Forfatter |
|
corneille Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu sidder jeg og nyder synet af ilden i pejsen imens jeg drikker en kold König Ludwig Dunkel. Den er virkelig god.

|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Kan man virkelig drikke det? |
|
|
Ork ja, skam bare et spørgsmål om viljestyrke 
Nosferatu
|
Til top |
|
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må jeg indrømme, at jeg er lidt forvirret over, at Bombay kan blive nævnt så mange gange når der findes Gin mærker som Tanqueray og Plymouth til fornuftige penge. Budweiser bliver så også nævnt som et dyrt specialmærke, mens sandheden er, at eneste grund til at dette tynde sprøjt er dyrt er importafgifter o.l.
Men til sagen:
En god øl må være det der skal til. Westvleteren er klart en favorit, men kan jo ikke lige hentes i Føtex. Leffe er virkelig god, og hvis det skal være dansk må Brøckhouse være favoritten... __________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
Til top |
|
|
znefi Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
I driker jo alt for meget .
Det føre kun til vold på kvinder og børn .
Dansker kan ikke styrer det , så derfor stemmer jensen for at vi ikke må drikke mere .
Det starter altid i små også tager det overhånd , mon ikke der er små 300000 i dk med alkoholmisbrug hvis det kan gøre det .
Hader det har set alt for meget af det på de jobs jeg har haft , det er som om det er smart at sidde med en ØL i hånden , hader dette syn .
HAHAHA
nu skal der nok være nogle der flipper total ud .
musik og alkohol høre ikke sammen , musik er kunst , alkohol er for svage mennsker der vil gemme sig .
Bare se hvordan folk tager hjem fra tyskland , de går mere op i de dumme ØL end alt andet .
|
|
|
altser jeg bare noget jeg rigtig kan nyde det kunne self ligeså godt være en sodavand (syns bare ikke det kan nydes på samme måde) eller en kop kaffe (sker skam også) i prencippet kunne jeg og så ta en desert eller go bøf men så ville jeg blive for fed
summa sumarum: for mit vedkomne har det ikke noget at gøre med om der er % i eller ej
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Harboe Cola Light... Ca. 4 liter om dagen

|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:

|
|
|
4 liter om dagen???? Du er ikke bange for dit helbred - er du klar over at du kan få gammelmands sukker syge af det?
|
Til top |
|
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
zerocool skrev:

|
|
|
4 liter om dagen???? Du er ikke bange for dit helbred - er du klar over at du kan få gammelmands sukker syge af det? |
|
|
Øhh...det giver vist ikke rigtig mening. Jeg troede, at man skulle have sukker for at få gammelmandssukkersyge. Eller var det en joke? __________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
gunbox skrev:
ppp_dk skrev:
zerocool skrev:

|
|
|
4 liter om dagen???? Du er ikke bange for dit helbred - er du klar over at du kan få gammelmands sukker syge af det? |
|
|
Øhh...det giver vist ikke rigtig mening. Jeg troede, at man skulle have sukker for at få gammelmandssukkersyge. Eller var det en joke?
|
|
|
Du for flere sygdomme af at drikke light, end med sukker, der er mange giftstoffer tilsat for at ramme sukkersmagen. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
gunbox skrev:
ppp_dk skrev:
zerocool skrev:

|
|
|
|
|
Øhh...det giver vist ikke rigtig mening. Jeg troede, at man skulle have sukker for at få gammelmandssukkersyge. Eller var det en joke? Nej ikke en joke, men self. er det sukkerfri, men desværre tror jeg IKKE på at dette er så meget bedre (men jeg er IKKE læge, så jeg KUNNE tage fejl)... I hvert fald ville 4L alm sodavand/cola være den sikre vej mod problemer...
|
|
|
Du for flere sygdomme af at drikke light, end med sukker, der er mange giftstoffer tilsat for at ramme sukkersmagen. |
|
|
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup skrev:
13Du for flere sygdomme af at drikke light, end med sukker, der er mange giftstoffer tilsat for at ramme sukkersmagen. |
|
|
Giftstoffer ligefrem...? Mon ikke levnedsmidelstyrrelsen ville have grebet ind her? Mig bekendt er der kun tilsat aspartam (i tidernes morgen kaldet Nutrasweet) for at gøre den sød.
ppp_dk skrev:
Nej ikke en joke, men self. er det sukkerfri, men desværre tror jeg IKKE på at dette er så meget bedre (men jeg er IKKE læge, så jeg KUNNE tage fejl)... I hvert fald ville 4L alm sodavand/cola være den sikre vej mod problemer... |
|
|
Nu spørger jeg af uvidenhed, men hvor har du det fra? Postevand er da også usundet i for store mængder, der er jo nitrit, benzen og diverse andre grimme ting í.
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
tarup skrev:
13Du for flere sygdomme af at drikke light, end med sukker, der er mange giftstoffer tilsat for at ramme sukkersmagen. |
|
|
Giftstoffer ligefrem...? Mon ikke levnedsmidelstyrrelsen ville have grebet ind her? Mig bekendt er der kun tilsat aspartam (i tidernes morgen kaldet Nutrasweet) for at gøre den sød.
ppp_dk skrev:
Nej ikke en joke, men self. er det sukkerfri, men desværre tror jeg IKKE på at dette er så meget bedre (men jeg er IKKE læge, så jeg KUNNE tage fejl)... I hvert fald ville 4L alm sodavand/cola være den sikre vej mod problemer... |
|
|
Nu spørger jeg af uvidenhed, men hvor har du det fra? Postevand er da også usundet i for store mængder, der er jo nitrit, benzen og diverse andre grimme ting í.
|
|
|
Vil gerne se dig drikke en så stor mængde postevand at du ligefrem bliver forgiftet af det. Self. er coca cola noget puha, light eller ej. Mit råd: hold jer til bajerne 
Nosferatu
|
Til top |
|
|
znefi Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
er vi ikke ved at ryge ind på et side spor og lade de "kloge" forske i hvad der er sundt og ikke
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
znefi skrev:
er vi ikke ved at ryge ind på et side spor og lade de "kloge" forske i hvad der er sundt og ikke |
|
|
Det er sundt at høre musik, ( ikke for højt) også selv om man ikke drikker noget. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
corneille skrev:
Zubrowka Bison Vodka

