Emne: Hvor er interessen!!!!!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er interessen ...?
Jeg er ny her på sitet og har da en hvis erfaring med mig. Interessen har hele tiden været der og vi forsøger på bedst mulig måde, at hjælpe og tage i mod råd fra gamle og nye. Hvor stor skal interessen være for, at være her på sitet. Hvornår er man entusiast og hvornår er det et spændende emne. Når man starter et emne er man interesseret og man er vel altid entusiast på sit eget niveau. Og så er det jo spændende om der bliver svaret på det emne man laver og modsat er det spændende om ens svar bliver modtaget godt. Jeg opfatter dette forum som et hjælpemiddel hvor vi alle bidrager med det vi kan på vores egen entusiatiske måde.
Nå men i må hygge jer. God jul.
__________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hej alle der stadig er på Hifi4all!
Nu sidder jeg her igen - igen - for jeg ved ikke hvilken gang - OG UNDRE MIG!!
Hvor bliver de sjove, nye og interessante indlæg af? Og ikke mindst hvor bliver alle Hifi-nørderne af. Jeg ser mange der er stoppet på dette link! Hans Faber, Malthe - Dr. Lyd og mange flere!
Hvad sker der? Hvad er der gået galt? Har Linket ikke sine gamle fans længere?Er interessen dalende? Er Hifi4all blevet devalueret? Kan vi ikke finde ud af at tale sammen? Er der for meget misundelse? Er vi for stædige entusiaster? Kan Hifi4all ikke styre forumet godt nok? Har forumet sine begrænsninger?.................
Hvor er det det går galt? I øjeblikket er det rigtig meget de samme der skriver - en masse rygklapperi og ikke den dybde der har været for bare et ½ år siden!
Er der nogen der kan komme med en forklaring? |
|
|
Interessante indlæg - dem er da masse af - måske ikke nogen der interesser dig, men for andre kan de jo være interessante. Jeg kan ikke lige genkende problemet. Interessen er da for mig at se der stadig. H4A devalueret - næ da ikke med alle de nye der kommer til. Tale sammen - tja - på det sidste har der da været nogle tråde hvor det gik galt, men ellers synes jeg ikke det er et problem. Misundelse - hmm - over hvad?. Stædige - tja - jeg er ikke en af nørderne, men tja - synes tit det er eksperterne der ryger i toterne på hinanden, men det er vel naturligt at det sker. Styre forumet - hmm jeg synes da det går fint. Begrænsninger - næ - egentlig ikke - holder man tonen og er selv aktiv og saglig, så får man vel egentlig hvad man ligger i det. Det med rygklappere vælger jeg helt at over se, for det mener du vist ikke, at man ikke høvler folk ned og at man opmundrer dem, er ikke rygklapperi. Dybde - jamen jeg ved da ikke - synes da der er mange tråde med så stor en dybde at man jo nærmest skal have en videregående uddannelse for bare at følge det der skrives. Blot mit ydmyge indlæg
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
Hvis man vil vise respekt overfor de som har hjulpet én, da man selv startede op, mener jeg kun at der er én korrekt måde at gøre det på.
Man må vise det, ved at hjælpe de nye brugere, på samme måde som man selv er blevet hjulpet.
|
|
|
Fuldstændig enig Alle starter jo et sted og bliver klogere og/eller mere erfaren med tiden.
Jeg synes faktisk ikke H4A er devalueret, det er stadig her der føles rarest at være og der er mange interessante diskussioner at følge - også fra sidelinien.
Men ligesom med så meget andet så kommer tingene i bølger. Desuden så står det jo een frit for at starte fornuftige debatter/tråde  __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
|
Hej
Jeg har ikke så meget forstand på alle de forskellige mærker , og meget af det tekniske bliver hurtigt over min forstand - jeg jeg gør det så godt jeg kan og laver bl.a. indlæg om mine musik oplevelser , jeg håber andre kan have lidt glæde af 
Men nu mr highend bringer det op , så sad jeg også forleden og undrede mig over hvor bl.a. en så stor indlægs udøver som Kim Olsen er blevet af 
|
|
|
Jamen det skal du såmænd ikke undre dig over ret meget længere tub61. Det er nemlig sådan at netop Kim Olsen er blevet medadministrator på www.hifi-musik.dk.
