Forfatter |
|
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
Sendt: 20 December 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil starte med at købe stereo! men det der med forstærker og/eller ht, er der andet der spiller med ca. samme klang og er i samme prisklasse?. er der nogen steder hvor jeg kan høre nopget b&w kombineret med hk? og hvad burde jeg bruge på en cd afspiller? bare ca
|
Til top |
|
|
banz Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
 er der ikke nogen der har erfaringer der kan hjælpe mig
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 22 December 2005 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror dit højttaler valg er rigtigt fornuftigt....
Det er næppe muligt at komme til at høre B&W på H/K i nogen butikker, før du har købt den ene del. Tror at H/k ville være et godt bud. (hvad var dit budget til amp og cd ?)
Mht. kablerne ville jeg nok vælge noget Tara Labs eller Kimber, de plejer at klæde B&W godt, et sæt brugte kimber 8tc eller Tara RSC ville sikkert gå fint i spænd. __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
banz Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
du tror ikke man kan låne det med hjem og høre? aner ikke noget om hk så har intet skud på hvilken cd og forst. hvad med thule passer det til b&w? det kan man jo høre sammen. hvad tror du jeg skulle give for sådan et sæt kabler? hælder mest til single-wire. tror du det ville være en god ide at tage et smut ind i tc? hvis jeg godt kan lide b&w lyd, eller vil det bare gøre mig endnu mere forvirret, tror du? ellers må du meget gerne komme med en ide til hvilket hk, eller hvis du syntes thule eller nad passer godt til så hvilket thule/nad  håber du kan hjælpe
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har forelsket dig i B&W så syns' jeg du skal vælge dem....
Tror ikke at Thule ville være det bedste match, men hvader dit budget, så kan jeg lige se hvad der er på markedet... også brugt... __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
banz Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmmm...... det er ca. en 16-17k for et komplet anlæg, ht, kabler, forstærker...osv.
men jeg har ikke råd til at købe alt på en gang, jeg vil købe lidt hen af vejen, da jeg kun er 13 år. men bare kom med nogle forslag
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, men det er jo også fint at købe lidt ad gangen.... så har man jo mere at glæde dig til...
tror dog at du skal finde udstyr med lidt "blødere" diskant, til at matche de b6W og så med et brugt Tara Labs, Kimber eller MIT T2 kabel....(ca. 800-1000kr.)
Det er helt sikkert muligt inden for din beløbsramme at få et fornuftigt setup, især hvis man tør købe lidt brugt....(om ikke andet kabler og sådan) __________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
banz Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, kan du give et model-navn til et af de kabler, eller et link? og tror du det er muligt at låne sådan noget med hjem og prøve det?
|
Til top |
|
|
banz Forum Bruger

|
Sendt: 25 December 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|