|
|
|
Ganske enig, det er sgu en god vodka! __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 06 December 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder med en ganske simpel Congo-bajer i øjeblikket 

__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 06 December 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når jeg skal høre musik i festligt lag...

plejer jeg, at invitere de grønne tryllenisser på besøg
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
tarup skrev:
|
|
|
|
|
Prøv for sjov at søge på aspartam, sjovt nok er det eneste sted du vil finde noget positivt om det lige netop Levnemiddelstyrrelsen. For det første skal vi lige blive enige om aspartam er et kemisk stof og kemiske stoffer er aldrig godt for kroppen. Mange er blevet afhænige af aspartam og skal have en hvis mængde af stoffet hver dag, pas på, du er tæt på at være det selv kan jeg se. Noget helt andet er at man har set mange mystiske tilfælde af forskelig art , feks. mener nogen at mann i værste fald simpelthen blive blind af det. Så kan man jo spørge sig selv hvorfor så mange sukkersyge patienter for problemer med deres syn?.
Nu skal jeg ikke sidde her og lave hifi4al om til noget lægevideskabeligt, men gør lige dig selv en tjeneste og slå aspartam op på nettet og læs på det serriøst og stol ikke kun på den danske videnskab. Jeg er holdt op for mange år siden med at proppe min krop med det kemiske stof der og sover sjovt nok meget bedre om natten nu. Drik hellere lidt mindre sodavand MED SUKKER. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
gunbox skrev:
ppp_dk skrev:
zerocool skrev:

|
|
|
|
|
Øhh...det giver vist ikke rigtig mening. Jeg troede, at man skulle have sukker for at få gammelmandssukkersyge. Eller var det en joke?
|
|
|
Man får ikke sukkersyge af sukker sjovt nok, sukkersyge er aveligt og har intet med folks forbrug af sukker at gøre. Fedme i sig selv er dog en af årsagerne, men den behøver jo ikke kun komme fra sukkeret. Søg på nettet og du skal finde.
Og nej , jeg er ikke læge, men det halve af min nu afdøde familie har haft sukkersyge. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citrus danskvand ( og postevand ) , the og skummetmælk er alt hvad jeg indtager af drikkelse - kan ikke styre alkehol  så for mit helberds og jobs og kones skyld har jeg nu været tørlagt i over 3 1/2 år  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
zerocool Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Prøv for sjov at søge på aspartam, sjovt nok er det eneste sted du vil finde noget positivt om det lige netop Levnemiddelstyrrelsen. For det første skal vi lige blive enige om aspartam er et kemisk stof og kemiske stoffer er aldrig godt for kroppen. Mange er blevet afhænige af aspartam og skal have en hvis mængde af stoffet hver dag, pas på, du er tæt på at være det selv kan jeg se. Noget helt andet er at man har set mange mystiske tilfælde af forskelig art , feks. mener nogen at mann i værste fald simpelthen blive blind af det. Så kan man jo spørge sig selv hvorfor så mange sukkersyge patienter for problemer med deres syn?.
Nu skal jeg ikke sidde her og lave hifi4al om til noget lægevideskabeligt, men gør lige dig selv en tjeneste og slå aspartam op på nettet og læs på det serriøst og stol ikke kun på den danske videnskab. Jeg er holdt op for mange år siden med at proppe min krop med det kemiske stof der og sover sjovt nok meget bedre om natten nu. Drik hellere lidt mindre sodavand MED SUKKER. |
|
|
Jeg påskønner din oprigtighed og omtanke, men er du klar over hvor stor jeg ville blive med selv så lidt som 3 liter rigtig Cola om dagen. Damerne kommer ikke hjem til mig bare for min hjemmebio's skyld? Spøg til side. Den negative omtale synes at være af ældre dato og emperisk baseret, mens Fødevarestyrelsens rapport er fra 2005 og synes mere saglig funderet. Læs også her - http://www.foedevarestyrelsen.dk/Publikationer/Arkiv_foedeva renyt/2000nr2/Maj_2000_Aspartam_et_sikkert_soedestof.htm
Kunne man ikke forstille sig eller sidestille frygten for aspartam, med LP-entusiastens skræk for de digitale medier?
|
Til top |
|
|