I øvrigt er hifi-musik jo stedet man finder en del af de "gamle" herindefra. Blandt andet er det mit indtryk at netop medlemmerne af Sonus Faber klubben er fortrukket hertil. Der kunne de måske bedre få omtalt deres forening. Jeg ved ikke om dette er grunden.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
tub61 skrev:
|
Hej
Jeg har ikke så meget forstand på alle de forskellige mærker , og meget af det tekniske bliver hurtigt over min forstand - jeg jeg gør det så godt jeg kan og laver bl.a. indlæg om mine musik oplevelser , jeg håber andre kan have lidt glæde af 
Men nu mr highend bringer det op , så sad jeg også forleden og undrede mig over hvor bl.a. en så stor indlægs udøver som Kim Olsen er blevet af 
|
|
|
Jamen det skal du såmænd ikke undre dig over ret meget længere tub61. Det er nemlig sådan at netop Kim Olsen er blevet medadministrator på www.hifi-musik.dk.
I øvrigt er hifi-musik jo stedet man finder en del af de "gamle" herindefra. Blandt andet er det mit indtryk at netop medlemmerne af Sonus Faber klubben er fortrukket hertil. Der kunne de måske bedre få omtalt deres forening. Jeg ved ikke om dette er grunden.
|
|
|
Hej Brian7500
Ja, kim var lige inde og sige at han ikke har forladt os , han har bare lidt travlt 
Jeg har da lavet 25 - 30 indlæg på den anden site ( den sidste er godt nok nogle dage siden ) , jeg skal nok bare lige blive vant til deres måde at sætte siden op på ( jeg syntes dette forum er meget mere bruger venligt end det andet ) før jeg bliver helt dus med det  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja ... pt. holder jeg selv lidt lav profil i de danske fora, idet jeg synes at der ganske enkelt er for meget ævl og kævl og for lidt reel interesse for musik og lyd. I øjeblikket synes jeg ikke det er lønsomt at poste nye indlæg ... idet debatten afsporer for hurtigt, ligesom de inputs man får tilbage er for ringe.
Og her vil jeg skynde mig at sige, at dette bestem ikke kun gælder hifi4all, men også andre danske sites, som tilsyneladende har arvet nogle af de værste uro-elementer, som er blevet smidt ud herfra.
Nu kører tingene lidt op og ned på nettet, hvorfor jeg da håber der igen kommer gang i de interessante indlæg her på siten, jeg giver ikke op så let!
Men ellers er der jo mange andre muligheder i andre lande, hvor en mere anstændig omgangstone tilsyneladende også er gangbar på nettet.
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
Tja ... pt. holder jeg selv lidt lav profil i de danske fora, idet jeg synes at der ganske enkelt er for meget ævl og kævl og for lidt reel interesse for musik og lyd. I øjeblikket synes jeg ikke det er lønsomt at poste nye indlæg ... idet debatten afsporer for hurtigt, ligesom de inputs man får tilbage er for ringe.
Og her vil jeg skynde mig at sige, at dette bestem ikke kun gælder hifi4all, men også andre danske sites, som tilsyneladende har arvet nogle af de værste uro-elementer, som er blevet smidt ud herfra.
Nu kører tingene lidt op og ned på nettet, hvorfor jeg da håber der igen kommer gang i de interessante indlæg her på siten, jeg giver ikke op så let!
Men ellers er der jo mange andre muligheder i andre lande, hvor en mere anstændig omgangstone tilsyneladende også er gangbar på nettet.
SATMIT |
|
|
Hvis alle synes det ikke er lønsomt og ingen gør noget for at rette op på tingene, så er man jo lige vidt, og man kan jo så ikke bare sætte sig tilbage og sige, det gider man ikke pga. det - der er da kun en ting at gøre - man må jo være aktiv og gøre noget.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 13 December 2005 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
CHTT skrev:
Spencer skrev:
|
Hvis man vil vise respekt overfor de som har hjulpet én, da man selv startede op, mener jeg kun at der er én korrekt måde at gøre det på.
