jeg mangler stadig en strømskinne til stereodelen som kan ta' 3-benede jordstik, jeg har jo ganske vist en alm. strømskinne med jord - men hvis man kunne få en 'hifi-rigtig' strømskinne med indb. netstøjfilter, så hører jeg gerne om det....
mvh. Jan
|
|
|
Hej hifijan
De kabler jeg forslog fra hificales har shoku stik, med inbygged jord ude på siden af stikende. Det skulle være det. Jeg formoder at den skinne du har købt har nogen bøjler i siden for hvert stik.
Kan du ellers høre forskel?
Hilsen Michael
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 December 2005 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
http://www.stereoplay.de/sixcms/media.php/188/stp0604TeacUX1 .pdf
den , føj den er godt nok lækker , den må gerne ligge under mit juletræ .
Hvem er det man sender sin ønseliste til  |
|
|
Det er jo til julemanden man sender sin ønskeliste til.
hvis nogen skulle være i tvivl.
|
| Til top |
|
| |