Man må vise det, ved at hjælpe de nye brugere, på samme måde som man selv er blevet hjulpet.
|
|
|
Fuldstændig enig Alle starter jo et sted og bliver klogere og/eller mere erfaren med tiden.
Jeg synes faktisk ikke H4A er devalueret, det er stadig her der føles rarest at være og der er mange interessante diskussioner at følge - også fra sidelinien.
Men ligesom med så meget andet så kommer tingene i bølger. Desuden så står det jo een frit for at starte fornuftige debatter/tråde 
|
|
|
Jeg er helt enig. Hvis man vil have at et forum skal blive ved med at udvikle sig, og så er det ligegyldigt om det er hifi4all eller et hvilket som helst andet forum, så bør man bruge lidt tid på at hjælpe "de nye". Det kan godt være at man selv er vokset fra begynderanlægget, men derfor kan man jo godt hjælpe andre til at få en god start inden for denne hobby.
Og man kan jo vende det rundt. Jo flere danskere der bliver interesseret i hifi, desto større chance er der for at specialbutikkerne kan overleve og vi har mulighed for at købe spændende produkter i Danmark, og det er vel i alles interesse, selvom man i dag har mulighed for at købe meget via internettet. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 14 December 2005 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er her for at udveksle erfaringer med ligesindede ... det har jeg hele tiden været.
Jeg har ingen problemer med at komme med et godt råd til folk der beder om det, men det er ikke derfor jeg kommer på hifi4all.
Det optimale er at hifi4all udvikler sig i den retning som folkene bag forummet ønsker det. Hvis de gerne vil have en ordentlig debat omkring rigtig hifi-udstyr, så må de smide flere umulige elementer ud, således at man fortsat kan få en god hifi-debat herinde.
Og jeg vil gerne understrege, at jeg ikke er utilfreds med hifi4all, idet det jo dem der bestemmer hvilken vej forummet er på vej hen. Jeg har fuld respekt for at de træffer nogle beslutninger og forfølger en strategi, som måske ikke harmonerer med mine interesser, ligesom jeg regner med at de har forståelse for at folk forsvinder herfra som en konsekvens af deres valg, og nye kommer til fordi deres interesser nyder fremme.
Så med ønske om en bedre hifi-debat.
SATMIT
__________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 14 December 2005 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der vil altid være nogle som er meget stålsatte med deres teorier og meninger om bestemte produkter og teknologier, som uundgåeligt vil føre til ophedede debatter. ICE-power er et eksempel på det. Det er meget svært at rakke ned på en teknologi, uden at de som ejer produkterne bliver stødte af det. Man må adskille hvad der er meninger om teknologier, fra personlige meninger om hvem man kan lide. Således kan jeg ikke sætte mig ind i dem der tager det personligt når der rakkes ned på generelle ting som rør vs. transistorer og lignende. Enkelte har i deres dagligdag et sprog der indbefatter en masse indforståethed og ironi. Det vil altid kunne støde andre som tager tingene personligt, uanset at det er en overdrivelse der er bevidst 'for sjov'. Generalisering af meninger er temmeligt anstrengende at diskutere imod, og således bør folk der er glødende modstandere af rørforstærkere måske skrue ned en anelse når de er i en tråd der omhandler rørgrej. På den anden side er deres holdninger også vigtige for at kunne bevare en vis objektivitet i bedømmelser af udstyr. Det er en svær balancegang, hvor de som konsekvent hader en bestemt teknologi uvægerligt vil komme til at støde nogen. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
sota748 Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 14 December 2005 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hvor bliver de sjove, nye og interessante indlæg af? Og ikke mindst
hvor bliver alle Hifi-nørderne af. Jeg ser mange der er stoppet på
dette link! Hans Faber, Malthe - Dr. Lyd og mange flere!
Hvad sker der? Hvad er der gået galt? Har
Linket ikke sine gamle fans længere?Er interessen dalende? Er Hifi4all
blevet devalueret? Kan vi ikke finde ud af at tale sammen? Er der for
meget misundelse? Er vi for stædige entusiaster? Kan Hifi4all ikke
styre forumet godt nok? Har forumet sine begrænsninger?.................
Hvor er det det går galt? I øjeblikket er det rigtig meget de samme
der skriver - en masse rygklapperi og ikke den dybde der har været for
bare et ½ år siden!
|
|
Jeg har det sidste 12-15 måneder kigget med i dette forum næsten
dagligt, men dog ikke skrevet ret mange indlæg, selvom jeg (mere eller
mindre) har været på hi-fi vognen i ca. 20 år. Jeg har
været næsten hele turen rundt med alle typer af udstyr samt
selvbyg.
Grunden til at jeg ikke skriver ret meget i forumet er ikke manglende
lyst og interesse, men manglende evner til at udtrykke mig (stavning og
sammensætning af ord) uden konstant at have en ordbog åben (word
stavekontrol er en meget genial ting), så det tager meget lang tid for
mig at skrive et indlæg (jeg selv er tilfreds med).
__________________ Dan (sota748)
- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 December 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
@sota748
Jeg ved at der er mange der bruger Word til at skrive deres indlæg i, og herefter copy/paster til forum.
Lidt besværligt, men skulle du skrive direkte, og lave stavefejl, så er du trods alt ikke den eneste. Vi er jo også anonyme herinde, og kritiserer kun stavefejl hvis de kan bruges til sjov og ballade. 
Dit indlæg er absolut meget velformuleret, og let forståeligt.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
sota748 Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
@sota748
Jeg ved at der er mange der bruger Word til at skrive deres indlæg i, og herefter copy/paster til forum.
Lidt besværligt, men skulle du skrive direkte, og lave stavefejl, så er du trods alt ikke den eneste. Vi er jo også anonyme herinde, og kritiserer kun stavefejl hvis de kan bruges til sjov og ballade. 
Dit indlæg er absolut meget velformuleret, og let forståeligt.  |
|
|
(at)Spencer
Jeg har udviklet en metode hvor jeg både bruger Word og Gyldendals Røde (i software udgaven), jeg jeg synes fungere rimeligt.
Stavefejl har jeg intet imod, forståelsefejl se det er en helt anden ting
Tak, men det var nu et af de nemme indlæg uden alle de frække ord der
kan indgå i beskrivelse af noget Hi-fi, for der holder hjælpen
fra både Word og Gyldendals op, desværre.
Men jeg skal nok prøve at anstrenge mig lidt mere i fremtiden
__________________ Dan (sota748)
- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
@sota748
Det med begreberne, og hvordan de bruges, er noget der altid vil skabe stor forvirring, og gøre det nødvendigt at spørge ind til den enkelte, om hvad man mener når han siger som han gør.
Bare det at beskrive hvad 'løs bas' er for noget, og om det er noget negativt, eller positivt, kan skabe stor forvirring.
Derfor må du tit spørge dybt ind til den enkelte, hvad han mener når han skriver som han gør.
Denne tråd har taget emnet op:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32964
Vi mener meget tit noget forskelligt, når vi beskriver med ord som 'perspektiv' og 'ro', og så en af de værre - 'sort baggrund'.
Begrebet 'sort baggrund' er noget forvirrende, idet det kan betyde lav støj, men også mangel på fine detaljer. 'luft imellem instrumenterne' hvad er det ? Jeg troede at det var noget der kom ud af instrumenterne.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
Hej alle der stadig er på Hifi4all!
Hvor bliver de sjove, nye og interessante indlæg af? Og ikke mindst hvor bliver alle Hifi-nørderne af. Jeg ser mange der er stoppet på dette
link! Hans Faber, Malthe - Dr. Lyd og mange flere!
Hvad sker der? Hvad er der gået galt? Har Linket ikke sine gamle fans længere?Er interessen dalende? Er Hifi4all blevet
devalueret? Kan vi ikke finde ud af at tale sammen? Er der for meget misundelse? Er vi for stædige entusiaster? Kan Hifi4all ikke styre forumet
godt nok? Har forumet sine begrænsninger?.................
Hvor er det det går galt? I øjeblikket er det rigtig meget de samme der skriver - en masse rygklapperi og ikke den dybde der har været for
bare et ½ år siden!
|
|
Personligt er jeg meget glad for at Hifi-Musik er kommet, dette har nemlig resulteret i af mange af dem der var med til at piske en stemning op
og ødelægge folks ellers gode tråde, er rejst med der over.
Personligt er jeg lige blevet far for første gang, og dette alene sætter en stopper for næsten alt, da denne oplevelse overskygger ja selv min
elskede hobby HiFi.
Tidligere i mange at trådene optråtte der disse her HiFi hard core nørder, som hvis lille snævre verden kun kan se deres eget lille egoistiske
anlæg, og disse personer optråtte sådan at der var mange der var bange for at vise deres anlæg, med risiko for at bliver overfuset med at det
var da noget billigt l**t.
Det disse personer ikke formåede at indse var at vi alle er på forskellige nevauer, for nogle er et Denver anlæg til 1500 kroner rigeligt og ønsker
at dele denne glæde med andre, hvor andre skal bruge 1.000.000 for at de er tilfredse.
Jeg mener det er super vigtigt at der er plads til alle her på sitet, og det mener jeg er blevet bedre efter at HiFi-Musik har slæbt mange af disse
mennesker med sig.
Ligeledes var det trælst at folk der ikke kunne styre sig, ofte skiftede navn ( Mr.Antisilver / Mr.Supersound ) ( Cudjo / 2Channel )for så at dukke
op igen og
ødelægge videre, men oftes skinnede det jo igennem hvem de var efter få indlæg, da de jo ikke sådan lige kan ændre hvem de er.
Så med mine øjne er HiFi4all blevet et meget bedre sted at være for os andre, der godt kan se at vi er forskællige.
Det skal nævnes at jeg også selv har været med til at stikke til folk, men det har været de her hard core nørder, som jeg mente skulle have et
hak i tuden.
Jeg vil runde af med at sige tak til HiFi-Musik, I har været med til at gøre HiFi4all et bedre sted at skrive
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Mr. Highend Man sætter en tråd i verden, og svarer eller responder ikke på noget - er der jule travlhed eller julepanik
|
| Til top |
|
| |
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 16 December 2005 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Igen!
Ja, ja - jeg er her og læser med!
Jeg havde bare fået en dårlig smag i munden over, at jeg følte, at mange forsvandt herfra linket. Måske var det fordi mange af de mennesker, jeg har skrevet med og haft gode debatter med var væk - eller i alt fald meget lidt aktive.
Hvorfor? Jeg har ikke nogen forklaring! Dog vil jeg sige, at mange af de mennesker og deres meninger har betydet meget for min entusiasme på linket. Jeg ved godt, at nye er kommet til og det er da som det skal være - en helt naturlig udskiftning.
Men at det er ret aktive og gamle på linket der vælger at stoppe! Er de blevet trætte? Er de blevet mætte af ævl og kævl? Er der ingen ting, der siger dem noget mere her? Passer linket ikke til de tunge entusiaster, der har mange år på bagen?
Måske har jeg selv været med for længe - altså som entusiast i al almindelighed - til at tale om hvor "nice" eller "lækkert" et setup er. Er det ikke lyden vi taler om? Skal det hele være "WAF" - skal det være et boligmagasin eller et seriøst hifi-sted? Jeg har ikke noget svar, men jeg ved godt hvad jeg helst vil have!
Endvidere savner jeg ofte en holdbar tone og respekt for de meninger der kommer frem. Det er en hobby som vi alle har. Den skal ikke ødelægges af spydigheder og nedværdigende kommentarer om anlæg man i bund og grund ikke kender. Så hvis man ikke kan lide andres anlæg - så undgå konfrontationer - spørg måske ind til anlægget og bliv klogere. Men det dummeste set med mine øjne i dette - som er vores alles hobby - er at gå efter manden og ikke efter bolden. Det viser jo mere om dem der går efter manden end dem der lader være. Hvad med istedet at invitere hinanden, så alle kan blive klogere - både på oplevelser og på nye hifi-venner!??
Men i bund og grund har jeg jo bare mig og mit - så jeg kan jo bare selv trække følerne til mig! __________________ vh Mr. High End
|
| Til top |
|
| |
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 16 December 2005 kl. 02:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Behandler man det digitale signal ordentligt - lyder det analogt.
Sølv de rigtige steder - er guld værd.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|